Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lahjoitetaan soittimia yms.
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Tympee Huttunen
25.09.2005 13:13:44 (muokattu 25.09.2005 13:14:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, nyt on tullut aika hankkiutua turhasta tavarasta eroon. Tavarat saa tulla hakemaan paikan päältä (noin 40km Turusta) tai voin pienellä bensarahalla Turkuun ne toimittaa. Toivottavasti näistä on edes jollekin jonkinsortin iloa:
 
Morris-rummut. Kalvoja puuttuu ja mielestäni pari kalvorengasta (vai mitä lienevät) on kateissa. Setti sisältää bassarin, pari tomia, lattiatomin ja virvelin. Peltejä, ständejä, pedaalia tms. ei ole.
 
Skylark-kitara. Huono 6-kielinen teräskielinen. Hong Kongista ostettu (tavaratalo). Kielet muistaakseni joskus vaihdoin. Soiteltu ei ole juuri ollenkaan, koska soittotatsi kitaralla on kaamea. Yksi viritin on rikki. Kannessa on myös yksi 2cmx2xm reikä. Ehkä pienellä kunnostuksella, satuloiden hionnalla ja nylon-kielillä, kitarasta voisi saada edes jotain.
 
Akain magnetofoni. Ilmeisesti täysin toimiva hieno kelanauhuri. Virtakatkaisimen vipu on poikki, mutta muuten melko ehjä. Sisällä putket hohkaavat. Settiin kuuluu myös kaiuttimet, jotka ovat hajalla. Kotelot kuitenkin jossain määrin ehjät (ainakin toinen). Itse olen käyttänyt tätä joskus mikrofonin etuasteena ja kitarankin kanssa. Ei tekisi heti mieli tätä antaa pois, mutta kai se tilanpuutteen vuoksi on pakollista.
 
Olisin torille laittanut ilmoituksen, mutta käsittääkseni siellä ei lahjoitetaan-palstaa ole.
 
Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa.
tähtivaeltaja
25.09.2005 13:39:01 (muokattu 25.09.2005 13:39:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asuisinpa sielläpäin. Keräilijäviettini ansiosta kaikki romu kelpaisi. voih. voih. voih...
 
Miksi haluat luopua kelamankasta? hullu! :)
 
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Angus
25.09.2005 14:57:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missäspäin asut? Eli 40km mihin suuntaan?
 
"One night in a club called 'The Shaking Hand'..."
Tympee Huttunen
25.09.2005 15:37:54 (muokattu 25.09.2005 15:38:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missäspäin asut? Eli 40km mihin suuntaan?
 
Tampereelle päin.
 
Vain hyvään kotiin sitten. En halua nähdä tavaroita missään huuto.netissä seuraavalla viikolla. Nouto mahdollisimman pian.
 
Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa.
saturnzreturn
25.09.2005 16:32:00 (muokattu 25.09.2005 16:46:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, nyt on tullut aika hankkiutua turhasta tavarasta eroon. Tavarat saa tulla hakemaan paikan päältä (noin 40km Turusta) tai voin pienellä bensarahalla Turkuun ne toimittaa. Toivottavasti näistä on edes jollekin jonkinsortin iloa:
 
Morris-rummut. Kalvoja puuttuu ja mielestäni pari kalvorengasta (vai mitä lienevät) on kateissa. Setti sisältää bassarin, pari tomia, lattiatomin ja virvelin. Peltejä, ständejä, pedaalia tms. ei ole.
 
Skylark-kitara. Huono 6-kielinen teräskielinen. Hong Kongista ostettu (tavaratalo). Kielet muistaakseni joskus vaihdoin. Soiteltu ei ole juuri ollenkaan, koska soittotatsi kitaralla on kaamea. Yksi viritin on rikki. Kannessa on myös yksi 2cmx2xm reikä. Ehkä pienellä kunnostuksella, satuloiden hionnalla ja nylon-kielillä, kitarasta voisi saada edes jotain.
 
Akain magnetofoni. Ilmeisesti täysin toimiva hieno kelanauhuri. Virtakatkaisimen vipu on poikki, mutta muuten melko ehjä. Sisällä putket hohkaavat. Settiin kuuluu myös kaiuttimet, jotka ovat hajalla. Kotelot kuitenkin jossain määrin ehjät (ainakin toinen). Itse olen käyttänyt tätä joskus mikrofonin etuasteena ja kitarankin kanssa. Ei tekisi heti mieli tätä antaa pois, mutta kai se tilanpuutteen vuoksi on pakollista.
 
Olisin torille laittanut ilmoituksen, mutta käsittääkseni siellä ei lahjoitetaan-palstaa ole.

 
saiskohan noi rummut turun keskustaan? tulisi suomen parhaaseen bändiin, eli todellakin hyvään kotiin.
 
edit: niin siis mikään ei ole niin hirveää kuin se, että suomen parhaan bändin rumpalilla ei ole omia rumpuja, mutta näin se vaan on köyhiä kun ollaan, mutta todellakin olisin kiinnostunut mistä tahansa rumpukamasta, halvalla tai ilmaiseksi.
 
niin ja bensarahat tietenkin maksetaan. tosin, jos saisin jostain autoa lainaksi, niin voisin itsekin tulla hakemaan.
 
my wallet's fat and so is my head
Super-Jari
25.09.2005 16:34:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos passaa niin voisin samassa ilmoituksessa lahjoittaa halukkaalle kaksi kappaletta sohvia treenikämpältämme Oulun Hiukkavaarasta.
 
They think they know who I am
JE
26.09.2005 16:02:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lahjoitetaan Kazoo-pilli. Raumalta.
Tympee Huttunen
26.09.2005 19:01:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin ja bensarahat tietenkin maksetaan. tosin, jos saisin jostain autoa lainaksi, niin voisin itsekin tulla hakemaan.
 
Laitoin pikaviestiä jo, että rummut ovat valitettavasti menneet. Myös magnetofoni on pääsemässä parempaan kotiin. Skylarkin akustinen olisi vielä.
 
Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa.
poppamies
26.09.2005 19:57:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä me kenties opimme thästä thredistä? Ei pidä kysellä "kuinka kaukana asut ja mihinkä suuntaan Turusta". "Voisitko tuoda ne tänne mulle" j.ne. Ei pidä kysellä turhia vaan toimia välittömasti. "Early bird get's the worm".
 
Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY*
kingnothing
26.09.2005 21:14:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lahjoitetaan Kazoo-pilli. Raumalta.
 
Pistätkö postiin?
 
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... romantikkoitkijät #10
Läpistö
26.09.2005 21:42:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä vaan noottia ylläpidolle et eikö tällaisen palstan sais tonne torillekin? Tai sitten tämä pysyväksi, kunhan ei mitään ihan pilipali-ilmoituksia tule :D
 
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
komero
27.09.2005 10:17:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin pikaviestiä jo, että rummut ovat valitettavasti menneet. Myös magnetofoni on pääsemässä parempaan kotiin. Skylarkin akustinen olisi vielä.
 
No voi voi, maknetofoni ois kiinnostanut, satunpa olemaan 40km Turusta Tampereellekin tällä hetkellä... samassa pienessä paikassa ollaan? Puita jalostetaan jne?
 
- Klaus Komero -
Tympee Huttunen
27.09.2005 10:46:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voi voi, maknetofoni ois kiinnostanut, satunpa olemaan 40km Turusta Tampereellekin tällä hetkellä... samassa pienessä paikassa ollaan? Puita jalostetaan jne?
 
Taitaapi olla niin, että kunnat ovat jo yhdistyneet:) Mutta tosiaan, magnetofoni lähti jo Tampereen suuntaan.
 
Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa.
Tympee Huttunen
27.09.2005 19:21:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin. Kaikille lahjoituksille löytyi ottaja. Ei enää pikaviestejä kiitos. Ilmoitan myöhemmin, jos joku ei haekaan varaamaansa tavaraa tms.
 
Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa.
Tympee Huttunen
05.12.2006 16:55:16 (muokattu 05.12.2006 16:58:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt olisi taas jotain lahjoitettavaa. Tällä kertaa kyseessä on tosin vain pahvilaatikoita. Olen tuossa tilannut Saksasta tavaraa ja ne ovat tietenkin tulleet perille hyvin pakattuina. Tuossa olisi nyt yksi akustiselle kitaralle ja yksi bassolle sopiva pahvilaatikko. Myös tuollaisia 1,5mx50cm laatikoita olisi pari. Kaikissa on tietenkin ne pehmusteet sisällä. Ihan arvottomiahan nuo on, mutta jos joku torin tai huuto.netin kautta tavaraa myy, niin tuollaisessa ammattimiehetkin niitä lähettää:)
 
Saa hakea pois!
 
Huom. KAKSI päivää aikaa hakea! Minut on pakotettu heittämään ne tuon kahden päivän sisällä roskikseen. Itse olisin jemmannut ne odottamaan aikoja parempia:)
Mortal Jane
05.12.2006 17:37:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Annetaan televisio.
 
Jostain kaheksakytluvulta tuo vissiin on. Siitä tulee kumma haju kun sen käynnistää. Saa hakea Virroilta :)
 
"I'm old enough to be calm, calm enough to be dead, not smart enough to be scared of getting nowhere"
Blue Moon
06.12.2006 21:04:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä voisi olla hyvä ketju, jos pysyisi asiallisena.
 
-Cale
06.12.2006 21:23:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainio ketju, mutta jättäkää nuo turhat viestit laittamatta.
 
Itellä olis pioneerin cd-soitin jostain 80-luvulta, jostain syystä ei enää soita kunnolla levyjä. Voi johtua siitä että kuuntelin sillä jonkin verran poltettuja levyjä, ja... Ääh, en mä tiedä, mut voisi sen silti joku fiksumpi kuntoon saada :)
 
Ja sama ongelma toisenkin soittimen kanssa, 5:n cd:n vaihtajalla... Tosin se toimii muistaakseni aitoja levyjä soitettaessa ihan moitteettomasti. Jos näin oli niin en sitä aivan ilmaiseksi annakkaan :)
 
Lisäksi löytyy vanhoja tietokoneen kuvaputkinäyttöjä, tai ainakin yksi jos muita ei ole saatu hävitettyä. Ja näppäimistökin, jos tällaiset nyt ketään edes kiinnostaakaan...
 
Tympee Huttunen
06.12.2006 21:28:55 (muokattu 08.12.2006 18:12:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multakin lähtisi kaksi kappaletta monitoreja hyvään kotiin.
 
Edit. Nämä eivät siis ole ns. lavamonitoreja tai vastaavia, vaan tietokoneen monitoreja eli näyttöjä;)
 
Kysely tuli jo varsin edullisista "monitoreista":)
Bald Anus
06.12.2006 21:44:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos passaa niin voisin samassa ilmoituksessa lahjoittaa halukkaalle kaksi kappaletta sohvia treenikämpältämme Oulun Hiukkavaarasta.
 
Tämä houkuttaa ja vielä kun Oulussa asun, mutta sitten herää kysymys, että mihin veisin sohvat...
 
"Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 518 19 20 21 22

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «