Aihe: Sampleri-suosituksia?
1
usvis
20.09.2005 10:09:13 (muokattu 20.09.2005 11:00:39)
Nyt pitäisi saada keikkakäyttöön synasaundit, joita on tullut käytettyä levytyksillä. PC-pohjaista plugarisampleriä nimeltänsä Kontakt olen siis käytellyt, mutta rautamalli olisi nyt hakusessa. Ei tuo PC:n mukaan ottaminen keikkatilanteeseen juuri houkuta.

Eli osaisiko joku suositella keltanokalle helppokäyttöistä, luotettavaa ja suht edullista (max. 500e) rautaa. Sampleista mulla suurin osa on AKAI-sampleCD - muodossa + jonkun verran sf2:ta löytyy myös, jotka pitäisi saada valjastettua käyttöön myös, eli laitteen pitäisi syödä CD:itä.

Ja tietysti jos jollain on myytävänä / ylimääräinen sampleri, tarjota saa ;)

Ja vielä, onko kommentteja AKAI 3000I SAMPLERista, lähinnä vastaisiko tarpeitani? Ja paljo semmosesta kannattaa maksaa???
Janus
21.09.2005 12:21:20
E-mu 6400 Ultra. Pomminvarma, osaa manuaalin mukaan lukea ainakin AKAI-sampleja (en ole itse testannut). Älyttömän hyväsoundiset ja monipuoliset filtterit. Torilla pyörii silloin tällöin noita E-mun malleja, kannattaa tsekata myös E4XT, E5000, E-Synth jne.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
usvis
21.09.2005 15:21:01
Tuli tutkailtua sonicstate.com:ista aikalailla erilaisia samplereita tossa eilen. Loppujen lopuksi ostaa rykäisin Yamaha A4000 - sämplerin sisäisellä kovalevyllä + cd-asemalla varustettuna. Akai3000i ja Rolandin S750 oli vaihtoehtoina, mutta tuohon päädyin arvioita tutkailtuani ja erään ystävän suosituksesta.

Nyt tähän voisi sitten haukkua/kehua kyseistä laitetta, tai lähinnä jos jollain on kokemuksia aparaatista, niin jaa ne ihmeessä tähän.
- from dream to dream, we have always been, like an ever flowing stream -
JPQ
21.09.2005 16:35:35

Lienee speksien puolesta loistava valinta varsinkin jos konesaundit
kuten muistelen oli haun kohteena.
HK
22.09.2005 01:48:41 (muokattu 23.09.2005 11:02:09)
Yamahan A4000 on ihan hyvä peli. Ainoat ongelmat nykypäivänä ovat simm-muistit ja hidas scsi-portti.

EDIT: Tarkennetaan nyt vielä, että SIMM-muistien heikko saatavuus ja kova hinta.
Peltikorva puupäässä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)