lord of this world 22.09.2005 17:29:32 (muokattu 22.09.2005 17:33:23) | |
---|
Niin se vain on, että BLS- jo sittemmin vakituiseksi luultu- basisti James Lomenzo lähti lätkimään bändistä. Syy lähtöön on netti sivujen mukaan täysin mr. Wylden ja Lomenzon välinen, kummallista sinänsä koska Zakk on usein haastatteluissa maininnut, että bändistä saa vapaasti lähteä ja tulla takaisin, ns. niin kauan kun olut on kylmää ja styrkkarit käy kuumana. -Mitähän lie mies taas riehunu?- Olisko kenelläkään tarkempia tietoja aiheesta? www.blacklabelsociety.netMä tuun munakennottaan sua! |
Kassu 22.09.2005 17:52:18 | |
---|
No voi hitsi, J-Lo oli suosikkibasistejani. Luulin että ne tuli hyvin toimeen, onhan ne soittanut kauan yhdessä. Mulla on Lomenzon pleku! |
lord of this world 22.09.2005 18:09:49 | |
---|
No voi hitsi, J-Lo oli suosikkibasistejani. Luulin että ne tuli hyvin toimeen, onhan ne soittanut kauan yhdessä. Mulla on Lomenzon pleku! Mullakin meni tampereella about kahden nyrkin päästä. Mä oon aina halunnu sellasta Wylde signature tekopartaa, saiskohan nuita mistää? Mä tuun munakennottaan sua! |
Tetsuo 22.09.2005 18:36:25 | |
---|
no voihan helvetti, siinä meni hyvä basisti ja kova äijä |
Zakk 23.09.2005 12:08:50 | |
---|
James Lomenzo who has been supplying the bass for the last couple of years is no longer playing with Black Label Society. John "JD" DeServio will be playing bass on the Black Label Society "MAFIA" post-Ozzfest tour. Most of you will remember J.D. from the early BLS days, and we're excited to have him back rockin the low end once again. Zakk has always said that the bass position is like "Mount Bassmore" and Zakk enjoys playing with many different bassists. The decision to part ways with James Lomenzo was a mutual one between James and Zakk." -By: Chad Dyer |
kid ego 23.09.2005 12:56:16 | |
---|
Mä oon aina halunnu sellasta Wylde signature tekopartaa, saiskohan nuita mistää? Mulla on hyvä alku leuassa. Saat joskus koskettaa. |
lord of this world 23.09.2005 13:28:28 | |
---|
James Lomenzo who has been supplying the bass for the last couple of years is no longer playing with Black Label Society. John "JD" DeServio will be playing bass on the Black Label Society "MAFIA" post-Ozzfest tour. Most of you will remember J.D. from the early BLS days, and we're excited to have him back rockin the low end once again. Zakk has always said that the bass position is like "Mount Bassmore" and Zakk enjoys playing with many different bassists. The decision to part ways with James Lomenzo was a mutual one between James and Zakk." -By: Chad Dyer Voi nenä, toi pätkä tosta välistä: john"... jäi lukematta, taisin hörppiä tuopista sillä välin. Mä tuun munakennottaan sua! |
Näinpä jo kesällä jostain jonkin b.l.s. keikan pätkän jossa oli basson varressa Robert Trujillo. Silloin jo kävi mielessä... ...hmm... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
Kassu 24.09.2005 15:31:25 | |
---|
Näinpä jo kesällä jostain jonkin b.l.s. keikan pätkän jossa oli basson varressa Robert Trujillo. Silloin jo kävi mielessä... ...hmm... Soittihan Trujillo joskus tyyliin 2002 BLS:ssä. Eikös J-Lo ollut koko kesän kummiskin. |
spede from hell 24.09.2005 23:05:46 | |
---|
Soittihan Trujillo joskus tyyliin 2002 BLS:ssä. Eikös J-Lo ollut koko kesän kummiskin. ...don´t know? Mutta se pätkä oli kesältä -05 silti. Se ei ollut mikään kiertue juttu. Mikälie partykeikka missälie jenkeissä. Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
Zakk 27.09.2005 09:16:27 | |
---|
Soittihan Trujillo joskus tyyliin 2002 BLS:ssä. Eikös J-Lo ollut koko kesän kummiskin. Joo onhan Trujillo ja Mike Inezkin soittanut BLS:ssä, joten on siellä kiertoa ollut. |
Tympee Huttunen 27.09.2005 11:40:42 (muokattu 27.09.2005 11:41:28) | |
---|
Eikös se juuri ole BLS:n idea, että soittajat voivat tehdä omia hommiaan ihan vapaasti ja tulla sitten keikoille, kun sopii? Bändin kuuluukin olla tuollainen yhteisö, jossa ei vakiobändiä ole lainkaan. Tässä nyt on mennyt henkilökemiat ristiin, eikä aikataulut. Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
Tympee Huttunen 27.09.2005 11:41:01 (muokattu 27.09.2005 11:41:16) | |
---|
e: En osaa Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
SDMF 27.09.2005 17:10:19 | |
---|
Ite tykkään Tosi paljon James Lomenzosta , P&G ku on mun lemppari Zakke aikaa ni kyl vituttaa et se lähtee BLSsästä , Ku se kema Jampan ja saken välillä on uskomaton ! JD Deservio kai tulee ny seuraavaks :/ R.I.P Dimebag darrell |