Aihe: Kalvot vaihtoon
1 2
kampela
25.09.2005 13:14:48

Remolta Pinstripeä vaan kehiin. Vivveliiin CS.

Kyllä Remoset kestää.
Peruna kerrallaan..
ddrum54
25.09.2005 13:21:41 (muokattu 25.09.2005 13:23:38)
Juu, ei sössötetä. Omat kokemuksethan tässä on pelissä. Mulla Remon kalvo kesti virvelissä abaut tasan kaksi viikkoa --> päällyste repaleina. Evans on nyt 1v10kk, karheus kulunut pois ja noin kahden euron kolikon kokoinen "linssi" virvelin alaiseen maailmankaikkeuteen on avautunut. En osta Remoa enää.

EDIT: Rummut on jokapäiväisessä käytössä.
2`n 4
Shitmanek
25.09.2005 13:24:19
Juu, ei sössötetä. Omat kokemuksethan tässä on pelissä. Mulla Remon kalvo kesti virvelissä abaut tasan kaksi viikkoa --> päällyste repaleina. Evans on nyt 1v10kk, karheus kulunut pois ja noin kahden euron kolikon kokoinen "linssi" virvelin alaiseen maailmankaikkeuteen on avautunut. En osta Remoa enää.

Hmm.. Minulla taas on Remon CS-kalvo kestänyt melkeinpä vuoden, kun sen melko paljon käytettynä ilmaiseksi sain, ja sen jälkeen tuli edellisillä rummuilla muutama kuukausi ja nyt uusilla koko kesä siihen soiteltua. Ja yhä on kiinni rummussa.
ddrum54
25.09.2005 13:33:14
Hmm.. Minulla taas on Remon CS-kalvo kestänyt melkeinpä vuoden, kun sen melko paljon käytettynä ilmaiseksi sain, ja sen jälkeen tuli edellisillä rummuilla muutama kuukausi ja nyt uusilla koko kesä siihen soiteltua. Ja yhä on kiinni rummussa.

Sulla on varmaankin ns. vanhaa sarjaa. Sitä minäkin aikoinaan käytin. Noin pari vuotta sitten jotain outoa tapahtui Remolla. Tuo minun kaksi viikkoa vanha Remo ei siis ollut kulunut vielä mitenkään. Siitä vain pinnoite irtosi suikaleina, kuin auringon polttama iho. Vastaavia kokemuksia on muillakin veljillä.

Kun ei ole varaa uusia kalvoja joka toinen kuukausi, päädyin Evansiin. Tulee paljon halvemmaksi.
2`n 4
ddrum54
25.09.2005 13:46:25
Mul on toiminu Cs hyvin. Kuluuhan ne hissukseen mut vaihtaisin kalvot joka tapauksessa noin puolen vuoden välein. Kyllä niistä se paras terä lähtee vaikkei hirveästi jälkiä näkyiskään, mun mielestä.

Mä vaihdan sitten, kun kalvo ei enää soi. Eli kalvo irti, riiputa kehyksestä ja napauta hiljaa sormella. Jos se soi, niin se on vielä käyttökelpoinen. Jos se sanoo "lörps", niin vaihtoon.
2`n 4
Groovi
25.09.2005 14:26:54
Mulla on coated CS ollu nyt noin 2,5 vuotta virvelissä, ja siitä on keskeltä pinta kyllä häipynyt. Tosin mulla on pari uuttakin CS:ää nurkassa, koska kerran vaihtaessani kalvon totesin uudessa olevan soundin senverran tunkkaisempi, että päätin vaihtaa vasta kun entinen menee rikki.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
Garri Hunes
25.09.2005 16:58:52
Evans on nyt 1v10kk, karheus kulunut pois ja noin kahden euron kolikon kokoinen "linssi" virvelin alaiseen maailmankaikkeuteen

tuolleen se melko heti menee.

mutta eipä se tosiaan paljoa vaikuta siihen että miten soi.
Tama (Royal Star)
26.09.2005 16:09:46
evans G2 kalvosta päällyste pois 2vk:n treenisoittamisen jälkeen. G1 kestänyt hyvin, ja saundikin on parempi.
sitä kun joskus osaisi soittaa....
Metallipää
26.09.2005 20:20:51
Bassorumpuun taidan ostaa Powerstroken ja Falam Slamit vielä päälle. Nyt vielä pitäisi päättää tomit ja virvelit. Ilmeisesti Remon ja Evansin kestävyydestä ollaan montaa mieltä.

Minkähänlaiset tuntumat noissa kahdessa mahtavat yleensä olla? Olisihan se mukava soittaa kalvoilla jotka eivät tunnu samalta kuin junttaisi pahvia.

On se vain piru kun ei voi missään lähistöllä kokeilla mitään musiikillisia tuotteita, vaan pitää asua täällä korvessa..
Bacchus
26.09.2005 20:51:55
Evanssilta tomeihin G2 päälle, ja G1 alle. Molemmat kirkkaita. Basariin EQ3 lyöntikalvoksi ja EQ3 resonant resokalvoksi. Virveliin päälle Power Center reverse dot (huh, mikä sanahirviö) ja alle Hazy 300.

Remolta tomeihin Emperor, ja alle Ambassador. Molemmat myöskin kirkkaita. Basariin PS3 lyöntikalvoksi, ja eteen reiällinen Ambassador. Virveliin CS coated päälle, ja Ambassador snare side alle.

Kumman vaan noista voi valita, eikä mene vikaan. Remosta ei ole pahaa sanottavaa, vaikka Evanssia suosinkin. Evanssit kyllä kestää paremmin ainakin omasta kokemuksesta.

Evans näyttää muuten tehneen oman 'pinstraippinsa'. Tsekatkaas tämä:

http://www.evansdrumheads.com/EVProducts.aspx?ID=1&CLASS=RDJA
Jag är en hund
dictatorsh*t
26.09.2005 21:00:29
Evans näyttää muuten tehneen oman 'pinstraippinsa'. Tsekatkaas tämä:

http://www.evansdrumheads.com/EVProducts.aspx?ID=1&CLASS=RDJA

Näyttää joltain Star Wars -jutulta noi valkoset siinä reunassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)