derble 17.09.2005 20:49:52 | |
---|
Joo, siis mäkin metsästin just tota ihan hirveesti kun näin sen lyhyen pätkän. Oli sit pakko se pitempikin jostain kaivaa. Kelasin just että miten tää jätkä osaa soittaa noin hyvin, ja kuka tää oikeen on kun en ollu kuullukaan. Etsimisellä sitten tosiaan selvis että Vaihan ne molemmat soolot on soittanu. :P (Sen Eugene's Trick Bagin huom. siis) Mutta niinhän tossa jo todettiin. |
GuadanaHombre 17.09.2005 22:14:40 | |
---|
Näin harpistina täytyy sanoa et leffan paras läppä oli tän Blindboyn heittämä kommentti harpun soittoon: "The place where I come from, you don't blow no harp, you get no pussy." Siellä haluisin asua :) Keep playin' the blues cuz' life is blue, mate. |
penatuna 21.09.2005 16:22:35 | |
---|
Ja telecasterilla tuo kilpailusoolo vedetään, vaikka skaala ei oikeasti riittäisi. Pitäisi olla 24-nauhainen skeba. |
tähtivaeltaja 21.09.2005 18:20:01 | |
---|
Ja telecasterilla tuo kilpailusoolo vedetään, vaikka skaala ei oikeasti riittäisi. Pitäisi olla 24-nauhainen skeba. Ei se ollut tekijöiden virhe, vaan siinä korostettiin sitä yliluonnollista aspektia joka leffassa leijui. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
arppah8 21.09.2005 18:41:17 | |
---|
Ja telecasterilla tuo kilpailusoolo vedetään, vaikka skaala ei oikeasti riittäisi. Pitäisi olla 24-nauhainen skeba. Tuo häiritsi itseäni aikoinaan ihan prkleesti. Venyttämättä Telestä korkeampi ääni kuin Vain hewimonsterista? Ei mahtunut pienen pojan päähän tuollainen virhe. Lopputaisto tuli kyllä katsottua kymmeniä kertoja läpi, yksi elokuvahistorian hienoimpia kohtauksia. "What's the matter, boy? Can't talk? Bet you can't play none either." Parhautta. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
BMF 22.09.2005 03:46:13 | |
---|
Tosi kauan sitten leffan oon nähnyt. Eikös vai vedä tässä Jacksonilla, punasella semmosella... =) En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
Guitar Hero 22.09.2005 08:52:09 | |
---|
Tosi kauan sitten leffan oon nähnyt. Eikös vai vedä tässä Jacksonilla, punasella semmosella... =) ..Niinku kaikki totaaliset puritistit, tulevat blueslegendat Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
Obiwan Guitar Slinger 22.09.2005 08:53:00 | |
---|
Niin, Steve Vai soittikin ne molemmat soolot... pitäisikö tehdä päätelmä, että se paholainen voittaakin aina lopulta? minä kun luulin, että ton eugenen soittaman paganinin soittaakin Steve Ray Vaughan. |
blyysi 22.09.2005 10:31:00 (muokattu 22.09.2005 10:32:32) | |
---|
minä kun luulin, että ton eugenen soittaman paganinin soittaakin Steve Ray Vaughan. SRV oli briljantti itseoppinut, lähes tyystin bluesiin tyylinsä pohjannut kitaristi. Hän ei tiennyt mitään musiikin teoriasta(noin perinteisessä mielessä) eikä lukenut nuotteja, puhumattakaan että olisi opiskellut klassista musiikkia. Vaikka hänen soitto mukautuikin ällistyttävästi eri konsepteihin, ei hän sentään paganinia vedellyt! Hyvä että väärinkäsitys on oikaistu! |
Strutsi 22.09.2005 13:27:08 | |
---|
Ja telecasterilla tuo kilpailusoolo vedetään, vaikka skaala ei oikeasti riittäisi. Pitäisi olla 24-nauhainen skeba. Minulla on 24-nauhainen skeba, mutta en kyllä sitä korkeaa ääntä silti sieltä saa. Joskus Guitar Pro:lle otin tuon biisin niin siellä näytettiin että se korkea ääni menee jonnekkin 30. nauhalle. "If quizzes are quizzical, what are tests like?" |
Lopputaisto tuli kyllä katsottua kymmeniä kertoja läpi, yksi elokuvahistorian hienoimpia kohtauksia. "What's the matter, boy? Can't talk? Bet you can't play none either." Nii ja sit telemies tulee ja tiluttaa vain suohon... Taitaa jätkää nakertaa Villasukat ovat poistuneet koska on kesä. Pastilli? |
zuppermuhle 22.09.2005 18:04:13 | |
---|
Mikä kitara sillä pahiksella oli? Tuli mieleeni Kramer. Mörinä on pahasta... |
temppiz 22.09.2005 18:16:45 | |
---|
Mikä kitara sillä pahiksella oli? Tuli mieleeni Kramer. Oisko ollu joku San Dimas härveli? .taidemok aakom ediaT |
Kampuzzjeah! 22.09.2005 21:22:34 | |
---|
Mikä kitara sillä pahiksella oli? Tuli mieleeni Kramer. minun mielestä sillä oli Carvin. Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Kimmo72 22.09.2005 21:24:06 | |
---|
minun mielestä sillä oli Carvin. Jaska soli. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
LamaAjanElvis 22.09.2005 22:00:31 | |
---|
Jaska soli. niin minustakin. ei saattas ibanez tykätä, jos Vai suostus nykypäivänä vastaavaan leffaan häviämään jollekkin koltiaiselle signaturellaan. |
arppah8 22.09.2005 22:11:09 (muokattu 23.09.2005 01:08:23) | |
---|
Jaskahan siitä kitarasta tuli mieleen ja niitäkin Vai tuohon aikaan käytti, mutta eipä lavassa tainnut mitään nimeä olla. Edit: selvennystä. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Ziissi 22.09.2005 22:20:01 | |
---|
crossroads on se britneyn elokuva!!! sitä myydään alekoreissa parilla eurolla et sieltä sit etsiin ;) epäilen vahvasti et nää jäbät puhuu nyt hiukkas eri leffast :p |
terone 22.09.2005 23:07:55 | |
---|
minulla on nauhalla yksi Rockstop-ohjelma jossa Arlen Roth sanoo että hän soitti Ralph Macchion kitarat. ei se silti sulje pois sitä etteikö siellä voisi Ry Cooderkin olla. Vain vahvistin ainakin on Carvin ja muistelisin että se kitarakin oli Carvin. a dj, a dj, let´s get out of here!! |
blyysi 22.09.2005 23:56:29 | |
---|
minulla on nauhalla yksi Rockstop-ohjelma jossa Arlen Roth sanoo että hän soitti Ralph Macchion kitarat. ei se silti sulje pois sitä etteikö siellä voisi Ry Cooderkin olla. Vain vahvistin ainakin on Carvin ja muistelisin että se kitarakin oli Carvin. Epäilen hieman olisiko Roth ne slidejutut soittanut.. Onhan se roots-painotteinen kaveri, mutta kuitenkin. Jotenkin tuntuu että muutenkin Roth otti leffasta ehkä enemmän kredittiä itselleen kuin kuuluisi. Jokaisessa Hot Licks -paketissa toitotettiin: "The Man who taught Ralph Macchio to play guitar for film "Crossroads" tai jotain vastaavaa. Menisin kyllä melkein takuuseen, että slidekama on Cooderin soittamaa kautta linjan.. |