Aihe: Dunlopin mustia Jazz III:sia!!
1 2
pwallin
12.06.2003 17:29:56

Joskus oli topicci aiheesta ja moni manaili ettei noita mustia (paksumpia kuin punaiset) meinaa löytyä suomesta millään. Joku jopa epäili että niiden valmistus olisi lopetettu. Turun soitin Laineelta kuitenkin löytyi niitä tänään kiva läjä ja lisääkin saisi 2 euron kappalehintaan. Muistaakseni myös 45 kipaleen pussikin tilattavissa josta hintaa voi myös neuvotella. Että ne jotka kaipailee, niin tuolta ainakin saa.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Härski
12.06.2003 18:32:00
Kuka pönttö maksaa plekusta 2 €inaria? Sillähän saa kourallisen plekuja!
pwallin
12.06.2003 19:29:45 (muokattu 12.06.2003 20:24:11)

Kuka pönttö maksaa plekusta 2 €inaria? Sillähän saa kourallisen plekuja!

Sori, hinta olikin 1 euro/kpl, mutta kallista silti...joidenkin mielestä ne vain on sen arvoisia. Kokeillaan nyt itsekin.
Härski
12.06.2003 20:53:38
Sori, hinta olikin 1 euro/kpl, mutta kallista silti...joidenkin mielestä ne vain on sen arvoisia. Kokeillaan nyt itsekin.

Niin, makuasioita, sano mäyräkoira, kun persettään nuoli.
El_Kaktus
12.06.2003 21:17:20 (muokattu 12.06.2003 21:17:54)
Mustaa Jazz III:a löytyi Porin Sound Citystä pari viikkoa sitten ainakin 20kpl, kun niitä sen verran ostin. Nykytilanteesta en tiedä.
pwallin
12.06.2003 21:38:48

Niin, makuasioita, sano mäyräkoira, kun persettään nuoli.

No onneksi ei kuitenkaan sillä plekulla paikkojaan räplännyt...Jazz III:n kärki on minittäin aika terävä.
pwallin
12.06.2003 21:40:08

Mustaa Jazz III:a löytyi Porin Sound Citystä pari viikkoa sitten ainakin 20kpl, kun niitä sen verran ostin. Nykytilanteesta en tiedä.

Oliko hinta mikä? En itse vielä tykästynyt, mutta jos niin käy niin kiva jos jostain halvemmalla kuin 1 eukki/kpl.
Safaweb
12.06.2003 22:50:02
Oulun musiikkikullaksella oli ensin 0,5 euron kappalehintaan. Seuraavalla kerralla oli 1 euron kappalehintaan.
"Try me bitch, I'll make you twitch. Just one word and you'll get hurt" - Safaweb
MeatPie
13.06.2003 01:20:39
Oliko hinta mikä? En itse vielä tykästynyt, mutta jos niin käy niin kiva jos jostain halvemmalla kuin 1 eukki/kpl.

Muistelisin, että tuolla Sound Cityssä olisi kyllä samanhintaista. Yleensä ne silti hieman halvemmalla lähtevät.
Ilkarus
13.06.2003 02:17:31
Joskus oli topicci aiheesta ja moni manaili ettei noita mustia (paksumpia kuin punaiset) meinaa löytyä suomesta millään. Joku jopa epäili että niiden valmistus olisi lopetettu. Turun soitin Laineelta kuitenkin löytyi niitä tänään kiva läjä ja lisääkin saisi 2 euron kappalehintaan. Muistaakseni myös 45 kipaleen pussikin tilattavissa josta hintaa voi myös neuvotella. Että ne jotka kaipailee, niin tuolta ainakin saa.

Mä taas en ole punaisia Jazz kolmosia koskaan nähnytkään :)
exterminaattori
13.06.2003 02:38:00
Siis eikö ne ole samanpaksuisia noi puaniset/mustat ? Voin olla väärässäkin.
MacGyver
13.06.2003 07:54:43
Siis eikö ne ole samanpaksuisia noi puaniset/mustat ? Voin olla väärässäkin.

Samanpaksuisia kyllä, mutta mustissa on karhea pinta. Jotkut väittävät jäykkyydessäkin olevan eroa mutten ole itse huomannut asian suhteen mitään eroa.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
pwallin
13.06.2003 09:16:27

Samanpaksuisia kyllä, mutta mustissa on karhea pinta. Jotkut väittävät jäykkyydessäkin olevan eroa mutten ole itse huomannut asian suhteen mitään eroa.

-MacGyver

Kyllä tuntuivat käteen eri paksuisilta. Tai sitten paksuus on sama mutta punaiset joustaisi hieman enemmän. Selvä ero oli kun vuorotellen kokeilin.
Guitarfreak
13.06.2003 09:57:42
Noita Jazz III:a löytyy ihan hyvin... kunhan muistaa etsiä :D
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
Hanok
13.06.2003 10:06:25 (muokattu 13.06.2003 10:08:36)
Kyllä tuntuivat käteen eri paksuisilta. Tai sitten paksuus on sama mutta punaiset joustaisi hieman enemmän. Selvä ero oli kun vuorotellen kokeilin.

Ovathan nuo nyt niin paksuja joka tapauksessa molemmat etteivät juuri jousta soittaessa. Käsitys on kyllä minullakin ettei niiden paksuudessa ole eroa. Materiaali on kuitenkin ilmeisesti hieman erilainen.

EDIT: On tainnut jazzin suosio nousta melkoisesti sen jälkeen kun Laihosta tuli julkitiluttelija. Itse käytin tuota mallia ennen kuin tiesin Bodomista yhtään mitään. Ainakin jossain vaiheessa samanmuotoista plektraa sai myös Tortex-mallisena. Noita ei ole tainnut enää pahemmin näkyä...
OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa!
MacGyver
13.06.2003 10:12:40 (muokattu 13.06.2003 10:12:52)
Ainakin jossain vaiheessa samanmuotoista plektraa sai myös Tortex-mallisena. Noita ei ole tainnut enää pahemmin näkyä...

Saahan noita Tortexinakin. Itsellä taitaa olla viitisen Tortexia, pari D'Andrean Delrexiä tuota mallia ja vajaa parikymmentä Jazz III:a ja XL:ää.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Swan
13.06.2003 11:04:04
On tainnut jazzin suosio nousta melkoisesti sen jälkeen kun Laihosta tuli julkitiluttelija. Itse käytin tuota mallia ennen kuin tiesin Bodomista yhtään mitään.

Käyttääkö se muka Jazz III:ia? Minä aloin käyttämään sitä Mick Thomsonin suosituksen perusteella (luen Total Guitaria)... :)
"Käytä aurinkovoidetta ja kondomia... Periaatteessa, jos pidät musiikista ja instrumentista, kaikki muu pitää huolen itsestään. Keskity määränpäihisi ja ymmärrä omat määränpääsi." - Steve Vai
Blackbird
13.06.2003 13:41:38

Kyllä niitä Milbrook-musiikista saa enemmän kuin laki sallii.
Hanok
13.06.2003 14:34:19
Käyttääkö se muka Jazz III:ia? Minä aloin käyttämään sitä Mick Thomsonin suosituksen perusteella (luen Total Guitaria)... :)

No ainakin joku kerta kyselin noita Musamaailmassa ja olivat loppu. Syy: Laiho oli ostanut kaikki.
OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)