author 22.09.2005 16:08:49 | |
---|
tähän kyllästyy yhtä nopeaa kuin Mezmerizeen. Mezmerize oli liian lyhyt levy. Aina kun lähti jonnekin ja laittoi levyn kannettavassa cd-soittimessa soimaan sai sen hetken päästä laittaa uudestaan alusta. Siksi sitä tulikin kuunneltua aivan liikaa. Nyt taas lähipäivinä jaksanut kuunnella. |
Exhausted 22.09.2005 19:04:36 | |
---|
en ole edes pettynyt jos tähän kyllästyy yhtä nopeaa kuin Mezmerizeen. SOAD vaan on sellainen bändi. |
Mulla soi se 24.5. lähtien lähes päivittäin jonnekin elokuun puolelle, eikä kyllästymisen merkkejä näy vieläkään. Eikä tuo ole koskaan tuntunut liian lyhyeltä. En tiiä mikä mua vaivaa. |
Sergei Fallinen 22.09.2005 21:15:39 | |
---|
Minusta Mezmerize ei ole liian lyhyt, mutta SOAD on ylipäätään minulle sellaista musiikkia mikä on loistavaa hetken mutta mihin kyllästyy sen hetken jälkeen nopeasti. |
aarghto 23.09.2005 08:48:01 | |
---|
Ei SOADiin osaa kyllästyä. Tai Mezmerizeen olen vähän, mutta ei niihin vanhempiin voi. Vaikka koko Toxicity levy. Näin unta jossa sain postissa Hypnotizen ja kuuntelin sitä. kuulosti ihan räpiltä :( prkl. |
Deino 23.09.2005 10:55:33 | |
---|
Näin unta jossa sain postissa Hypnotizen ja kuuntelin sitä. kuulosti ihan räpiltä :( Oh my... Perkele! |
Rattata 23.09.2005 11:10:45 | |
---|
Mezmerizeen kyllästymistä edesauttoi paljon esim. festareilta saatu yliannostus. Kyseistä plättyä kun luukutettiin lähestulkoon joka toisessa teltassa. Aluksi oli ihan jees, mutta kyllä se hyväkin musiikki alkaa tökkimään kun jokapuolelta sitä raikaa. No, loisto levy kuitenkin ja uutta lättyä odotellaan täällä jo innokkaana. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
hanhjelm 23.09.2005 13:30:01 | |
---|
Mezmerizeen kyllästymistä edesauttoi paljon esim. festareilta saatu yliannostus. Kyseistä plättyä kun luukutettiin lähestulkoon joka toisessa teltassa. Aluksi oli ihan jees, mutta kyllä se hyväkin musiikki alkaa tökkimään kun jokapuolelta sitä raikaa. No, loisto levy kuitenkin ja uutta lättyä odotellaan täällä jo innokkaana. Tämän takia minäkin olen tähän kyllästynyt. Kaikki hehkuttaa ja luukuttaa joka kulmassa niin vitusti! Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
kouranka 23.09.2005 16:35:44 | |
---|
Kaikki hehkuttaa ja luukuttaa joka kulmassa niin vitusti! Haukutaan ja puhutaan paskaa koko ajan Hypnotizesta nii eiköhän seuraavat 2vuotta maistu. Super Robot Monkey Team Hyper Force Go! If you need a hero, that's the name you should know! |
saturnzreturn 23.09.2005 18:52:08 | |
---|
en tiedä onko aiheesta jo messuttu/ ollut jo tarkempaa tietoa, mutta pohdittiin kaverin kanssa tuota hypnotizen paljon puhuttua pakkausta, ja tultiin siihen tulokseen, että kyse on niin isosta julkaisusta, ettei sitä yksinkertaisesti voi lähettää myyntiin pelkässä sleevessä tms. jolloin se siis mahtuisi tuon mezmerizen sisään. Pikemminkin voisi olettaa, että tämä kakkososa ilmestyy sen verran tuhdissa paketissa, että tuo ohkanen mezmerize digipakki mahtuu sen sisään. Onhan se nyt muutenkin fiksumpaa että ne jotka ovat ostaneet ensimmäisen levyn saavat yhtenäisen kokonaisuuden ostaessaan jälkimmäisen. tai emmäätiä my wallet's fat and so is my head |
Jokunen 23.09.2005 19:07:15 | |
---|
Miun mielestä Mesmerize on ihan huono, koska se nousi niin hyville listasijoille. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
dictatorsh*t 23.09.2005 19:14:36 | |
---|
Miun mielestä Mezmerize on ihan hyvä, vaikkaka se nousi niin hyville listasijoille, mikä on munle sinänsä ihan sama. |
hanhjelm 23.09.2005 20:21:28 | |
---|
Haukutaan ja puhutaan paskaa koko ajan Hypnotizesta nii eiköhän seuraavat 2vuotta maistu. Nimenomaan ! Varsinkin kännissä! Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
Janne F 25.09.2005 16:47:39 (muokattu 25.09.2005 16:48:12) | |
---|
Käväsin pe Pariisissa kuuntelemassa Hypnotizen. Ei löydy instrumentaalia, ei. |
FatSam 25.09.2005 17:58:22 | |
---|
Käväsin pe Pariisissa kuuntelemassa Hypnotizen. Ei löydy instrumentaalia, ei. No oliko kova, vitun kova? Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Ozzman 26.09.2005 23:04:30 | |
---|
zyvävaikka, mikä on munle sinänsä ihan sama. Taisi olla sarkasmia, tai ainakin toivon niin. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
dictatorsh*t 27.09.2005 11:45:14 | |
---|
Taisi olla sarkasmia, tai ainakin toivon niin. Niin munle on siis ihan yks ja sama minkä listasijoituksen joku levy saa jos se on mielestäni hyvä, niin kuin esimerkiksi Mezmerize. |
Nita Nitro 27.09.2005 16:53:32 | |
---|
Mezmerize oli liian lyhyt levy. Vähän samaa mieltä. Olisivat saaneet vaan julkaista koko paketin reilusti kerralla tupla-albumina. Olisi ollut enemmän kuunneltavaa, jolloin levykin kestäisi pidempään kulutusta. Paskapuhetta ne "haluamme, että ihmiset saavat rauhassa keskittyä levyihin erikseen" tai että "2 levyä SOADia olisi liikaa yhdellä kertaa". Kaksi täyshintaista levyä kuitenkin myy paremmin kuin yksi kallis tupla-albumi. Siitähän tässä on kyse... No, hieno levy silti, toivottavasti hypnotize on yhtä hyvä. mystische! |
Ozzman 27.09.2005 17:34:50 | |
---|
Niin munle on siis ihan yks ja sama minkä listasijoituksen joku levy saa jos se on mielestäni hyvä, niin kuin esimerkiksi Mezmerize. Tarkoitin tuota Jokusen kommenttia. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
dictatorsh*t 27.09.2005 20:01:19 | |
---|
Tarkoitin tuota Jokusen kommenttia. Mut lainasit mnua, hmm. |