Nimismies 13.06.2003 01:00:41 | |
---|
Niin pienen hetken kerrallaan Viivyt elämässäni Niin että alan tuntea Lämmön sisälläni Sitten lähdet pois Värit puuttuvat, olen läpinäkyvä haamu En jaksa enää uskoa et nouseva aamu jotain uutta tois CHORUS Sinä sidot minut kotiin En irti pääse Jos jotain uutta yritän Aina kesken jää se Kauankohan helvetissä Aiot tätä oikein jatkaa? En tahdo olla pysähdyksissä Tahdon jatkaa matkaa Päivät, yöt pää painuksissa Hiljaa yksin itken En avaudu kellekään Tämän sisääni kätken Suljen sieluuni Itseltäni kyselen, miten tässä kävi näin? Muistot painaa, en kykene lähtemään eteenpäin Jään vain suruuni Tällainen, hiomaton pätkä. En aluksi aikonut edes laittaa näkyviin mutta sitten tuumin että menköön. Kommentoikaa, mikäli viitsitte. Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |
k2x80w 13.06.2003 08:10:45 | |
---|
Niin pienen hetken kerrallaan Viivyt elämässäni Niin että alan tuntea Lämmön sisälläni Sitten lähdet pois Värit puuttuvat, olen läpinäkyvä haamu En jaksa enää uskoa et nouseva aamu jotain uutta tois CHORUS Sinä sidot minut kotiin En irti pääse Jos jotain uutta yritän Aina kesken jää se Kauankohan helvetissä Aiot tätä oikein jatkaa? En tahdo olla pysähdyksissä Tahdon jatkaa matkaa Päivät, yöt pää painuksissa Hiljaa yksin itken En avaudu kellekään Tämän sisääni kätken Suljen sieluuni Itseltäni kyselen, miten tässä kävi näin? Muistot painaa, en kykene lähtemään eteenpäin Jään vain suruuni Tällainen, hiomaton pätkä. En aluksi aikonut edes laittaa näkyviin mutta sitten tuumin että menköön. Kommentoikaa, mikäli viitsitte. Ihan pirun huono....jotain Ripsipiirakka tasoa... |
Himpi 13.06.2003 08:47:33 | |
---|
Jäi kiinnostamaan se, millä tavoin siippa tms sitoi tän tyypin kotiin. Kiinnostus nousi ehkä siksikin, että tuo sitominen taisi olla ainoa konkreetimpi ilmaus tässä fiilistelybiisissä. Itse tykkään enemmästäkin konkretiasta, mutta myöntää täytyy että tällaisessa fiilistelyssä on se hyvä puoli, että eläytymispintaa tulee varmaan aika monelle kuulijalle/lukijalle. Niin että jokainen visioikoon oman köydenpätkänsä. |
Ozzman 13.06.2003 11:45:12 | |
---|
Ihan pirun huono....jotain Ripsipiirakka tasoa... Perusteleppa arvostelusi kun noin tylysti sanoit. Ariel - Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta! |
Kyllähän tuo ihan menettelee, varsinkin jos tuohon hyvät melodiat onnistuu väsäämään. En tiedä kuinka nopeasti tuon teit, mutta aika vähän tota mun mielestä tarvitsee viilata. Vaikeneminen on kultaa, mutta minähän olen tehnyt köyhyyslupauksen. |
noir 13.06.2003 17:38:16 | |
---|
Ihan hyvää tekstiä. Keskeneräistä työtä en liiemmin rupea syyläämään, sisältö kyllä toimii. Rivityksissä oli joitakin kummallisia ratkaisuja, mutta nämä kuitenkin vähän häiritsevät: - - En jaksa enää uskoa et nouseva aamu - - - - Kauankohan helvetissä Aiot tätä oikein jatkaa? - - Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl fhtang |
vaiktutus 13.06.2003 17:48:29 | |
---|
Luulin tämän liittyvän Ismo Alankoon. Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät... |
Nimismies 13.06.2003 22:54:52 | |
---|
Tämä oli pirun nopea rykäisy enkä usko että tätä työstän tämän edemmäs. Lähinnä sellaista terapiaa. Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea. |