Aihe: Settiasettelu
1 2 3 4
drum-monkey
24.09.2005 21:34:43
Muuten aika jees, mutta haikka on mun mielestä liian kaukana virvelistä, ja ride ei oikein ole parhaassa mahdollisessa paikassa. Ja noita symbaaleja voisi mun makuuni vähän laskea ja suoristaa.

Niin, se on tosiaan aika mahdotonta liikuttaa tota haitsua enää oikealle noiden tomien vuoksi. TArkoititko riden paikalla niinku enemmän "yläkulmaan"? En soo sellasta asetusta koskaan pitäny kauheen mukavana, varsinkaan, jos vasurilla soittas rideen.Esim. mun opettaja pitää ridea sillä tavalla, mutta jotenkaan en ite osaa. Pellit mahtuis laskemaan tietenkin vielä vähän, mutta ei niihin kurkottamaan sentään joudu. Ja kuva on sen verran yläviistosta että niiden kulma voi vähän hämätä.
Munletti on mulletti
Niskamies
24.09.2005 21:41:00
Niin, se on tosiaan aika mahdotonta liikuttaa tota haitsua enää oikealle noiden tomien vuoksi. TArkoititko riden paikalla niinku enemmän "yläkulmaan"? En soo sellasta asetusta koskaan pitäny kauheen mukavana, varsinkaan, jos vasurilla soittas rideen.Esim. mun opettaja pitää ridea sillä tavalla, mutta jotenkaan en ite osaa. Pellit mahtuis laskemaan tietenkin vielä vähän, mutta ei niihin kurkottamaan sentään joudu. Ja kuva on sen verran yläviistosta että niiden kulma voi vähän hämätä.

Juu, tolla riden paikalla meinaan sitä, että se olis helkutin paljon mukavammassa paikassa, jos se olis ton isoimman etutomin paikalla. Mutta noi sun tomit käytännössä estää sen.
Meitsi on meshissä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)