Terry Pantheras 26.09.2005 23:32:45 | |
---|
Jo nyt on.. Koetin käyttää Bossin DD-6:tta efektiloopissa ja tuloksena oli epämääräistä sirinää, jota jollain kriteereillä voinee kutsua delay-efektiksi. Loop on parallel ja sitä voi säätää. Aluksi delay toimi jotenkuten, mutta kun minuutin verran veivasin ja säätelin efect mixiä, niin koko soundikin alkoi muuttua ihme rapinaksi. Luonnollisesti sammutin vahvistimen ja otin pedaalin loopista. Onneksi nupille ei käynyt loppujen lopuksi mitään. Pedaali on ihan uusi ja toimiva. Mulla oli aiemmin Krankin Revo, jonka kanssa ei ollut mitään ongelmaa delayn ja Bossin RV-5:n (digital rev) kanssa. Sen looppi taisi olla sarjassa. Mistä tuo voi johtua? voiko olla, että Dragoniin käy vain tietynlaiset pedaalit? True bypass? Vai onko syynä rinnan/sarja-loopin erot? Rupeaa kyllä korpeamaan pahemman kerran, jos joudun taas uusimaan pedaaliarsenaalia.. Ja sen jälkeen pitää kysyä, että mitkä kaikuvehkeet siihen käy? Vai pitääkö ostaa joku g-major, tai vaihtaa nuppia jälleen kerran.. "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
Oz 26.09.2005 23:38:45 | |
---|
vaihda patteri? Time is never wasted when you're wasted all the time. |
vaihda patteri? Ai Dragoniin vai? No ei... Käytän muuntajaa pedaaleille. "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
ReBeat 26.09.2005 23:45:06 | |
---|
Kokeile käyttää pedaalia vielä ennen vahvistinta. Rapiseeko silloin? Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
-K- 26.09.2005 23:46:26 (muokattu 26.09.2005 23:54:04) | |
---|
Itse olen laittanut jopa behkun kaikuja dragonin luuppiin, eikä kuulu mitään sirinää. Eli aika kummaa on.. EDIT : eikös yksi etusputkista tainnut muuten vaikuttaa looppiin. Itselläni oli ainakin tasuri paskana kun ostin, vika ilmeni vasta kun luukutti.. Ei suotta elämys. |
Terry Pantheras 26.09.2005 23:58:43 | |
---|
Kokeile käyttää pedaalia vielä ennen vahvistinta. Rapiseeko silloin? Vehkeet on treeniksellä, eipä pääse nyt testaamaan.. "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
Terry Pantheras 27.09.2005 00:09:21 | |
---|
Itse olen laittanut jopa behkun kaikuja dragonin luuppiin, eikä kuulu mitään sirinää. Eli aika kummaa on.. EDIT : eikös yksi etusputkista tainnut muuten vaikuttaa looppiin. Itselläni oli ainakin tasuri paskana kun ostin, vika ilmeni vasta kun luukutti.. Nyt pitää vähän kysyä, tasuri? Eli tasasuuntaaja, rectifier, muuntaa vaihtovirran tasavirraksi? Mitenkä se ilmeni? Olen vähän dumass näissä teknisissä jutuissa. "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
-K- 27.09.2005 00:38:14 | |
---|
Nyt pitää vähän kysyä, tasuri? Eli tasasuuntaaja, rectifier, muuntaa vaihtovirran tasavirraksi? Mitenkä se ilmeni? Olen vähän dumass näissä teknisissä jutuissa. No siis tuo phase reverse putki, eli aika paska suomennos meikäläisen osalta. Mutta kuitenkin tuo viimenen putki. Kun soitti lujaa niin yhtäkkiä koko soundi meni rikki ja potkua katosi ihan tajuttomasti. Hetken siinä mietin että mitäs hittoa kun pääteputkille tuli kunnolla löylyä, mutta sitten huomasin että tuon viimeisen putken sisällä oli komponentti vähintäänkin hassusti verrattuina muihin, vaihtoon sen jälkeen on toiminut moitteetta. Ei suotta elämys. |
LaXu 27.09.2005 00:46:42 | |
---|
Vaiheenkääntäjäputki taisi olla hakusessa. Efektiluupille on todennäköisesti oma putkensa, mikäli vahvarista putkibufferoitu luuppi löytyy. Manuaalista selviää. |
-K- 27.09.2005 00:57:55 (muokattu 27.09.2005 00:58:22) | |
---|
Vaiheenkääntäjäputki taisi olla hakusessa. Efektiluupille on todennäköisesti oma putkensa, mikäli vahvarista putkibufferoitu luuppi löytyy. Manuaalista selviää. Se on putki nro neljä.. Ykkösessä ja kakkosessa on ne metallisuojat.. Ei suotta elämys. |
januszian 27.09.2005 03:52:24 | |
---|
jep jep, en tahtoisi manailla mutta se Musamaailman Dragon jota itsekin muinoin himosin on vähintään arveluttavassa kunnossa ja mä siitä heille sanoin mutta myyjä on myyjä ja sanoo "ei siinä oo mitään vikaa. anna rahaa..." "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
http://www.zilakka.com |
Terry Pantheras 27.09.2005 06:20:25 | |
---|
jep jep, en tahtoisi manailla mutta se Musamaailman Dragon jota itsekin muinoin himosin on vähintään arveluttavassa kunnossa ja mä siitä heille sanoin mutta myyjä on myyjä ja sanoo "ei siinä oo mitään vikaa. anna rahaa..." Kyl minäkin sen kunnosta kysyin, muttei sen tarkempaa kommenttia tullut. Pitänee sit viedä se takasin liikkeeseen takuuhuoltoon, jos ei looppi ala pelittään... "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
-K- 27.09.2005 09:30:13 | |
---|
Kyl minäkin sen kunnosta kysyin, muttei sen tarkempaa kommenttia tullut. Pitänee sit viedä se takasin liikkeeseen takuuhuoltoon, jos ei looppi ala pelittään... Kuulemma kolme dragonia niille tulee tällä viikolla btw. Ei suotta elämys. |