Aihe: RR-3 hankinta
1 2 3
Gypsy
24.09.2005 19:18:56
RR3:en kaulapainosuus muuten häviää, kun siirtää hihnan etummaiseen kaulankiinnityspulttiin kiinni. Tai sitten tekee kaulankiinnityslevyyn pienen reiän ja laittaa hihnalle siihen oman tapin.
tero.vuoksiala
24.09.2005 20:58:38
Joo, niin se ltdkin oli kaulapainotteinen. Totta on että sitä sai viritellä joka toinen päivä. muuten pidin mallista ja pitäis saada vähän parempi Rr tilalle. Ykköskitarana mul on vanha fernandes limited edition, minkä ostin käytettynä nelisen vuotta sitten. Sen floydrose on ainakin vireen pitäny tosi hyvin vuodesta toiseen.
SammyH
24.09.2005 21:55:42
Päteviä keppejähän nuo molemmat on, mutta mieti, että haluatko pakosti siihen keppiin sen floikan. Jos et halua, ota ihmeessä LTD.

Henk.Koht mielipide olisi se, että ottaisin mielummin RR-3:n, koska se on paljon tukevamman tuntuinen ja kuuloinen, kuin LTD. ...Ja onhan Jacksonin Randy Rhoads aina oikea, LTD on vai "pirun hyvä kopio" =)
Pahinta on, jos kapakasta loppuu viina kesken...
EnemyAce
24.09.2005 23:10:36
Taitaa olla aika hiljasta löytää 500 eurolla RR-1:stä...

http://cgi.ebay.com/JACKSON-RR1-VIN … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Tossa ois tollanen. Ja toisekseen minä sanoinkin että jos pätäkkää löytyy niin sitten, voi olla kotimaan markkinoilla toi 500€ aika hiljanen summa.
apuri
24.09.2005 23:59:08
mhaarala
25.09.2005 00:30:27
Joo, niin se ltdkin oli kaulapainotteinen. Totta on että sitä sai viritellä joka toinen päivä. muuten pidin mallista ja pitäis saada vähän parempi Rr tilalle. Ykköskitarana mul on vanha fernandes limited edition, minkä ostin käytettynä nelisen vuotta sitten. Sen floydrose on ainakin vireen pitäny tosi hyvin vuodesta toiseen.

MMV-SN ei ole kaulapainoinen, pulttikaulaiset sitä kuulemma ainakin jossain määrin ovat... liimakaulainen versio on minusta oikeastaan aika hyvin tasapainossa, vaikka tosiasiahan on se että harva uusi 500 euron kitara on ihan oikeasti sellainen ettei siinä olisi jotain mikä ärsyttää.
Twinkle
25.09.2005 02:14:16
Itselläni oli vain kokemusta tuommoisesta Jacksonin RR-3:sta, ja sen perusteella voin sanoa että olisi ihan OK kepakko. Omassa kalikassa oli mikkiremontti tehty, Duncan Designedille oli näytetty ovea ja tilalla oli aktiivivempeleet. Floikka ei oikeen ottanut toimiakseen, toisaalta en käytännössä edes oikeen vielä siihen aikaan säätääkään sitä. Paha siitä on sanoa kuinka paska se sitten osaavan käsissä on.

http://cgi.ebay.com/JACKSON-RR1-VIN … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Tossa ois tollanen. Ja toisekseen minä sanoinkin että jos pätäkkää löytyy niin sitten, voi olla kotimaan markkinoilla toi 500€ aika hiljanen summa.

Huutokaupan lopullinen hinta 880 dollaria, johon pari satkua lisää postikuluja ja täällä päässä tullit ja verot. Tässä kävi kun mainoksessa muinoin, se hinta pompsahti heti selkeästi yli 1300 euroon.
EnemyAce
25.09.2005 09:58:10
Ok, mitä sitten?

Niin mitä mitä sitten? En oikein ymmärrä. En mä sulle sitä tarjonnukkaan vaan esimerkki että käytettynä vois löytää jostakin hinta/laatu-suhteeltaan tasokkaamman kepin kuin RR-3sen, jos meinaa ostaa sen uutena.

En tiedä miten paljon ois lopullinen hinta mutta se oli vaan esimerkki, ei siitä tartte nyt laulua väsätä.
Ben_D
25.09.2005 11:30:20

Niin mitä mitä sitten? En oikein ymmärrä. En mä sulle sitä tarjonnukkaan vaan esimerkki että käytettynä vois löytää jostakin hinta/laatu-suhteeltaan tasokkaamman kepin kuin RR-3sen, jos meinaa ostaa sen uutena.

En tiedä miten paljon ois lopullinen hinta mutta se oli vaan esimerkki, ei siitä tartte nyt laulua väsätä.

Pitää paikkansa. Oma RR-1T makso 830e ja KV-2 720e, että kyllä niitä saa ebaysta huomattavasti halvemmalla.
Super-Jari
25.09.2005 11:34:55
Pitää paikkansa. Oma RR-1T makso 830e ja KV-2 720e, että kyllä niitä saa ebaysta huomattavasti halvemmalla.

Ootko koskaan laskenu mitä ois tehnyt normaalien maksujen kanssa?
They think they know who I am
Ben_D
25.09.2005 17:10:36

Ootko koskaan laskenu mitä ois tehnyt normaalien maksujen kanssa?

Se on helppoo -> 1037 ja 900.
Super-Jari
25.09.2005 17:15:21
Se on helppoo -> 1037 ja 900.

Voisit laittaa kuvat niistä niin saa heruttaa.
They think they know who I am
Metallica mies
26.09.2005 22:50:22
Paskapuhetta, hiukan erilaisia kitaroita ovat. Itse tykkään jacksonista huomattavasti enemmän, kaula ei oo senmmonen ylilakattu, muovisen tuntunen. Mutta makuasia sano koira ku muniansa nuoli.

Ei se oma aina paras oo(hymiö)

ite tykkään kanssa todella paljon enemmän jacksonin tuntumasta, se ltd tuntu aika "lelulta", vaikkei ihan paska keppi ollukkaan.
DODII!!
Juunas666
26.09.2005 23:09:58 (muokattu 26.09.2005 23:10:44)
Eti jostain Jacksonin RR-59 tai RR-LL, ovat vähä laadukkaimpia keppejä verrattuna RR3:een (en tiedä tosin tuosta RR-LL:stä mutta oon kuullu että se on tuota rr-59:ä parempi)

Ainakin mun oma RR-59 on paras Jackson millä oon ikinä soittanu :)

Paras kitara sitten tosin on vissiin yks Esp mitä testasin viikingmusiikissa...
moottorisaha
26.09.2005 23:40:25

Niinkun ei pidä Schalleri, OFR, tai Ibanezin kalliimmatkaan.

Hohhoh, hirveää paskaa... tässä on 13 vuotta vanha floikka ja loistokkaasti pysyy vireessään. Olen testannut myös muutamaa keppiä joissa on vielä vanhempia.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Gypsy
26.09.2005 23:52:45
Hohhoh, hirveää paskaa... tässä on 13 vuotta vanha floikka ja loistokkaasti pysyy vireessään. Olen testannut myös muutamaa keppiä joissa on vielä vanhempia.

Jep, ja ite taas olen nähny täysin paskaks kuluneita OFR:iä (siltä varalta netistäkin löytyy viilausohjeita). Nekin kuluu, tosin soittaessa, ei m.netissä pelatessa.
moottorisaha
26.09.2005 23:56:51 (muokattu 26.09.2005 23:57:21)

Jep, ja ite taas olen nähny täysin paskaks kuluneita OFR:iä (siltä varalta netistäkin löytyy viilausohjeita). Nekin kuluu, tosin soittaessa, ei m.netissä pelatessa.

Jep, ja itse olen nähnyt taas Gibson Les Pauleja jotka eivät pidä virettä suoraan kaupasta ostettaessa. Kyllähän sitä kaikenlaista paskaa liikkuu välillä ties missä piireissä, mutta ehkä on silti järkevämpää puhua näistä tuotteista yleisellä tasolla.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Gypsy
27.09.2005 00:06:30
Jep, ja itse olen nähnyt taas Gibson Les Pauleja jotka eivät pidä virettä suoraan kaupasta ostettaessa. Kyllähän sitä kaikenlaista paskaa liikkuu välillä ties missä piireissä, mutta ehkä on silti järkevämpää puhua näistä tuotteista yleisellä tasolla.

Jep, ja mä sanon yleisellä tasolla, että OFR:kin kuluu, tosin paljon hitaammin kun moni halvempi/pehmeempi. Se ei pidä virettä ikuisesti, niinkun alunperin sanoinkin.

Ja samaten mä olen kanssa soitellu vuosia vanhoilla kitaroilla, joissa on halpisfloikkia jotka pitää vireen.
moottorisaha
27.09.2005 00:20:16

Jep, ja mä sanon yleisellä tasolla, että OFR:kin kuluu, tosin paljon hitaammin kun moni halvempi/pehmeempi. Se ei pidä virettä ikuisesti, niinkun alunperin sanoinkin.

Selvä. Itse en ole vain tähän päivään mennessä törmännyt yhteenkään OFR:n joka ei virettä pitäisi, ja se riittää minulle. Kun tuntuu näköjään niin harvinainen ilmiö olevan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)