Aihe: Marcus Paus, voi ei..
1
pwallin
14.06.2003 08:35:50

Olipa pettymys tuo hypetetty hemmo. Se että tekee ennätyksen nopeudessa jollain asteikkoharjoituksella ei todellakaan enää kiinnosta kun kuunteli sen todellista soittoa. Suttuisempaa soittoa kuin Farerilla ja jopa virheitä kuultavissa. Pikkaus on niin epäselvää (soundikin kai maailman huonoimpia) että nuotit puuroutuu urakalla. Toivottavasti olen saanut väärän kuvan ja tyyppi osaa soittaa oikeasti ja puhtaallakin soundilla. Enkä sanoisi että soittaa oikeasti sen nopeammin kuin muutkaan. Mielestäni esim. Angelo soittaa puhtammin ja joissain biiseissä aivan yhtä nopeasti joten Paus saa kyllä melkoisesti treenata että säilyttää uskottavuutensa. Mikä ihme siinä on että nykyisin pääsee kaiken maailman "puurosoittajat" läpi? Virheistä viis ja yleisö diggaa silti..
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Cletus Awreetus
14.06.2003 10:44:16
Löytyisikö tämän herran näytteitä netistä?
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
pwallin
16.06.2003 20:51:32

Löytyi hupaisa juttu netistä. Marcus oli ollut vierailijana eräässä kitarakoulussa ja vaatinut että hän ei soita mitään ilman ADA esivahvistintaan. Hänet kuitenkin onnistuttiin saamaan soittamaan ilman sitä ja yllätys, yllätys...eipä ollutkaan enää niin nopea.
Jormaz
17.06.2003 22:51:23
Hetkinen, jos ADA tekee miehestä nopean niin sellainen pitää saada sitä suuremmalla syyllä. Myykää mulle, jookos? Torillakin on ilmoitus mutta kukaan ei vastaa.
Back to the 80's
funkypick
18.06.2003 09:07:08
Hetkinen, jos ADA tekee miehestä nopean niin sellainen pitää saada sitä suuremmalla syyllä. Myykää mulle, jookos? Torillakin on ilmoitus mutta kukaan ei vastaa.

Eikös se jo siinä Born To Shred II Videossa selvinnyt että pitää olla myös nopea vahvistin jos meinaa tiluttaa :)
You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough.
R.Cooley
18.06.2003 09:18:24
Eikös se jo siinä Born To Shred II Videossa selvinnyt että pitää olla myös nopea vahvistin jos meinaa tiluttaa :)

Joo, Timo Tolkilla kuulemma samanlainen ongelma.
Satriani on voittamaton
pwallin
20.06.2003 23:09:35

Tuskin siinä kovin erikoista on nopeuden suhteen, mutta mihin etuseen tottunut, niin sitä kaipaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)