Wil-J 22.09.2005 20:01:42 | |
---|
Montakohan noita nyt on jo Suomessa? Höh, en enää ole niin ainutlaatuinen :'( Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Niskamies 22.09.2005 20:17:34 | |
---|
Montakohan noita nyt on jo Suomessa? Höh, en enää ole niin ainutlaatuinen :'( Mä voisin muuten haluta hypistellä sitä sun AV:ta toisenkin kerran, vähän analyyttisemmin kun viimeks. N.7 basistia ja kaksi stäkkiä ei oikein antanut mahdollisuuksia hirveen analyyttiselle testille. Meitsi on meshissä! |
Wil-J 22.09.2005 20:29:00 | |
---|
Mä voisin muuten haluta hypistellä sitä sun AV:ta toisenkin kerran, vähän analyyttisemmin kun viimeks. N.7 basistia ja kaksi stäkkiä ei oikein antanut mahdollisuuksia hirveen analyyttiselle testille. No pitää sit varmaan joskus kattoo. Myt mulla on siinä pientä säädön tarvetta. Kaularautaa löysätä pitäisi kun jaksaisi. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Teijo K. 22.09.2005 20:33:51 | |
---|
No pitää sit varmaan joskus kattoo. Myt mulla on siinä pientä säädön tarvetta. Kaularautaa löysätä pitäisi kun jaksaisi. Syksy, sitten se vasta tulee kun pakkaset alkaa. Munsta. |
Niskamies 22.09.2005 20:34:26 | |
---|
No pitää sit varmaan joskus kattoo. Myt mulla on siinä pientä säädön tarvetta. Kaularautaa löysätä pitäisi kun jaksaisi. Kyllästyit siihen hiplailutatsiin;-) Meitsi on meshissä! |
Kyllästyit siihen hiplailutatsiin;-) Eikun kaula suoristunut. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
NYdoll 22.09.2005 23:12:42 | |
---|
Mun Tokai on aika kumma peli... Se on aina auton takakontissa ja millon missäkin mihin sen satun unohtamaan. Pitää vireensä uskomattoman hyvin, eikä juurikaan elä mihinkään suuntaan. Liekö niin kuivunut koppura jo :D "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
Progbass 01.10.2005 10:43:57 | |
---|
Ihan pätevän näköinen malli, mitäs puita ajattelit valita bassoon? No nyt siitä tuleekin vielä eri muotonen, mut kuitenkin: 6 string fretted bass guitar > Bolt on, 6 joints(bolts) > Neck 7 piece lamination Maple and Bubinga or Maple > and Walnut > Rosewood fretboard, 24 frets, thickness 2,9 mm, No top dots, custom inlay at 12th fret, side dots 2,5 mm > Body of Walnut back, Flamed Maple top > 56 mm on 0.fret, 90 mm on the 24 fret, Thickness 21 > mm on the 1 fret field, about 24 mm on 20 fret > field. > Hardware Gotoh type Black, tuners 3+3, bridge mono > rails system,spacing 18 mm at the bridge, grounded > Kent Armstrong Soapbar pickups > Active electronics with Push pull pot for switching > active vs. Passive electronic and coil switches for > internally switching between single and humbucker, 3 > band EQ > Daddario set of stringsregular gauge 0.045-0.130 > Hard shell case included in price. Ja vähän reilu 1100 tulee maksaan. |
mmosorin 01.10.2005 15:53:25 | |
---|
^ Tuohan on samoilla specseillä, ko tuo minun basso, mutta toki puut hieman erit |
Progbass 03.10.2005 10:14:56 | |
---|
^ Tuohan on samoilla specseillä, ko tuo minun basso, mutta toki puut hieman erit Onkos sulla toi kaulan paksuuskin sama? Jos on niin miltä tuntuu, onko vielä liian paksu 6-kieliselle? |
mmosorin 03.10.2005 15:52:47 | |
---|
Taitaapi olla, eikä oo liika paksu. Vaikka ite en mikään hirveen pitkä sorminen ole, niin ihan sopivalta tuo tuntuu. |
Pekka J. 13.10.2005 01:50:03 | |
---|
Persana, Ales sai valmiiksi mun nauhattoman! Omakuvassa komistus näkyy, ei ole vielä Suomeen rantautunut. Hirveä syyhyäminen tuon suhteen ja tunnelma on jo katossa, prkl sais olla jo täällä. Noh, tuliko kenellekkään GASia koukeromallista nytten? ;) |
Keny 13.10.2005 08:06:17 | |
---|
Persana, Ales sai valmiiksi mun nauhattoman! Omakuvassa komistus näkyy, ei ole vielä Suomeen rantautunut. Hirveä syyhyäminen tuon suhteen ja tunnelma on jo katossa, prkl sais olla jo täällä. Noh, tuliko kenellekkään GASia koukeromallista nytten? ;) Onnea...onhan hieno. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
absqua 13.10.2005 08:15:55 | |
---|
Noh, tuliko kenellekkään GASia koukeromallista nytten? ;) Ei tullu gasia minkäänlaista, vaikka basso hienolta näyttääkin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Pekka J. 13.10.2005 09:36:37 | |
---|
Onnea...onhan hieno. kiitos, vieläkun pääsisi testaamaan tuosta soundipuolen niin saisi vasta riemuita. Ei tullu gasia minkäänlaista, vaikka basso hienolta näyttääkin. Höh, ehkä joku muu joutuu gas-mörön uhriksi. :| |
Keny 13.10.2005 09:39:22 | |
---|
kiitos, vieläkun pääsisi testaamaan tuosta soundipuolen niin saisi vasta riemuita.
Höh, ehkä joku muu joutuu gas-mörön uhriksi. :| tosta sarvesta tulee aina Less Claypool mieleen.Mikä toi talla on....2-tek? Veikkaan et soundi on mahtava:) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Teijo K. 13.10.2005 09:45:17 | |
---|
kiitos, vieläkun pääsisi testaamaan tuosta soundipuolen niin saisi vasta riemuita.
Höh, ehkä joku muu joutuu gas-mörön uhriksi. :| Upea basso taas AV:ltä, pahoitellen täytyy todeta että GASia ei kuitenkaan aiheuta miulla, mutta ei kyllä mikään muukaan basso tällä hetkellä. Munsta. |
Progbass 13.10.2005 10:21:14 | |
---|
Persana, Ales sai valmiiksi mun nauhattoman! Omakuvassa komistus näkyy, ei ole vielä Suomeen rantautunut. Hirveä syyhyäminen tuon suhteen ja tunnelma on jo katossa, prkl sais olla jo täällä. Noh, tuliko kenellekkään GASia koukeromallista nytten? ;) Aikas hieno, ainakin väriltään. Mulla GASit iski jo kuukausi sitten kun pistin alesille basson työstöön. Taitaa herralla olla ruuhkaa kun ei oo mitään uutisia tullu reilu viikkoon. |
N_Bates 13.10.2005 10:52:57 | |
---|
Noh, tuliko kenellekkään GASia koukeromallista nytten? ;) Kyllä tuli!! tai no ei nyt ehkä ihan gassia,mutta tunsin kyllä piston jossain sisälläni. Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
pardy 13.10.2005 11:05:26 | |
---|
Persana, Ales sai valmiiksi mun nauhattoman! Omakuvassa komistus näkyy, ei ole vielä Suomeen rantautunut. Hirveä syyhyäminen tuon suhteen ja tunnelma on jo katossa, prkl sais olla jo täällä. Noh, tuliko kenellekkään GASia koukeromallista nytten? ;) Upea, pakko myöntää. Ja kyllä, koukerogas on ollut pidemmän aikaa, ja tuo vaan ruokkii sitä. |