Megaman! Ikinä en ole pärjänny siinä. Toinen on exile tahi avernum. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
Kimmo72 25.09.2005 14:43:07 | |
---|
Amiga 500 - Hired Guns !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! G: nih, eihän nämä apinalapset muista Amigaa. Another World on HELPPO! Mulla lojuu Amiga kaapissa.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
tähtivaeltaja 25.09.2005 14:43:51 | |
---|
Megaman! Ikinä en ole pärjänny siinä. Toinen on exile tahi avernum. Nää oli loistavia. Megaman! Get emulhaaaattori ja hyvä padi, hauska muistella ohimennen vanhoja. Kuka ryösti Amigani & Nintendoni?????????????? 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
Pelsi 25.09.2005 14:49:29 | |
---|
Another World on HELPPO! Ei ole. Ihan perkeleen vaikea. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
tähtivaeltaja 25.09.2005 14:53:46 | |
---|
Ei ole. Ihan perkeleen vaikea. Kyl kyl. Tätä hakattin ilotikku erektiossa ja aivot solmussa. Oliko mitään parempaa kuin tehdä energiaseinä pitämällä nappia pohjassa ja sitten ampua se suuri pläjäys?! herkkua. Läpipeluu vaati kyllä vuosia, eli melkein cheattia. Mikä olikaan sen sankarin alienkaverin nimi? joku URG tai jotain vastaavaa. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
Paddle 26.09.2005 19:00:03 | |
---|
NESin Bionic Warrior. Saatana että katto ihimeissään ku joku kaveri sitten veti sen jossain nettivideossa huippuvauhdilla läpi, kun ite oli saanu tuskailla ensimmäisissä kentissä viikkoja joiden jälkeen luovutti. Ja jo mainittu Turtles 1 jäi kans pelaamatta läpi, vaikka ihan jees peli olikin. |
lapio 26.09.2005 21:34:43 | |
---|
NESin Bionic Warrior. Saatana että katto ihimeissään ku joku kaveri sitten veti sen jossain nettivideossa huippuvauhdilla läpi, kun ite oli saanu tuskailla ensimmäisissä kentissä viikkoja joiden jälkeen luovutti. Ja jo mainittu Turtles 1 jäi kans pelaamatta läpi, vaikka ihan jees peli olikin. Hitto miten vaikeaa oli tottua siihen, että se äijä ei hyppää. Mutta ei tämä bionic commando ollut mielestäni mitenkään mahdottoman paha kuitenkaan. Live fast, die 72 year old. |
Lonnie 26.09.2005 22:11:07 (muokattu 26.09.2005 22:12:38) | |
---|
Pleikkarin meinasin hajottaa Tomb Raideria yrittäessä. Muistan joskus Nelosta pelatessa olin jo ihan viimeisissä kentissä kun taas kerran kuiluun pudotessani otin jo load gamee ennen kun se kuolee, muka ajan säästämiseks. Mä tallensin tilanteen siihen putoamisliikkeeseen. Filosofia on aidoimmillaan kun imetään munaa jossain palmun alla Benny Hill ilme naamalla. -James Hukkanen
Megaman #011 Walkin´-man
THV #22 |
Hakki 26.09.2005 22:19:56 | |
---|
PC:lle aikanaan tullut Space Hulk, olisko vuonna 94. Vaikein. Peli. Ikinä. while(true) {metal.play(örörör);} |
ojukka 27.09.2005 08:17:14 | |
---|
Mulla lojuu Amiga kaapissa.. Sama täällä. PC:llä Star Wars Episodi 1 meinas lentää saunan pesään. Käsittämättömän vaikea tai sitten en vaan tajua sitä. Varmaan viis vuotta lojunu laatikossa pelaamattomana. Apupappien seksiteeseistä:
11.Kehosi on omasi, Jumalan luoma, r*nkkaa rauhassa. |
JOO100 27.09.2005 10:21:50 | |
---|
Turrican Nintendo 8-bittiselle. Olikohan se 13. kenttä jota ei pääse millään läpi. Monta kertaa menny hermot sen kentän takia, eikä asiaa helpota yhtään että 8-bittisellä ei voi tallentaa. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Tuomas 27.09.2005 10:51:55 | |
---|
Mä tallensin tilanteen siihen putoamisliikkeeseen. Ota huikka. Mulla kävi samantyyppinen tilanne aikanaan. Tai no, ei ihan. Space Quest III-pelissä pitää ottaa räjähde ja tiputtaa se tulivuoreen. Sitten juosta takaisin ja hypätä kielekkeen yli seipään kanssa. Otin sitten laatikosta toisen räjähteen ja tallensin. Seiväshyppy päättyi Roger Wilcon räjähtämiseen. Drop explosive? Peli ei tajunnut miksi haluaisin tehdä niin. Ja tietysti ainoa seivi. Remember, save early, save often! (Ja tallentakaa hemmetti eri paikkoihin!) "No voi hitsi, mitä pelleilyä." -Fortune
~ Ajatusten Tenava ja lyriikoiden Mätäjoki ~ Ajassa Irrallaan
MegaMan Club #007 - Drunk Man |
Tympee Huttunen 27.09.2005 11:57:02 | |
---|
Ai helvetti. Oliko tämä sellainen missä jollain köysillä tms. piti vetää jotain vipuja? En muista kunnolla, mutta joku iso portti piti jotenkin saada auki ja se vaan oli täysin mahdotonta. Katselin, pelin läpipeluuohjeestakin tähän vinkkiä, mutta se neuvoi tekemään juuri niin kuin olin jo yrittänyt siinä onnistumatta. Epäilin itsekkin bugia. Minä ainakin pääsin läpi. Siinä piti lähteä kävelemään takaisin ja katsomaan suurelta seinältä se järjestys. Järjestys oli joka pelissä erilainen. Itsekin juuri tähän aikoinaan jumitin. Tosi hyvä peli kyllä! Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
Dj P. 27.09.2005 12:20:49 | |
---|
Mitähän näitä olisi. Battletoads ainakin. Super Mario kakkosessakaan en koskaan oikein pärjännyt. En minä. Tai siis. Mitä? |
DirtyFingers 27.09.2005 12:36:21 | |
---|
Metal Gearia en Nintendolla päässyt koskaan. Ei sinänsä että se vaikea olisi ollut, mutta jumiin siinä jäi aina. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
miscage 27.09.2005 12:45:21 | |
---|
Noiden tosi vanhojen "V*tut tallennat, 2 continueta!"-pelien lisäksi tulee mieleen Commandos - Behind Enemy Lines. "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
atimoc 27.09.2005 12:48:01 | |
---|
C64:lla niitä oli paljonkin, mutta PC:ltä ekana tulee mieleen alkuperäinen 2-D Rayman. Jumaliste, aikoinaan naapurin kanssa pelattiin häpeilemättä unlimited lives + additional energy -huijauskoodeilla, mutta ei siltikään muistaakseni päästy peliä kokonaan läpi. Kuolo korjasi samantien, jos ajoitti loppupään kentissä yhdenkin hypyn väärin. "The government hates rap, man! And only rappers get gunned down like this. I'll tell you right now, if Billy Joel, Elton John and David Bowie got shot they'd have Bruce Springsteen's house surrounded!" -Chris Rock |
Roitto 27.09.2005 15:05:18 | |
---|
Mulla on peliluurankona NES:in Werewolf niminen peli. Mahottoman vaikea. Yo' momma so fat, Chuck Norris couldn't lift her. |
carnation 27.09.2005 15:11:18 | |
---|
Mulla on peliluurankona NES:in Werewolf niminen peli. Mahottoman vaikea. Sama homma. Pelaamista vaikeutti entisestään sekin, että pelissä hypättiin B-napista ja A oli lyönti. Eihän siihen tottunut millään. "Ilman viinaa alkaa imago hajota!" (Perttu, Big Brother) |
Wk 27.09.2005 15:18:05 | |
---|
Tässä vuosi takaperin pelasin C64-emulaattorilla Rambon läpi. Sitä peliä en vaan koskaan päässyt oikealla C64:lla, tossa emulaattorissakin oli kyl se talletusmahdollisuus eli huijauksellahan sen tavallaan läpäisin. Aina kun meni joku kohta hyvin niin Save Game :) Muita ei sitten taida olla, ei ole tullut pelattua paljon mitään single player-pelejä, nekin vähät mitä on niin on kyllä läpäisty. Vois kyllä hankkia jonkun FPS-pelin, Painkillerin pelasin läpi ja olihan se ihan kelpo ampumista ilman sen kummempaa järkeilyä... ...koska kiviäkin kiinnostaa |