Kemppilä 03.09.2005 16:27:48 | |
---|
Mulla oli väliaikasena ratkasuna tollaset oksapahvirullanhylsyn pätkät. Ne oli ihan hyvät pöytätelineenä. Lattialle jos laittaa niin voi olla vähän huterat. Sittten ostin Hong Kongista tollaset hyllynkannakkeet ja tein niistä ja parista paneelin pätkästä hyllyt. Ne o hyvät. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |
Lennu 05.09.2005 10:36:58 | |
---|
Jos käytät windowsia ni vaihda oikeasta alakulmasta (siellä lukee todennäköisesti jossain "en") klikkaamalla "fi" jolloin saat suominäppiksen käyttöön... ... Arh, nyt toimii. Piti lisäksi buutata (outoa hommaa, kun tää on yöt ja päivät päällä) "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
milcoin 05.09.2005 22:13:03 | |
---|
Mulla oli ennen sellaset lyhyet pöydän irtojalat monitoritelineinä. Ne on periaatteessa metalliputket jonka toisessa päässä on muovitulppa ja toisessa pieni metallilevy joka kiinnitetään pöytälevyyn. Ruuvasin tulppapään kiinni pöytään ja kiinnitin metallilevyyn pienen vaneripalan jonka päällä monitori pysyi. Toimii ja näyttää aika prolta. Lisäksi ne vie pöytätilaa vaan muutaman neliösentin. Maksavat muutaman euron kappale ja pituuksia on varmaan 20 cm:stä metriin. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Arh, nyt toimii. Piti lisäksi buutata (outoa hommaa, kun tää on yöt ja päivät päällä) Pistä yöksi kone kiinni, hiiri häkkiin ja kissa ulos.. :-) Hitto, jostain kumman syystä tuli ilta/ yö että mulla on ylimääräistä aikaa.. EDIT: Widdu että meikä heittää ÖÖ- luokan vitsiä, Sori.. USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |
Lennu 25.09.2005 09:13:10 | |
---|
Pistä yöksi kone kiinni, hiiri häkkiin ja kissa ulos.. :-) Niinnii siis en mä koko ajan ole sen äärellä, se vaan unohtuu aina päälle moneks päiväksi, kun tulee jotain muuta. --- |
lion 25.09.2005 15:15:06 | |
---|
Bohemian nectar of satan |