Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bill Lawrence mikit
1 2
N33m0
11.09.2005 00:24:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli onko joku tilannu kyseiseltä kaverilta mikkejä? (tarkoitan siis aitoja www.billlawrence.com :sta tilattuja). Itse pistin ohjeiden mukaan Beckylle postia mitkä mikit haluaisin tilata mutta vastausta odottelin 2vk jonka jälkeen pistin toisen postin, tässä nyt joku 1kk menny eikä vieläkään vastausta. Toki kaupasta saa Dimarzioita ja Duncaneita mutta kun näitä lawrencen mikkejä on monilla foorumeilla niin hehkutettu niin päätin kokeilla, jos vain saisin tilattua.
 
Onko muilla onnistunut tilaus?
 
PS: Jos jollain on myytävänä XL tai/ja R niin olisin kiinnostunut.
 
( 'o')-d[||] More Beer!
weelie
11.09.2005 19:30:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tilannut, vuonna 2002 muistaakseni. Kestihän se, mutta kyllä ne perille tuli. Ota esille siellä niiden keskustelusivustolla (fib.nocaster.com), tai soita.
 
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
zorro
17.09.2005 11:01:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikä eroa niissä aidoissa ja tehdasvalmisteisissa on?
 
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
N33m0
17.09.2005 13:14:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikä eroa niissä aidoissa ja tehdasvalmisteisissa on?
 
Sama asia kun vertaisit Fenderin stratoa johonkin Yamahan stratoon. Nää aidot bill lawrencet ei humise ja niissä on tasapainosempi soundi ym. ym.
 
( 'o')-d[||] More Beer!
Tim
22.09.2005 12:02:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tilasin L500XL/R setin vuosi sitten. Ei vaan ole vielä kitara valmis, niin ei ole päässyt testaamaan.
Koitin myös kysellä lisätietoja, mutta ei tullut vastausta. Johtuu kai siitä, että beckylle tulee spammia niin paljon, että menee osa oikeistakin posteista roskiin.
Pistin sitten isolla PICKUP question subjektiin, niin meni läpi. Kertoi siinä sitten postimaksun, mutta se taisi olla sanottu jo niiden sivuillakin. Sitten vaan paypal maksu sisään, ja odottelemaan. Jotain kuukauden verran kesti saapuminen, vaikka varoittelivat parinkin kuukauden jonoista.
Soittamalla kuulemma pääsee hyvin läpi, mutta pitää soitella semmoiseen aikaan, että ovat töissä.
 
talvihemuli
22.09.2005 13:25:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama asia kun vertaisit Fenderin stratoa johonkin Yamahan stratoon. Nää aidot bill lawrencet ei humise ja niissä on tasapainosempi soundi ym. ym.
 
Mistä sinä sen tiedät, jos et itse ole testannu kumpiakaan, vai?
 
Jiaster
22.09.2005 14:27:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistin sitten isolla PICKUP question subjektiin
 
Katsotaanpa toimiiko tuo vinkki. Mä olen näille molemmalle herralle laittanut meiliä ( eli Ez Wajkmanille/billlawrenceusa.com ja Bill Lawrencelle/billawrence.com, joka käsittääkseni on Willi Stich ja Billy Lorento nimilläkin tunnettu).
 
Mulla on tuo omakuvan Lawrence 335-kopio, ja sen historiaa olen yrittänyt selvitellä. Wajkmanilta olen saanut vastauksen että nuo mikit on tehty Framukselle vuosina 65-70. Tuohon aikaanhan he tekivät yhdessä noita mikkejä. Kiintoisaa olisi vielä Lawrencelta saada tietoa noista. Hyvät mikit ne joka tapauksessa on.
 
En tiedä sitten kumpi noista on oikeampi käyttämään bill lawrence nimeä.
 
weelie
22.09.2005 14:29:17 (muokattu 22.09.2005 14:34:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikä eroa niissä aidoissa ja tehdasvalmisteisissa on?
 
Mitä tässä nyt siis vertailet?
 
Fenderin tekemät SCN-mikit (Lawrencen suunnittelemat) vs Bill Lawrencen tekemät ja itse myymänsä mikit?
 
Bill Lawrence USA:n (luultavasti) Kiinassa teettämät mikit vs. Bill Lawrencen tekemät ja itse myymänsä mikit?
 
Joka tapauksessa laaja ja vaikea kysymys. Vähän mielestäni sama kuin kysyisi "Mikä on Fordin ja BMW:n ero?".
 
Eroja kait on muun muassa materiaalit, speksit ja tuotantotapa, mallista riippuen.
 
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Trebla
22.09.2005 14:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Bill Lawrence USA:n (luultavasti) Kiinassa teettämät mikit

 
Eikös nämä ole niitä, mistä BL sanoutuu täysin irti.
Taisi BL:n sivuilla olla juttuakin asiasta. (Muistaakseni aiemmin oli enemmänkin juttua, mutta on taittu poistaa)
 
"Vain hullu koettaa hukuttaa murheitaan, murheet oppivat aina uimaan" KH & LV
Tim
22.09.2005 16:41:09 (muokattu 22.09.2005 16:44:24)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näemmä oli vieläkin tuo $28.50 lähetyshintana siellä sivuilla.
Jos tiedät mitä ostat, ja näkyy sivuilla paljonko ne maksaa, niin voi varmaan tehdä tuon tilauksen suoraan maksamalla rahat paypalilla, ja pistämällä siihen sitten mitä haluaa.
Itse en tuota tehnyt kun tilailin samalla piuhaa, molemmanväriset pickupringit(oli ilmaset) ja muuta, niin piti tuo quote pyytää. Mutta kun on hinnan kuullut postilla, niin pitää kuitenkin tuo paypal homma tehdä.
Luulisin että ainakaan yhtään paypalilta tullutta viestiä ei mene roskiin :)
 
Edit: mainitse tuleeko mikit tasakantiseen vai kaarevakantiseen. Unohdin mainita, niin mulle tuli 2 ohutta mustaa, 2 ohutta kermaa, ja 1 korkea musta pickup ringi. Kai noi mustat pitää sitten pistää.
 
Invader
22.09.2005 19:55:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse lähetin Beckylle mailia viikko sitten muttei sieltä vastausta ole tullut.
 
Mä tilasin L500XL/R setin vuosi sitten.
 
No sinä varmaan osaatkin kertoa että pitääkö siinä Paypalin checkout-jutussa laittaa amount-kohtaan se mikin hinta vai mikin hinta + postikulut? Onhan tuossa tuo Shipping & Handling -kohta, muttei sitä kyllä pysty muuttamaan.
Ajattelin vaan että kiskotaanko multa mahdollisesti postikulut kahteen kertaan jos lisään tuohon summaan ne postikulut myös.
 
Tai sitten ei..
Juzzu
22.09.2005 19:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai noi mustat pitää sitten pistää.
 
No vois kuvitella että ne mustat passais siihen sun peliiin aika hyvin. Jos teen sen värin mitä oot kaavaillut.
 
Tim
23.09.2005 09:08:41 (muokattu 23.09.2005 09:09:30)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No sinä varmaan osaatkin kertoa että pitääkö siinä Paypalin checkout-jutussa laittaa amount-kohtaan se mikin hinta vai mikin hinta + postikulut? Onhan tuossa tuo Shipping & Handling -kohta, muttei sitä kyllä pysty muuttamaan.
Ajattelin vaan että kiskotaanko multa mahdollisesti postikulut kahteen kertaan jos lisään tuohon summaan ne postikulut myös.

 
Hmm enpä nyt muista mitä tarkkaan siihen pistin, mutta yhteissumma oli kuitenkin tuo mikit+toimitus. Koita täytellä ja kattoo mitä se tosissaan meinaa laskuttaa sun tililtä. Vois koittaa ottaa sen shippingin kokonaan pois (siis ettei tavara olisi tavara vaan palvelu jota ei toimiteta), mutta en muista kuinka se onnistuu kun kuitenkin osoite pitää syöttää. Sivuilla lukee: Where it says, "Amount", please fill in the pickup pricing and shipping.
 
Juzzu: joo kai se musta on parempi
 
Invader
23.09.2005 09:33:47 (muokattu 23.09.2005 10:44:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sivuilla lukee: Where it says, "Amount", please fill in the pickup pricing and shipping.
 
Voi argh, sata kertaa tullut toi tilaussivu luettua lisäinfon toivossa muttei tuo ole kuitenkaan silmään osunut, ei voi käsittää. Kiitti tiedosta, nyt taitaa lähteä L-500XL tilaukseen.
 
edit: paitsi että eipäs lähdekkään kun ei tuo Paypal-systeemi toimi.
 
Tai sitten ei..
Tim
23.09.2005 11:45:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paitsi että eipäs lähdekkään kun ei tuo Paypal-systeemi toimi.
 
Mikäs siinä mättää?
 
Invader
23.09.2005 11:48:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs siinä mättää?
 
Kun painaa Pay niin tulee tällästä:
 
"We are sorry that we are experiencing temporary difficulties. Please try again later.
 
Message 3514"
 
Tuollaasta koko aamun heittänyt. Täytynee yrittää viikonloppuna uudestaan.
 
Tai sitten ei..
N33m0
23.09.2005 13:31:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun painaa Pay niin tulee tällästä:
 
"We are sorry that we are experiencing temporary difficulties. Please try again later.
 
Message 3514"
 
Tuollaasta koko aamun heittänyt. Täytynee yrittää viikonloppuna uudestaan.

 
Pidä meidät ajan tasalla ;)
 
( 'o')-d[||] More Beer!
Invader
23.09.2005 13:37:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidä meidät ajan tasalla ;)
 
Toki. Ilmoittelen jos/kun saan tilauksen menemään ja sitten kun mikki saapuu. Onneksi ei mitään akuuttia tarvetta tuolle ole, kuukauden odotteluun täytynee ainakin varautua.
 
Tai sitten ei..
Invader
23.09.2005 17:19:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, nyt taas toimii tuo Paypal-juttu. Tilauskin lähti jo, nyt ei muuta kuin odottelemaan.
 
Tai sitten ei..
N33m0
24.09.2005 17:31:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, nyt taas toimii tuo Paypal-juttu. Tilauskin lähti jo, nyt ei muuta kuin odottelemaan.
 
Lähtikö paketti siis jo tulemaan?
 
Mitä pistit paypal viestiin?
 
( 'o')-d[||] More Beer!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «