Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
Larry
10.06.2003 10:49:32
Se K-kaupan mainos missä se eukko on uimassa ja yht'äkkiä siihen pölähtää se saatanan kelluva saimaannorppa uimalakki päässä. "Hei mä en keksi mitä mä tekisin tänään ruokaa" .....voi vittu että sieppaa kun ton näkee.....
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
Larry
11.06.2003 14:23:30
Toinen mikä tuli myös mieleen on se Serenan uusin mainos missä se jätkä ja eukko polskii ympäri Serenaa....voi jumalauta voiko tekopyhempää mainosta ollakaan. "Voi kulta täällä on niin iso-hali-kiva-hilun kivaa" ARRRHGGH
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
Von Härskiburg
11.06.2003 22:13:16 (muokattu 12.06.2003 21:34:09)

Taasko tää keskustelu? Pääsenpähän taas mielipuuhaani, eli Hesburgerin mainosten haukkumiseen. Tai no joo, ei niistä enempää, alkaa muuten itkettää.

Kaiken maailman viisminuuttiset pankki/vakuutusyhtiö/muut-mainokset on niin vammasia. Niissä ei oo mitään määränpäätä. Hyvällä tuurilla viidennen kerran jälkeen muistaa mitä yritettiin mainostaa. Ja sitten kaikki vitun vaippa/pesuainemainokset. Ne on AINA niin saatanan teennäisiä ja tekopirteitä. "Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta". Sattuuuuhh... Ei kyllä mieli tee telkkaria kattoo, kun sieltä tule tollasia audiovisuaalisia karsinogeenejä vartin välein.

EDIT: Riesen-mainos on luultavasti törkeintä mahdollista sontaa, mitä maailma tulee ikinä päällään kantamaan.
Vaikeneminen on kultaa, mutta minähän olen tehnyt köyhyyslupauksen.
spp
12.06.2003 15:56:17 (muokattu 12.06.2003 15:56:45)

Se yks saatanan pepsodent-mainos, jossa pari äijää soutaa venholla ja huutaa jotain tyyliin:"Herra Beaver, mikä on upeiden hampaittenne salaisuus?" Ja herra Beaver on tietty animoitu majava. Herra Beaver? Saatanan että vituttaa. Sitäpaitsi eiköhän majavan hampaat pysy kunnossa ihan ilman pepsodenttiakin. Vittu että tämä mainos ÄRSYTTÄÄ! Enhän ole ainoa?

PS. Kaikki vaippa- ja pesuainemainokset on ihan helvetin kamalia.
Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi.
Unworthy Knight
13.06.2003 01:39:38
PS. Kaikki vaippa- ja pesuainemainokset on ihan helvetin kamalia.

Nillä on kohde yleisö...mieti mikä se on ja sitten ymmärätkös heitä...ja vola nyt tiedä miksi ne ärsyttää ;)
"...So croak the king of Grey."
Pekkatapio
13.06.2003 09:45:39
Tosta OMO-mainoksesta mulle jäi ainakin semmoinen kuva, ettei sillä saa tahroja pestyä pois: Tahrat, älä niistä huoli, ne ovat vain elämää...
spp
13.06.2003 10:45:14

Nillä on kohde yleisö...mieti mikä se on ja sitten ymmärätkös heitä...ja vola nyt tiedä miksi ne ärsyttää ;)

Minä OLEN kohdeyleisöä. Ärsyttää ihan vitusti!
Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi.
Ozzman
13.06.2003 11:56:31 (muokattu 13.06.2003 11:57:25)

Ja sitten nää "ei puhdasta vaan yllätyspuhdasta"! AARRGGH!!!

Niin toi mainos vituttaa mua aivan helvetisti ei juma "Ariel ei vain puhdasta vaan YLLÄTYSpuhdasta" ei voi tajuta.

EDIT:Korjailua
Ariel - Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta!
Nimismies
13.06.2003 17:14:19
Toinen mikä tuli myös mieleen on se Serenan uusin mainos missä se jätkä ja eukko polskii ympäri Serenaa....voi jumalauta voiko tekopyhempää mainosta ollakaan. "Voi kulta täällä on niin iso-hali-kiva-hilun kivaa" ARRRHGGH

Tämä on kyllä aivan jumalattoman hirveä. Meinasi perna revetä.
Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea.
vaiktutus
13.06.2003 19:08:45
Riesen-mainos on luultavasti törkeintä mahdollista sontaa, mitä maailma tulee ikinä päällään kantamaan.

Samantapaisesti mainostetaan myös jotain campinos karamellia. "Hei, haluatteko maistaa?" "Ai karamellia, ompa hyvää"(vaikka ei ole vielä edes ottanut karamellia pussista).
Sitten joku sanoo, että on jo maistanut sitä ja toinen kysyy kateellisen kuuloisena, että oletko vai. Huhhuh.
Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät...
Unworthy Knight
13.06.2003 21:42:36
Samantapaisesti mainostetaan myös jotain campinos karamellia. "Hei, haluatteko maistaa?" "Ai karamellia, ompa hyvää"(vaikka ei ole vielä edes ottanut karamellia pussista).
Sitten joku sanoo, että on jo maistanut sitä ja toinen kysyy kateellisen kuuloisena, että oletko vai. Huhhuh.

Sen siitä saa kun ruvetaan saksalaista sontaan kääntään sumalaiseksi paskaksi. Ja jotta homma olis todella hauskaa ei käytetä yli kahta ääni näyttelijää...ja tehdään homma kerraalla purkkiin...Eihän sitä kukaan rupee kahdesti tekeen

Media-alan opiskelija
Peki
14.06.2003 13:32:36
"Hyi äiti, täällä haisee!"
toi on kyl XD XD

sitten, Werther's Original -mainokset. Voi satan ne on huonoja! "muistan kun sain ensimmäisen kermakaramellini" XD XD XD
sit siinä uudessa "rakastan tätä makua" ja menee siihen sohvalle... EIH!

Jaffa-keksien mainos on myös tosi hikinen. "Fazerin Jaffa-keksejä voi syödä monella tavalla..." HIKINE!! EI HELVETTI!
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
NORTON
14.06.2003 14:47:48

Aina kannattaa tehdä se mainos itse. Ei siihen mitään ammattilaisia tarvita, pelkät tavallisen positiiviset ihmiset ja kotivideokamera riittävät ajamaan firman konkurssiin.
L.C.F
16.06.2003 14:55:00
Oonko ainut ketä vituttaa nii perkeleesti se misä se pelle laulaa jotain "eksyin napapiiriin" jne.? Se on nii rasittava että useammin kuin kerra on meinannu lentää kaukosäädin tv:n ruudusta sisään.
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
Mörkö
16.06.2003 15:29:53
Oonko ainut ketä vituttaa nii perkeleesti se misä se pelle laulaa jotain "eksyin napapiiriin" jne.? Se on nii rasittava että useammin kuin kerra on meinannu lentää kaukosäädin tv:n ruudusta sisään.

Siinä on myös asiavirheitä. Ei ainakaan suomen napapiirillä ole pingviinejä ja jääkarhuja. :)
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Unworthy Knight
16.06.2003 17:43:51 (muokattu 16.06.2003 19:27:17)

Hei!
se pelle on selkee kuunon True evil bläkkäri . Sekottaa totuuden ja pystyy kiduttmaan musiikillaan suuria massoja.Sillä on oikeen uuden aallon corps-maskit ;)
jannu
16.06.2003 17:54:02
Tomppa on hauska ja rela jamppa. Pitääpä muistaakseni bluesista ja soittaa kitaraakin, jos se tähän liittyy.

Niin, siis enhän minä itse miestä millään lailla kritisoinutkaan. Tompan kera olen joskus samassa koulussakin ollut, mukava mies. Tuo mainos on vaan aika halpaa huumoria. Leveällä "savon"murteella posmeltava tummaihoinen tuntuu olevan monelle sitten niin maan ihmeellinen asia. Jos Suomi ei olisi niin perusrasistinen maan, ei tuollaisia mainoksia tarvitsisi edes tehdä.
Guderian
16.06.2003 18:00:01 (muokattu 16.06.2003 18:00:25)

Niin, siis enhän minä itse miestä millään lailla kritisoinutkaan. Tompan kera olen joskus samassa koulussakin ollut, mukava mies. Tuo mainos on vaan aika halpaa huumoria. Leveällä "savon"murteella posmeltava tummaihoinen tuntuu olevan monelle sitten niin maan ihmeellinen asia. Jos Suomi ei olisi niin perusrasistinen maan, ei tuollaisia mainoksia tarvitsisi edes tehdä.

Tulkitsen tuon mainoksen vähän eri tavalla; minusta se on oivaa vedätyshuumoria. Mukatyypillinen ghettoneekeri valtavine ghettoblastereineen, levein elkein vieläpä. Ei siinä käsitellä rasismia laisinkaan, näin siis minusta.

Ja hei, eikö kukaan muu ole kuullut sanontaa 'savolainen neekeri' ;)

edit: kirjoitusvirheet
Klotzen, nicht Kleckern!
jannu
16.06.2003 18:40:35 (muokattu 16.06.2003 18:40:50)
Ja hei, eikö kukaan muu ole kuullut sanontaa 'savolainen neekeri' ;)

No sitähän minä tässä juuri tarkoitinkin, ja taisinpa termiä käyttääkin tuossa aiemmin aiheessa...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)