SURf 13.06.2003 12:41:43 | |
---|
Prkl. Pistää hatuttamaan tälläset tekstit: "Käytetyt kamat Tämä lista päivitetään n. kahden viikon välein. Käytettyjen nopeasta vaihtuvuudesta johtuen kysy, onko tuote vielä varastossa. Viimeksi päivitetty 11.2.2003" Teksti poimittu tänään, 13.6.2003. Ei siinä mitään jos ei osata päivittää, mutta pitääkö lupailla päivityksiä kahden viikon välein. Hitto, pitääkö tässä introvertin ryhtyä soittamaan myymälään ja kyselemään tilannetta?!? hmph Insinööri kaatui heinikkoon |
Härski 13.06.2003 12:45:09 | |
---|
Kieltämättä hatuttaa ihan törkeesti. Mua harmittaa eniten se, että minkään näköisiä hintoja ei ole olemassa tuotteille, mitä netistä löytyy. Kitarapaja on poikkeus. |
karkki 13.06.2003 14:02:04 | |
---|
Ja sitten kun laitat sähköpostilla kysymyksen sivulla kerrottuun osoitteeseen, niin vastausta ei takuulla kannata samana päivänä odottaa. Voi olla, ettei sitä tule koskaan. On kumma, että otetaan sähköpostiosoite käyttöön ja kerrotaan se asiakkaille, mutta postia ei joko lueta päivittäin tai sitten siihen ei vain viitsitä vastata. Kaipa tuo postiljoonin kantama posti näissä liikkeissä sentään vilkaistaan läpi joka päivä ja puhelimeenkin vastataan aina kun se soi, ei vain kerran viikossa? |
Paas 13.06.2003 14:16:28 | |
---|
Levytukussa vastaavat aika nopeasti tarjouspyyntöihin/hintatiedusteluihin mutta sitä en ymmärrä että miks ei hintalistoja voi laittaa nettiin niin että ei tartte kysyä jokasen tuotteen hintaa erikseen. Joskus kun ei oikeastaan ole hommaamassa mitään niin ahdistaa kun haluais tietää minkä hintanen joku tuote on mutta sitte ei välttämättä viitsi/jaksa kysellä kun ei kerta ole ostamassa juuri sillä hetkellä. Hinnat nettiin perhana! |
jussiohman 13.06.2003 16:25:45 | |
---|
Nettisivuja ei jakseta kovin usein päivitellä. Mä soitan aina ja kysyn tuotteista, se on tehokkainta koska nettipäivitykset ei ikinä ole mukana viimeisimmistä kauppaan tulleista tuotteista. Jos katsoo pöydällä olevaa kahvikuppia tarpeeksi kauan ja miettii että se alkaa liikkumaan, voi sen todella nähdä liikkuvan. |
ReBe 13.06.2003 16:39:44 | |
---|
Ei siinä mitään jos ei osata päivittää, mutta pitääkö lupailla päivityksiä kahden viikon välein. Hitto, pitääkö tässä introvertin ryhtyä soittamaan myymälään ja kyselemään tilannetta?!? hmph Itse yleensä kyselen sähköpostilla uusia hintoja ja olen huomannut että pirun suuri osa firmoista ei koskaan vastaa sähköpostiin. En minä kyllä sellaiseen firmaan lähde soittelemaan vaan ostan vaikka sitten kalliimmalla firmasta joka viitsii lukea mailinsa :) |
efunkelist 14.06.2003 01:24:25 | |
---|
Olen huomannut saman ja minunkin teki mieli käyttää silloin päähinettä... Johtuneekohan tuo siitä että monien soitinliikkeiden pitäjät ovat sellaisia vanhoja tai uusvanhoja heeboja jotka kyllä osaa soittaa jotain soitinta mutta ei tietokoneita osaa käyttää? Eikä nettipalvelua ulkoistetakaan. Että tervetulloo vua 2000-luvulle... |
Fortune 14.06.2003 09:54:51 | |
---|
Soitin-huttusen sivut ovat saaneet muuten kasvojenkohotuksen ja ovat ihan "Kitarapaja"-tyylin sivut nykyään. Plussaa ja isosti, varsinkin jos jaksavat päivittää. |
Espoon musiikin sivuja päivitetään todella usein. Kävin viime syksynä kysymässä sieltä yhtä pedaalia joka näkyi käytetyisssä, se oli myyty. Sama pedaali näkyy vieläkin siellä sivulla. "I love the funk, I'm loyal to the funk, I am the funk." -Flea |
HelMar 14.06.2003 18:58:11 | |
---|
Tuo soitinkauppojen huono "nettikäytös" johtunee varmaan siitä kun ala on vanhojen pierujen vallassa, joille alan ainoo mullistus on se että haitareiden kysyntä on romahtanu. Älytöntä edes tehdä nettisivuja kun saman tiedon mitä monilla sivuilla on saa maahantuojienki sivuilta. Tiedän yhden liikkeen jossa nettisivut on annettu hoidettavaks sille työntekijälle joka on saanu Pasianssin pelattuu lävitse, ei osaa edes tekstin käsittelyä käyttää,millä semmonen mitään sivui päivittää. HelMar |
LaXu 15.06.2003 18:11:34 | |
---|
Olen kyllä samaa mieltä, että saisivat parantaa noita nettisivuja. F-Musiikin nettisivut ovat suuri vitsi, Kitarapaja ja Musamaailma sentään hoitavat homman hyvin kotiin. Huttusenkin uudet sivut vaikuttivat oikein asiallisilta. Nuo "meiltä saa tätä ja tätä merkkiä" tyyppiset sivut ovat kyllä aikalailla yhtä tyhjän kanssa. En usko, että siitä hirveästi olisi vaivaa jos vaikkapa hintoja ja käytettyjen kamojen listoja päivittelisi esim. kerran viikossa. |
rap1ds 19.06.2003 15:40:07 | |
---|
Kumma et liikket hoitaa noit hommia noin huonosti. Jos sivut ei pelaa ni se kyl tietää huonoo kiinnostavuudelle. Jos sivut on kunnossa esim. DLX ni siitä voi vähän päätellä että liikkessäkin on asiallinen meininki. Huonot sivut antaa luonnollisest vastakkaisen kuvan. Osaan laulaa vaikka muut väittävät toista... ehkä. |
superfly 19.06.2003 19:11:08 | |
---|
Tuotevalikoima kuvineen pitäisi nykyään joka kioskilla olla. Hinnat tietysti näkyville myös. Varmasti moni tilaa esim. T-kaupasta juuri hyvän online-katalookin takia, toki Suomessa on poikkeuksiakin. Harppu on alaston piano |
m6mm 19.06.2003 20:08:19 | |
---|
Kuopiossa Viiking-musiikki myö mun urkuja netissä. "No pain, no game..." |