Mimi 26.09.2005 21:16:57 | |
---|
Muistetaan siis tosiaan, että ei Cdon.com rikkinäisiä kansia itse lähettele. Kyllä kyse on postista. Niin, no sitä ei kyllä tiedä miten ne siellä niitä levyjä käsittelevät, mutta sehän nyt on varmaa, etteivät ne rikkinäisenä levyjä kuoriin laita. Mutta ongelma onkin siinä, miten ne levyt kuljetetaan postissa, vidusdi vaan muita paketteja cd-lähetysten päälle ja sitte koko päkki jonnekkin pakettiautoon heilumaan ni ei varmasti pysy mikään ehjänä. mutta vaikeapa tuota on muuttaakaan... En tiedä auttaisiko jokin "sisältää särkyviä cd-levyjä" leima siinä paketin kyljessä mitn...? Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... Rock is dead, long live paper and scissors! |
Kaake 26.09.2005 21:45:30 | |
---|
Toi kansiongelma on lähes krooninen ts. joka kerta on ainakin yksi rikki. Viimeksi oli 2/6. Ei kannet levyä tee mutta harmittaa silti. No väärinhän se meni. |
Aerodactev 26.09.2005 21:46:55 | |
---|
Mulla ei ollu yhtään kantta rikki 6:sta kun viimeksi tilailin. Tosin oli kimppa kaverin tunnareilla... nyt kun on ikää saada omat tunnarit niin vähän hirvittää, jos alkaa tulla paskoja kanseja.
Long = progressive = good
|
Sellaiset kotelot joissa on kirkas se osa johon levy laitetaan kiinni, niin varmasti hajoaa matkalla. Taitaa kyseiset kotelot olla itse Perkeleen suunnittelemia. |
madu 27.09.2005 12:26:58 (muokattu 27.09.2005 12:27:47) | |
---|
Vähän offtopikkia mutta... Play.com on näköjään siirtynyt CD-levyissä uuteen pakkausmateriaaliin ja tänään tuli 4 levyä täysin ehjänä perille kun useimmin kuplamuovipaketeissa aina silloin tällöin kansi halkeaa tms. Yllätykseksi tämä Play.comin uusi pakkaus tulee Suomesta eli Pussikeskus Oy ja pakkauksen nimi on Pandarall-BOX CD. Ko. paketissa ei ole ollenkaan paukkukuplia vaan cd levy taittuu näppärästi about DVD:n kokoiseen pahviin jossa CD-ei pääse sisällä heilumaan ja levyn kulmiin jää "tyhjää" tilaa joka suojaa kulmien kolahtelulta tms. Jämäkän oloinen pakkaus. EDIT: Tällainen siis http://www.pussikeskus.fi/pandaroll.htmlI'm afraid that I was very, very drunk... |
dead-ed 27.09.2005 17:29:01 | |
---|
Mulle kaikki levyt ovat tulleet täydellisessä kunnossa. Viimeksikin kolme levyä saapuivat naarmuitta perille. ;) Luotettavaa toimintaa, tycker jag... |
gandar 28.09.2005 17:10:00 | |
---|
Taas tuli viisi levyä, jokainen täysin kunnossa. Maalla on mukavaa. Ceci n'est pas une signature |
lapio 28.09.2005 18:27:41 | |
---|
Nyt tulivat levyt kiitettävän nopeasti. Seitsemän levyä tuli neljässä arkipäivässä, vaikka luvattu toimitusaika oli 5-7 arkipäivää. Yhdestä oli kotelon kansi huonona, mutta luulen sen johtuvan siitä, että postinkantaja runttasi kirjekuoren postiluukun väliin aika tylysti, kuulin rusahduksen. Live fast, die 72 year old. |
SirElwood 30.09.2005 11:35:47 (muokattu 30.09.2005 11:37:23) | |
---|
Kolme päivää, neljä levyä, kaikki ehjinä. Weezer - Pinkerton Nirvana - In Utero David Bowie - Best of Beach Boys - Best of Jeejee. :) EDIT: Yhdestä oli kotelon kansi huonona, mutta luulen sen johtuvan siitä, että postinkantaja runttasi kirjekuoren postiluukun väliin aika tylysti, kuulin rusahduksen. Mulla soitti postinkantaja ovikelloa, kun ei meinannut mahtua luukusta paketti. Satuinpa olemaan vielä kotona. |
pira 30.09.2005 21:45:56 (muokattu 30.09.2005 21:46:59) | |
---|
Yhdestä oli kotelon kansi huonona, mutta luulen sen johtuvan siitä, että postinkantaja runttasi kirjekuoren postiluukun väliin aika tylysti, kuulin rusahduksen. Mulle tuli tänään paketti Cdonista. Ei ollut mahtunut postilaatikkoon, joten postinjakaja oli jättänyt lapun, että sen voi hakea paikallisesta postista. Siellähän se odotti hyllyllä, kun iltapäivällä kävin Postissa. I love my Posti. Vibrato lähtee syrämmestä |
aikavaikea 26.10.2005 09:50:22 | |
---|
Tämä oli ainakin minulle uusi toiminto cdonilla. Eli eilen tilasin levyjä puolenpäivän aikaan ja illalla ennen yhdeksää tuli tällainen ilmoitus sähköpostiin: "Haluamme vain ilmoitta sinulle että tilauksesi on tänään lähetetty varastoltamme ja sen tulisi olla sinulla kolmen arkipäivän sisällä." Ihan kivaa toimintaa. On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
Rattata 26.10.2005 09:55:22 | |
---|
Tämä oli ainakin minulle uusi toiminto cdonilla. Eli eilen tilasin levyjä puolenpäivän aikaan ja illalla ennen yhdeksää tuli tällainen ilmoitus sähköpostiin: "Haluamme vain ilmoitta sinulle että tilauksesi on tänään lähetetty varastoltamme ja sen tulisi olla sinulla kolmen arkipäivän sisällä." Ihan kivaa toimintaa. Mulle tuli ihan sama, enkä ainakaan muista että aikaisemmin olisivat tuommosesta ilmoittaneet. Mutta hyvä näin, tietää ainakin missä mennään. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
J.Ahonen 26.10.2005 09:58:20 | |
---|
olen tilainnut jollain hmm. 300e jo Cdonista, ei ole kannet ollut koskaan rikki. |
DirtyFingers 26.10.2005 11:52:28 (muokattu 26.10.2005 11:53:24) | |
---|
olen tilainnut jollain hmm. 300e jo Cdonista, ei ole kannet olleet koskaan ehjät No sanotaan että puolessa tilatuista on ollut jotakin epäkohtia. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Mika Antero 26.10.2005 11:56:58 | |
---|
Tuo sähköposti-ilmoitus tavaroiden lähettämisestä oli käytössä jokunen (pari?) vuosi sitten, mutta sen jälkeen kun sivujen kautta pystyi itse tarkistamaan tilauksen tilanteen ei sähköposti-ilmoitusta ole ainakaan minulle tullut. Paitsi siinä tapauksessa (eli lähes aina...), että joku tuotteista jää jälkitoimitukseen tai kokonaan toimittamatta. "Valitettavasti osa toimituksesta on myöhässä" tjsp. Liekö käytäntö sitten taas muuttunut. Kohtahan tuon näkee, "tavaroitani pakataan" nääs parhaillaan. Jo toista päivää... |
KädetönRumpali 26.10.2005 12:54:52 (muokattu 26.10.2005 12:58:56) | |
---|
Liekö käytäntö sitten taas muuttunut. Kohtahan tuon näkee, "tavaroitani pakataan" nääs parhaillaan. Jo toista päivää... Itselläkin tuli viimeksi mieleen, että miten ihmeessä niillä kestää pakkaaminen kaksi päivää. Odottelinkin saavani sellaisen oikein kunnon rusetoidun puketin koristeltuna kaiken maailman härpäkkeillä ja terästettynä ehkä jollain hajuvedellä. Eipä tullut kuin semmoinen ihan tavallinen paketti. Sisältö oli mieluinen, mutta pakkaaja on varmaan ollut vähintäänkin yhtä kädetön kuin minä kun paketointi on pari päivää vienyt... No, tänään pistin tilauksen taas menemään. Katsotaan tuleeko sähköpostiinkin viestiä. E:kädetöntä kirjoitusta There She Goes, My Beautiful World... S.T. #4
-Sexy Loser- |
-JiiTee- 26.10.2005 12:57:34 | |
---|
Mulle ainakin tulee nykyään tuo ilmotus mailiin, että rojut on matkalla. Niin, ja cdonia pidemmän aikaa rikastuttaneena voin sanoa ettei itsellä ole ollut ikinä mitään ongelmia saapuneen tavaran tai sen kunnon kanssa. Kaikki on aina ollut ehjää ja asiallisesti pakattua. Joten, voisiko vika olla siinä päässä joka ne paketit sinne kotilootaan kuljettaa, jos toisilla tulee rikkinäisiä koteloita jne usein ja toisilla ei koskaan... |
Mika Antero 26.10.2005 12:57:48 | |
---|
pakkaja on varmaan ollut vähintäänkin yhtä kädetön kuin minä kun paketointi on pari päivää vienyt... Heh heh. Ennätys tais olla, että tavarat olivat paketoitavana neljättä päivää... |
Rattata 26.10.2005 12:58:04 | |
---|
Itselläkin tuli viimeksi mieleen, että miten ihmeessä niillä kestää pakkaaminen kaksi päivää. Odottelinkin saavani sellaisen oikein kunnon rusetoidun puketin koristeltuna kaiken maailman härpäkkeillä ja terästettynä ehkä jollain hajuvedellä. Eipä tullut kuin semmoinen ihan tavallinen paketti. Sisältö oli mieluinen, mutta pakkaja on varmaan ollut vähintäänkin yhtä kädetön kuin minä kun paketointi on pari päivää vienyt... Täytyy nyt ottaa kuitenkin huomioon, että asiakkaita on päälle miljoona. Tuon viestin pointti mun mielestä on se, että tavara on hyllyssä niinkuin pitää ja että lähdössä on. Mä oon ihan tyytyväinen kun saan tietää edes sen. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Mika Antero 26.10.2005 12:59:09 | |
---|
Mä oon ihan tyytyväinen kun saan tietää edes sen. Joo, huumoria tää vaan on. Ihan kiva todellakin, kun siitä pakattavana olosta näkee, että tavarat todellakin ovat tulossa jossain vaiheessa. |