Aihe: Onko muita tekniikan ihmelapsia?
1 2 3
hgr
24.09.2005 12:41:38
Ei ole aavistustakaan viilukerroksista enkä rumpujen syvyyksiäkään tiedä tarkkaan. Ei kauheasti kiinnostakaan.
Youni
24.09.2005 12:51:01
Jos tällaisia tietoja tarvitsee voi ne tsekata valmistajan nettisivuilta. Itse tiedän tosiaan vain rumpujen merkin, mallin, halkaisijat, snaren syvyyden ja kalvojen merkit ja - mallit.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
TomGoofy
24.09.2005 12:56:23
Mä tiedän että mun rummut on paskat.
Nolte
24.09.2005 13:07:10
No mutta. Onhan se rummun syvyys tärkeä siinä missä halkaisijakin - soundin kannalta. Nuo syvyydet eivät vaan nouse esille juurikin sen takia, että niitä ei tarvitse tietää kalvo-ostoksilla.
Hyvät rummut, huono soittaja!
Triskal
24.09.2005 22:28:35

Tätä en olis vielä vuosikymmen sitten ikinä tunnustanu yleisellä paikalla,mutta nyt ei tee tiukkaakaan.

En pysty luettelemaan settini runkojen viilukerrosmääriä.
En edes tiedä rumpujeni syvyyksiä varmuudella.(halkaisijat toki)
En tiedä montako millin kymmenysta paksu on esim snarenkalvo jota käytän,puhumattakaan resokalvoista snare/tomit!
Monet muutkin tekniset asiat ja lukemat ovat hämärän peitossa,eivätkä ole ehkä ikinä hirveesti kiinnostanutkaan.(siksipä ne ei siellä aivossa kai pysykkään)

Silti ei oo mitään niin mahtavaa ku istua setin taakse ja päästää helvetti irti!

Saanko kaikesta huolimatta elää vai teloitetaanko mut aamunkoitteessa? ps. kiinnostais vielä tietää että onko mulla kohtalotovereita?

No mutta. Onkos pojalla patoutumia?
Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
ääliö
25.09.2005 09:40:29
No mutta. Onkos pojalla patoutumia?

Kyllä,isä.
Ylilihavat Rumpalit ry.
HeavyMachinery
25.09.2005 11:16:15

Kyllä,isä.

Ääliö :)
Minä tiedän - siis pelkään !
Niskamies
25.09.2005 11:23:57
Mä olen itse tällainen tekniikan ihmelapsi, ja tiedän aikapitkälti kaiken rummuistani, ja muistakin soittokamoista.
Meitsi on meshissä!
Jeltz
26.09.2005 16:05:02
Mä olen itse tällainen tekniikan ihmelapsi, ja tiedän aikapitkälti kaiken rummuistani, ja muistakin soittokamoista.

Sama täällä.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
AP
26.09.2005 16:19:51
ku meillä ei oo TAMA e98f+i9- multiclamppia.

Itse asiassa muuten tuo osaa ottaa joskus meikäläistä hermoon. Joku tosiaan saattaa osata ulkoa kaikki mallinimet ja luetella millin erot jonkun Iron Cobra 226yfx:n ja 226yxx:n välillä. Meikäläinen pysyy juuri perässä laskuissa, että minkä firman tuotteesta ylipäätään puhuttiin.
K100 #7 Ärlä #011
LumPus
26.09.2005 18:44:39
Itse asiassa muuten tuo osaa ottaa joskus meikäläistä hermoon. Joku tosiaan saattaa osata ulkoa kaikki mallinimet ja luetella millin erot jonkun Iron Cobra 226yfx:n ja 226yxx:n välillä. Meikäläinen pysyy juuri perässä laskuissa, että minkä firman tuotteesta ylipäätään puhuttiin.

joo. onhan se vittumaista kun toiset tietää. minäkin tiedän, mutten kysymättä tuputa. =)

mulla nyt ammattini puolesta on aika hyvin tuo tekninen puoli hallussa, en sen näe nyt ainakaan mitenkään haittaavaan soittoani. ei se sitä kyllä parannakkaan.
mutta kun nuo tuntee edes jotenkin, niin on helpompi huoltaa jne. siihen ei taas tietenkään mallikoodeja tarvitse.

mutta se että jos ei itse tiedä jotain, ei pitäisi olla syy sille ettei muutkaan saa tietää. todella paska ajattelutapa.

mutta oletan ettei em. kirjoituksessa tätä tarkoitettukaan, sanoin nyt vain näin yleisesti mielipiteeni.
Ei tästä hyvä tule, tämä on jo.
Alpha
26.09.2005 19:57:12
No niin...

Rummut on Starclassic Performeria, eli koivua, joissa basari on 7 kerroksista ja tomit ynnä virppa 6 kerroksista...

Kalvot Evans Genera G2 ja G1...

Ständit Tama Roadpro HC73B, joita 2 kpl...Taman vanha Titan 1 kpl...joku vanha Pearlin teline Riden kannattimena ja itse tehty merkitön kyhäelmä Chinan alla.

Klämppipuomi MCA63E...

Klämppejä MC61 ja MC62 muutamia...

Mitähän vielä...
Järvihirviö
26.09.2005 20:03:48

Siksi olet suhteellisen mahtava ihmiseksi.
Niskamies
26.09.2005 20:05:17
Siksi olet suhteellisen mahtava ihmiseksi.

Enhän mä ole suhteellisen mahtava, vaan täydellisen virheetön. Eikun hetkinen, en olekkaan. Mussa ei ole virheitä.
Meitsi on meshissä!
Alpha
26.09.2005 20:07:33
Enhän mä ole suhteellisen mahtava, vaan täydellisen virheetön. Eikun hetkinen, en olekkaan. Mussa ei ole virheitä.

Siis olet virheetön, mutta sinussa ei ole virheitä...?

Eikö tuo ole...?
Järvihirviö
26.09.2005 20:09:38

Miksei sulla ole jo kiillotettua patsasta? Ihmettelee antiteknillisen korkeakoulun dekaani.
Järvihirviö
26.09.2005 20:10:37
Siis olet virheetön, mutta sinussa ei ole virheitä...?

Eikö tuo ole...?

Jep. Soittotaito ei kulje käsi kädessä huumorintajun kanssa.
AP
26.09.2005 20:25:26
joo. onhan se vittumaista kun toiset tietää. minäkin tiedän, mutten kysymättä tuputa. =)

mutta se että jos ei itse tiedä jotain, ei pitäisi olla syy sille ettei muutkaan saa tietää. todella paska ajattelutapa.

mutta oletan ettei em. kirjoituksessa tätä tarkoitettukaan, sanoin nyt vain näin yleisesti mielipiteeni.

No ei tosiaan ei tarkoitettu ihan tuota.
K100 #7 Ärlä #011
LumPus
26.09.2005 21:03:43
No ei tosiaan ei tarkoitettu ihan tuota.

jep. siksipä ei ollut henkilökohtaisesti tarkoitettu. eli yleisesti tarkoitin.
Ei tästä hyvä tule, tämä on jo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)