Aihe: Basistin kulkupeli
1 2 3 4 5 6
Hughes
24.09.2005 16:42:32
Onko kaveri basisti? Tohon ei paljoo rantasaunoja latailla kyytiin. Jos viettää yönsä lattialämmityksen päälle, ei paljoo rospuuttokeleillä kandee ajella, alkaa kukkimaan kivasti suomen suolauksilla... Mielummin vaikka ulkona kokoajan.

Se pelaa salibandya, maila ja pallo menee helposti konttiin. Ja tuo ulkosäilytys on totta kai hyvä(paras), mutta tällä kiesillä ei ajeta edes sateella notta siksi sen on hyvä loikoilla lämpimässä.
MoParit on ihana asia.
Hughes
24.09.2005 16:48:56
Tottakai voi käyttää Vania mihin tahansa tarkoitukseen, mutta jos hakee nimenomaan _roudauskäyttöön_ peliä, niin silloin ei vani ole järkevä. Ymmärtääkö vai haetaanko lisää rautalankaa?

Kiitos. Ahdistuska selvästi tykkää vaneista.

Enkä mäkään millään järkevillä autoilla ajele. Nykyinen kosla syö matka-ajossa 20 l/100km ja kaupunkikulutusta en ole kokeillut - enkä halua. Kai se alle 40 l jää vaikka polkisikin enemmän.
MoParit on ihana asia.
ahdistuska
24.09.2005 17:18:19
Kiitos. Ahdistuska selvästi tykkää vaneista.

Enkä mäkään millään järkevillä autoilla ajele. Nykyinen kosla syö matka-ajossa 20 l/100km ja kaupunkikulutusta en ole kokeillut - enkä halua. Kai se alle 40 l jää vaikka polkisikin enemmän.

No en mä sanois että tykkäisin pelkästään vaneista, olen vaan tossa matkustelu asiassa niin mukavuuden haluinen että ei keikalle viitsi henkilöautolla lähteä, ellei kyseessä ole sitten tunnin siirtyminen.

P.s. Miten niin ei ole järkevä auto sulla? Eikö se ole aivan sama paljonko se auto syö jos se vaan sun mielestä tuntuu mukavalta, siis se auto. jos taloudellisuuden kannalta ajatellaan niin ei mullakaan ole järkevä auto. 15L/100km.
Mistä se menee?
Hughes
24.09.2005 19:48:22
P.s. Miten niin ei ole järkevä auto sulla? Eikö se ole aivan sama paljonko se auto syö jos se vaan sun mielestä tuntuu mukavalta, siis se auto. jos taloudellisuuden kannalta ajatellaan niin ei mullakaan ole järkevä auto. 15L/100km.

Tarkoitin nimenomaan taloudellisuutta.
MoParit on ihana asia.
poppamies
24.09.2005 20:13:05

Nokun muuten se ei ole järkiostos, mutta ei kukaan kiellä tekemästä järjetöntäkään ostosta. ;)

Haluaisin tietää miksi Vanin osto ja pitäminen ei muka olisi järkevää. Olen ajellut 7 vuotta tällä vanilla enkä voisi kuvitella ajavani jollain pikku autolla. Ei se vani ollut käytettynä yhtään kalliimpi kuin joku uusi Opel farmari silloin. Jos olisin ostanut uuden pikkuauton minulla olisi tänään vanha pikkuauto. Ei se minun vani ole muuttunut miksikään sinä aikana kun se on minulla ollut. Se on edelleen loistava käytetty Chevroletti.
Jos se olisi ollut "järjetön" ostos olisin luopunut siitä alta aikayksikön.
Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY*
Teijo K.
24.09.2005 20:24:10

Onko auton hankkimineen ikinä järkevä sijoitus?

Kun ostaa vanin niin on lyöty kaks kärpästä yhdellä iskulla.

Mikä olisi sitten sopivin auto pelkästään roudaus käyttöön? joku halpa paku kenties? Ainakin minun kohdalla niin halvalla en ole hyvää saanut, ja jos mulla olis halpa kosla alla niin en lähtis ajelemaan sillä ympäri suomea, mun tuurilla se leviää kuitenkin ennen matkan puolväliä.

Jos on niinkuin yleensä tuppaa olemaan pari-kolme keikkaa siinä kotikaupungissa tai naapurissa, niin halvin on vuokra-paku tai niiden ihan muuten vaan omistuksessa olevien autojen käyttäminen. Jos bändi ajelee ympäri Suomea niin silloinhan sillä on paljon keikkaa ja homma on ihan erinäköinen.

Jos ei ole runsaahkosti keikkaa niin ei kannata ostaa pelkästään roudauskäyttöön yhtään mitään. Eihän aloitteleva basistikaan ensimmäisenä laita niitä Fendereitä ja rantasaunoja.

Tai ei ole järkevää. Jos sitä autoa käyttää johonkin muuhunkin, niin sehän on ihan eri asia.
Munsta.
Teijo K.
24.09.2005 20:29:39

Haluaisin tietää miksi Vanin osto ja pitäminen ei muka olisi järkevää. Olen ajellut 7 vuotta tällä vanilla enkä voisi kuvitella ajavani jollain pikku autolla. Ei se vani ollut käytettynä yhtään kalliimpi kuin joku uusi Opel farmari silloin. Jos olisin ostanut uuden pikkuauton minulla olisi tänään vanha pikkuauto. Ei se minun vani ole muuttunut miksikään sinä aikana kun se on minulla ollut. Se on edelleen loistava käytetty Chevroletti.
Jos se olisi ollut "järjetön" ostos olisin luopunut siitä alta aikayksikön.

Ajatko sillä vain keikkareissut, joita on vain muutama hassu (alle 5) vuodessa? Jos tilanne _ei_ ole tämä, niin kirjoitus _ei_ koskenut sinua millään tavalla.
Munsta.
chief
24.09.2005 21:48:00
Heh, basistien autokerho kokoontuu. Jatkakaa vaan samaan malliin!

Itse kuljen fillarilla jos mahdollista. Harvat keikkareissut joita on tähän asti siunaantunut mennään sitten laina-autolla. Pitäis varmaan ajaa se C-kortti niin ei tarttis sitten dokailla (mahdollisten tulevien) keikkareissujen yhteydessä ja säästyis ne vähätkin rahat. Eikös kuskin pitäisi saada muutenkin enemmän liksaa?
"It's the ear, not the gear. "
rattledad
24.09.2005 22:03:47 (muokattu 24.09.2005 22:05:03)

GK:n kanssa on voinut mennä keikoille jalankin, mutta olen vähän tuollaista vastaisen varalle harkinnut. Sininen vai punainen?

http://www.saunalahti.fi/kuvavirt/1_FS_rollaattori_megro.htm
poppamies
25.09.2005 04:46:26

GK:n kanssa on voinut mennä keikoille jalankin, mutta olen vähän tuollaista vastaisen varalle harkinnut. Sininen vai punainen?

http://www.saunalahti.fi/kuvavirt/1_FS_rollaattori_megro.htm

Ethän suinkaan ole suunnitellut maksamaan tuollaisesta. Oota muutama vuosi vielä niin voit hakea ilmaisesksi kotisairaanhoidosta...
möhköfanttimies
25.09.2005 10:39:07
Mulla on VW Jetta II -89 1.6. Poppikset ja amispakoputki löytyy. Omat kamat mahtuu ainakin kulkemaan. Muut kamat mahtuu kun ottaa peräkärrin. Vielä kun sen ajokortin saisi.
"-Don't you hate girls with nice bodies, but an ugly face? - It's like, I love this spaghetti, but I got shit on it!"
tähtivaeltaja
25.09.2005 10:44:36
Spräääyllä Mustaksi maalattu rokkipolkupyörä
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
juici
25.09.2005 11:52:01

Polkupyörä tai kaverin/isän auto. Vahvari mahtuu aina takapenkille ja basso selkään.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
Hughes
25.09.2005 12:02:54
Ajatko sillä vain keikkareissut, joita on vain muutama hassu (alle 5) vuodessa? Jos tilanne _ei_ ole tämä, niin kirjoitus _ei_ koskenut sinua millään tavalla.

Porukalta alkaa taas keskustelun punainen lanka karata käsistä...
MoParit on ihana asia.
chief
26.09.2005 19:39:57
Volvo 240 DL, ei ole mikään silkkiuikkujen riksa vaan tosimiesten vaunu.

Mahtuu lastenvaunutkin kyytiin!
"It's the ear, not the gear. "
poppamies
26.09.2005 20:00:58

Tuolla on huono ja suttunen kuva hyvästä ja suttusesta autosta...

http://img120.imageshack.us/my.php?image=chevy6uk.jpg
Turenki,Texas
27.09.2005 14:44:19

Sitikka Bee äks, joka on Suomen homoimmat autot äänestyksessä vallannut sijat 1.. 2.. ja 3.. .Stereot ei kelvannu ees varkaille ( karvanopat ja aurinkolasit kyll )
Niin ja Tommy Shannon on se esikuva ellei Cisse Häkkistä lasketa
Wil-J
27.09.2005 21:37:36
Tuolla on huono ja suttunen kuva hyvästä ja suttusesta autosta...

http://img120.imageshack.us/my.php?image=chevy6uk.jpg

Siistin näkönen! Pistä sisätiloistakin kuvaa, ne on aina kiinnostavia :)
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
Hughes
28.09.2005 22:38:50
Siistin näkönen! Pistä sisätiloistakin kuvaa, ne on aina kiinnostavia :)

http://www.nettiauto.com/simpleSear … amp;yfrom=&yto=&search=Etsi
MoParit on ihana asia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)