pwallin 14.06.2003 09:53:55 | |
---|
Ostin jokin aika sitten DR merkkiset kielet ja ohjeissa kehoitetaan taivuttamaan kieltä tietyltä etäisyydeltä ettei se purkaudu jos joutuu leikkaamaan lukkotallaa varten. En ole 100% varma mitä noi ohjeet tarkoittaa vaikka jonkinlainen kuvakin on mukana. Ehkä ajattelen tämän liian monimutkaisesti, ja homma onkin jo tietämättäni hansakassa mutta voisiko joku selventää varmuuden vuoksi? Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
R.Cooley 14.06.2003 10:15:00 (muokattu 14.06.2003 10:18:02) | |
---|
Minäkin laitoin eilen DR:n ysi setin. Saatana ku ovat pienet, soittelin aikasemmin 11-setillä. Seuraavaksi otan 10- setin ne on varmaan passelit. Mikäs setti sulla? En ainakaan minä mitään erikoista niille tee. Nopeus on soittotaidon mittari. |
pwallin 14.06.2003 10:22:12 | |
---|
Mulla 11 -setti. Kierretyt kielet voi kuulemma purkautua jos niitä ei väännä ohjeiden mukaan. Sitä minä tässä tuskailen... Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
R.Cooley 14.06.2003 10:26:30 | |
---|
Mulla 11 -setti. Kierretyt kielet voi kuulemma purkautua jos niitä ei väännä ohjeiden mukaan. Sitä minä tässä tuskailen... Mulla tulee 1-5 kielille taitokset kun ne mahtuu kaksi kertaa siitä reiästä. 6 kielellä ei ole nyt mitään taitosta. Olen 4 kielisettiä vaihtanut aina DR:t eikä mitään ongelmaa minulla ollut. Nopeus on soittotaidon mittari. |
Brian May jr. 14.06.2003 11:49:02 | |
---|
Mul on 10-setti, vaihoin maanantaina ja ei mun mitää kummallist tarvinnu tehä et ne paikoillaa pysyy? |
Ostin jokin aika sitten DR merkkiset kielet ja ohjeissa kehoitetaan taivuttamaan kieltä tietyltä etäisyydeltä ettei se purkaudu jos joutuu leikkaamaan lukkotallaa varten. En ole 100% varma mitä noi ohjeet tarkoittaa vaikka jonkinlainen kuvakin on mukana. Ehkä ajattelen tämän liian monimutkaisesti, ja homma onkin jo tietämättäni hansakassa mutta voisiko joku selventää varmuuden vuoksi? joo tiiän mitä tarkotat, niissä on kolmionmallinen sisälanka, ja se punos saattaa purkautua siitä päältä helposti jos sitä kielenpätä ei taita. Tosin eihän se katastrofi ole jo se sieltä tapin luota vähän purkautuu. Hittovie on muuten mieletön krapula päällä!! aaghh... You can do it your own way, if it's done how I say. |
pwallin 16.06.2003 08:36:35 | |
---|
Tosin eihän se katastrofi ole jo se sieltä tapin luota vähän purkautuu. Hittovie on muuten mieletön krapula päällä!! aaghh... Mutta jos se purkautuu toisesta päästä enenn kuin ehtii kiristää lukkotallaan? Mulla on nyt varmuuden vuoksi nurin päin kielet, eli "ball-end" on viritystappipäässä... Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |