Xiauoko 23.09.2005 01:27:07 | |
---|
Taitaa olla typerää aloittaa jokaiselle levylle uutta threadia vaikkakin se nyt olisi ajankohtaista. Siis ajankohtaista tämän bändin kohdalla. Mutta sovitaan että tässä threadissa puhutaan bändistä ja sen kaikista levyistä. Tämä on "jonkin asteen virallinen Death Cab For Cutie threadi". En ainakaan haulla löytänyt ainuttakaan juttua tästä amerikkalaisesta indiebändistä. Mutta juu, eli bändiltä ilmestyi juuri uusi albumi; Plans. Olen kuunnellut vasta puolitoistakertaa läpi levyn mutta eipä bändi ainakaan tyyliään ole ratkaisevasti muuttanut. Ehkä hyvä niin. Oikein mukavaa ja leppoissa musiikkiahan tämä on. Biisit ovat rauhallisempia kuin edellisillä levyillä. http://www.deathcabforcutie.com/ Death Cab For Cutie Allmusic.comissa: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll? … 09221814&sql=11:29831vs1zzza~T0 Löytyykö muusikoiden.netistä tämän bändin diggailijoita? Vai ei? Tässä vielä vinkki joka on varmasti onkin jo yllämainitun bändin ystäville tuttu: kannattaa tsekata Death Cabin laulajan projekti 'Postal Service' (levy Give Up). Musiikkia samassa hengessä mutta konetaustoilla. http://www.mikseri.net/dinomansik |
SiwamieS 23.09.2005 02:26:14 (muokattu 23.09.2005 02:44:22) | |
---|
Aaa, death cab.. Juu, hiukan rauhallisempi ote on Plansillä kuin edellisellä.. Mutta biisimateriaali on kyllä suhtkoht samalla tasolla. Eli aika korkealla ;) Vielä ei ole niin paljon kolahtanut kuin Transatlanticism aikoinaan, mutta eiköhän tämä tästä. Mutta täytyy sanoa että I will follow you into the dark on uskomattoman kaunis biisi. Aiemmat levyt on myös rautaa, Photo album eri toten (muitakaan väheksyttämättä toki). Postal serviceä on myös tullut kuunneltua suht aktiivisesti, hyvää tavaraa. Heitänpä seuraavana suositteluna Ben Gibbardin sooloprojektin All-time quarterback!in.. Mukavia neliraiturilla kera hiukan epävireisten kitaroiden ja rikkinäisten casioiden äänitettyjä pop-ralleja. Ehdotonta touhua. Ei muuta, jatkakaa. If the silence takes you then I hope it takes me too.. EDIT: Ainiin, bändi on tehnyt myös tajuttoman hyvän cover-vedon Smithsin "This charming man":istä.. Yksi niitä harvoja Smiths-covereita joita en laske raiskaukseksi. ;) EDIT2: Bändillä on muuten aika tarkka lista soittovehkeistään sivuillaan. Loistavaa. They're coming to get you, Barbara! |
wil-le 23.09.2005 08:35:26 | |
---|
hyvä pändi. minä pidän suuresti. "Itsetyydytys on homouden synti, koska siinä mies tyydyttää miestä"
- Veli Saarikalle, www.sanajaylistys.org |
Bjerre 23.09.2005 11:54:55 | |
---|
Erittäin hyvä bändi, hyllystä löytyy suurin osa tuotannosta ja uusin levy on ostoslistalla. :) |
McNulty 23.09.2005 12:25:37 | |
---|
Minulle aika vieras bändi... mutta nappasin sen uusimman lätyn mukaan samalla kun hankin tuon The Decemberists uusimman. Emäntä tuosta DCFC on enempi diggaillut, mutta kyllä minäkin siitä pidän. Tai ainakin pystyn kuuntelemaan :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
aleksi 23.09.2005 15:28:13 | |
---|
Uutta ei ole vielä tullut hankittua, mutta kuulemani perusteella pitää kai jossain vaiheessa poistaa tuokin jostain levykaupasta. Pari edellistä albumia olivat aikoinaan, ja ovat vieläkin silloin tällöin, kovassa kuuntelussa. Pakko nostaa vielä esiin bändin hauskat, arkiset lyriikat. Onhan tästäkin aikaisemmin threadi ollut, eikö vain. "open hands to the wind" |
thescientist 23.09.2005 19:00:45 | |
---|
Hyllystä löytyy tällä hetkellä pelkkä Transatlanticism, mutta toivonukaan muukin tuotanto löytäisi tiensä levyhyllyyn nopiasti. Erittäin hieno bändi kaikenkaikkiaan. "Olin kussut itseni irti."
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |
Kapane 23.09.2005 20:21:02 | |
---|
Juuri tutustuin, ja aivan mieletöntä on. Voisin sanoa, että Soul Meets Body on se 2005 biisi minulle. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
not_my_day 23.09.2005 20:43:50 | |
---|
Joo, kyl tästä jotain juttua joskus oli mut kyllä hyville bändeille useampikin threadi sallittakoon. :) "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Lähikauppias 23.09.2005 21:24:39 | |
---|
Joo, on Death Cabista ennenkin puhuttu. The Photo Album on mun DCFC-lemppari, joskaan Transatlanticismkaan ei kauaksi jää. Plansia en ole vielä hankkinut, kun totesin kaupassa levy kädessä etten voi syödä pariin viikkoon jos sen nyt ostan. Soul Meets Body on ainoa biisi, jonka olen levyltä kuullut, mutta ei se musta ainakaan vielä kovin kummoiselta kuulostanut. Vähän turhan peruspoppia ehkä. Ja Postal Service on kanssa loistava, joo. Give Up on tosin vähän puhkikuunneltu jo. |
tykkään tästä, Postal Service ehkä vieläki parempi :) olet surrealisti, eikö niin... |
Bazil 24.09.2005 03:12:49 | |
---|
Digasin aivan suotanasti. Ihmettelin eka et kylläpä joku laulaa postal service meiningillä mut sivuja selaamalla tulin viisaammaksi. Ihmeen mew meininki myös jossain kohissa. Lie sitten pitävätkö toisistaan. DeathCabin sivuilla oli hyvii muitakin levy vinkkejä, varsinkin tuo Vanderslice - Cellar Door toimii erittäin kovaa. |
Antsa 24.09.2005 11:21:46 | |
---|
Pitäisi ostaa lisää levyjä, kun omistan vain Photo albumin. We're having the facts -levy taitaa olla seuraava hankintalistallani. |