Aihe: Rasmuksen linja
1 2 3 4
moottorisaha
22.09.2005 04:13:56 (muokattu 22.09.2005 04:15:35)

Toivottavasti, muttei se estä sen väärinymmärtämisen mahdollisuutta.

Niinjoo, ja varmaan ihan vitun moni rupeaa vetämään viinaa sen takia kun lehdessä kerrottiin että on muuten tylsä. Huhhuh, voisi laittaa pään kuntoon jo pikkuhiljaa...

Angus Youngaan ei muuten juo viinaa ja soittokin pelaa aikas mahtavasti, että siihen malliin.

Hemmon broidi taitaa olla sitten vähän eri tasoa kun lähti "kuivumaan" kesken kiertueen. :D
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Juzzu
22.09.2005 07:56:55
Soon kuulkaas ny niin että asetelmat on kääntyneet päälaelleen. Noon nykyisin ruottalaiset jotka kirjottelevat kateelliseen sävyyn naapurikansasta, ja siihenhän kuuluu asioiden vääntäminen aina sille kantille missä se näyttää 'rumimmalta'.
The Duke
22.09.2005 09:44:13
Hyvä hyvä. Lutraamisesta ei oo muuta ku haittaa.
It's not another state of mind..It's another mind of state...
Muusikkotar
22.09.2005 11:13:09
Mä olen aika jyrkkä alkoholin suhteen, ja pyydän sitä anteeksi jo heti näin alkuun ennen vuodatusta. En ole absolutisti, en todellakaan, mutta että ollaan humalassa TÖISSÄ. Sitä mä en ole ikinä käsittänyt enkä tule ikinä käsittämäänkään. Oli bändi/muusikko sitten minkä genren edustaja tahansa, keikalla ollessa ollaan töissä, ja missäs muualla kuin musiikin alalla on ihan luvallista vetää lärvit kesken kaiken?

Minusta on todella ärsyttävä katsoa esim. hevikeikkaa, jos soittajat ovat humalassa. Ja totta se on: kyllä soitto kärsii lähes poikkeuksetta, mitä olen selvinpäin humalaisia bändejä kuunnellut! Minua lähinnä nolottaa tämä Wickholminkin tapaus Muoniossa. Oli ihan oikein, että jätkät saivat potkut toilailuistaan!

*pyytää vuodatustaan uudelleen anteeksi ja poistuu taka-alalle*
kivi
22.09.2005 11:20:25 (muokattu 22.09.2005 11:21:38)
Mä olen aika jyrkkä alkoholin suhteen, ja pyydän sitä anteeksi jo heti näin alkuun ennen vuodatusta. En ole absolutisti, en todellakaan, mutta että ollaan humalassa TÖISSÄ. Sitä mä en ole ikinä käsittänyt enkä tule ikinä käsittämäänkään. Oli bändi/muusikko sitten minkä genren edustaja tahansa, keikalla ollessa ollaan töissä, ja missäs muualla kuin musiikin alalla on ihan luvallista vetää lärvit kesken kaiken?

*pyytää vuodatustaan uudelleen anteeksi ja poistuu taka-alalle*

Ei anteeksipyydeltävää.

On ihan oikein, että moraali sanoo noin. Kyllä asialliset hommat pitää pystyä hoitamaan, siitä lähdetään.

Ongelmalliseksi se menee silloin, kun joku ulkopuolinen katsoo asiakseen sanoa missä raja kulkee, olipa kyse lehtikirjoittelijasta, yleisön edustajasta tai keikkajärkkäristä. Jos artisti on oma työnantajansa, kuten rokkipuolella järjestään on, niin on noiden mainitsemiesi hevibändien ihan oma asia, ovatko keikalla päissään tai selviä, keikkajärkkäri on ostanut paketin, johon kuuluu riski että homma ei ehkä toimikaan.

Siihen ei auta kuin paheksua ääneen (kuten nyt) ja äänestää jaloillaan, jättää ne känniläiset sitten katsomatta.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Nimismies
22.09.2005 11:54:31
Hoho, suomalaiseen kansanluonteeseen kyllä on aina kuulunut nenänvartta pitkin tiirailu sellaisten henkilöiden suhteen jotka eivät alkoholia käytä. "Etkö juo viinaa? Miksi et?". Mutta että ruotsalaisetkin...

Tietyllä tapaa rockmusiikkiin kuuluu kapinahenki, juhlinta ja päihteetkin. Siinä mielessä en pistä yhtään pahitteeksi vaikka lavalla törpötelläänkin, kunhan soittohommat eivät kärsi. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan niinkuin Ellun kanat, sanoi Koskelakin Tuntemattomassa. Siinä on mielestäni aika hyvä ohjenuora.

Ja jos Rasmus haluaa varman päälle pelata maailmanvalloituksensa kanssa niin paremminhan tuo onnistuu selvinpäin kuin kännissä.
"Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth
musatuukka
22.09.2005 12:03:01
En minä kyllä nää järkeä taas siinä että siitä pitää kokonaan kieltäytyä. Pitäähän sitä raskaalla kiertueella pystyä rentoutumaankin ja eihän se ole edes ROCK! :D

Jotenkin minusta tuo että tuosta kuulutellaan näinkin erikoisesti , on varmaan sitä että The Rasmus koittaa kerätä teinien vanhemmilta pisteitä kotiin ja tätä kautta rahaa uuden levyn ostoon.
Jazz se on saatanan musiikkia!
tony.wirtanen
23.09.2005 12:08:53

Pitäähän sitä raskaalla kiertueella pystyä rentoutumaankin

Meillä toi rentoutuminen hoituu niin, että matkalla ottaa pari - jos haluaa. Ennen keikkaa voi ottaa sen yhden-kaksi (?). Aikaa kuitenkin kuluu ja tässä mitään kirurgiaa kuitenkaan harjoiteta.

...Keikan jälkeen onkin sitten ihan oma asia mitä tekee. Usein vedetään muutamat baarissa, jossa keikka on ollut ja keneltäkään ei tule p*skaa niskaan, vaikka hotellillakin vielä tyhjentäisi baarikaapin. Musiikki tekemisen kulttuurina on kuitenkin hieman eri asia, kuin useimmat "tavallisista" töistä. Kenenkään henki ei vaarannu, vaikka pienessä maistissa oltaisiinkin.

Ei sinänsä. Ollaan kyllä pidetty aika hyvin linja, ettei ennen keikkaa viinaksia olla pämpätty.

Meitsimies ainakin jättää aina nuo kaliottelut ennen keikkaa - jotta ääni kestäisi paremmin. :)

Periaatteessa kai tähän piti sanoa, että otat tai et, niin ei sen väliksi. Kunhan homma toimii. :)
Ei keikkailu oikeesti oo niin vakavaa. Ei tehdä kivistä tiedettä. Ehkä mokaat, ehkä et. So not. Tsänssit on kuitenki fifti-sixti. ;)
Jag
23.09.2005 12:48:57

Ei kyllä oikeen heru rispectiä kyseiselle bändille. Ei siis johdu nyt tästä "uudesta " linjasta, vaan ei vaan kolise jotenkin toi niitten touhu.
Pitäs olla enemmän Rok! u knou...

... Rasmus edustaa aikalailla hajutonta ja mautonta musiikkia, joka vaikuttaa täsmäsuunniteltulta tuotteelta tietylle kohderyhmälle...

Erittäin hyvin sanottu

Ja nuo ruottalaiset ois voinu olla silti ihan hissukseen. Levyn olisivat saaneet arvioida, mutta muuten ihan turha juttu.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
N_Bates
23.09.2005 13:33:37

loistava mainoskikka. Nyt on sit lehdet jatkuvasti bändin kannoilla kärkkymässä kohuotsikoita jostain saunakaljasta.
Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen!
Epämuusikko
23.09.2005 13:37:53
Rock on se joka uskaltaa kieltäytyä.
Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009
Teijo K.
23.09.2005 13:40:58

Rock on se joka uskaltaa kieltäytyä.

Kieltäydyn olemasta rock.
Munsta.
N_Bates
23.09.2005 14:11:58

Kieltäydyn olemasta rock.

rock on kuollut.
Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen!
touni*
23.09.2005 18:12:32
Samalla kaavalla ne veti edellisen rundinki. Eli eipä mitään uutta.

"Stylistejä ja neuvojia on varmaan leegio."

Joo Laurin samat paidat vuodesta toiseen, Eeron naurettavan keltaset hupparit. Ei muuta kun onnittelut stylisteille.
Necromuru
23.09.2005 18:29:29

No huah. Onko tuo nyt uutisen arvoinen juttu? Ovat muutkin artistit ovat tehneet noin. Ja veikkaampa että jos joku ei niin mediaseksikäs kuin rasmus tekisi tuon niin ei sitä uutisoitaisi.
Tarjoile rahaa pod 2.0:sta tai tarjoilen sinut koirille.
Mohla
23.09.2005 18:33:42

Itse heitän keikat lähes poikkeuksetta selvinpäin, joskus se 1-2 olutta ennen keikkaa, mutta siihen se sitten jääkin (paitsi miitissä, jossa oli jo viikko takana...) Keikan jälkeenhän voi sitten tapahtua mitä vaan. Kyllä minä siis ainakin ymmärrän jos Rasmuksen pojat on päättäneet olla selvinpäin.

Ja mitä tulee tohon bändin arvosteluun suunnitelmallisuuden ja muun sellaisen suhteen, niin ei mun mielestä kellään tässä maassa ole hirveästi sanottavaa, kun ottaa huomioon miten pitkälle ovat tuolla linjalla päässeet.

Taide, jopa rock on bisnestä, ei siitä pääse mihinkään, eikä siinä ole minusta mitään ihmeellistä. Ei se tarkoita, että taiteelliset kunnianhimot jotenkin katoavat, jos miettii vähän sitäkin miten saa homman mahdollisimman isolle.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Kapane
23.09.2005 19:40:37

Totuushan on se, että alkoholi rentouttavana päihteenä on tämän tyyppisessä esiintyvässä ammatissa joillekkin ihmisille vain hyväksi. Suomi on seipään syöneitä karisman puutteesta olevia toimistomuusikoita täynnä. Keikalla artisti kuuluu antaa kaikkensa ja jos se jää siitä kiinni, että otsalohkossa itsehillintä pitää jöötä, niin mieluusti annan sillekin kurpalle pullon kaljaa, jotta headbang lähtee munista perseeseen.
In Goth We Trust! The 666 Club #555
hanhjelm
23.09.2005 20:19:07
Rasnus on perseestä! Tos miehet juo kaljaa!
Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin.
hanhjelm
23.09.2005 20:19:40
Rasmus on ihan perseestä! Tosi miehet juo kaljaa!
Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)