Aihe: Jani Wickholm
1 2 3 4 5 6 7 8
aisa
22.09.2005 07:23:56
yksikseen reuhata täällä ja otella satatalu. Vielä keskiviikkona puhtaan pil...un iltana.

mahdoitko moista vehettä ees nähä?
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
Musiikkia korville
22.09.2005 07:56:30

mahdoitko moista vehettä ees nähä?

Meillä oli ainaki nii pimeetä ja peittoo päällä että näki v*tun huonosti.
Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät.
echo66
22.09.2005 12:08:59
...mutta parasta oli, että soitto ei katkennut!
k.o. tapauksessa soitto valitettavasti katkesi, kun se oli rumpali....ja toisella kerralla laulaja.."heii pojat vetäkää instrumentaali".....
Surffia kansalle!!!
Tankero
22.09.2005 13:06:45
Mutta mitä tulee kopsun ottoon keikan aikana, niin täytyy ottaa huomioon eräs seikka. Taiteiden suureen kenttään, mihin musiikkikin kuuluu, myöskin humppa, on aina olennaisesti liittynyt kaikenlaisten stimulanttien käyttö. Niinpä olen pyrkinyt omalla vähäpätöisellä panoksellani jatkamaan tuota suurta ja jaloa perinnettä ja ottamaan humpan yhteydessä aina silloin tällöin kopsua.
Begemoth
22.09.2005 13:52:02
Mutta mitä tulee kopsun ottoon keikan aikana, niin täytyy ottaa huomioon eräs seikka. Taiteiden suureen kenttään, mihin musiikkikin kuuluu, myöskin humppa, on aina olennaisesti liittynyt kaikenlaisten stimulanttien käyttö. Niinpä olen pyrkinyt omalla vähäpätöisellä panoksellani jatkamaan tuota suurta ja jaloa perinnettä ja ottamaan humpan yhteydessä aina silloin tällöin kopsua.
-plus

Kuhilaalle kiitos jekkulista noilla mainioilla Levin laulumailla.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
Tankero
22.09.2005 14:02:53
-plus

Kuhilaalle kiitos jekkulista noilla mainioilla Levin laulumailla.

Ollos hyvä. Uskovaisten tavarahan on yhteistä. Varsinkin humppauskovaisten.
KoskPaavo
22.09.2005 15:34:33
Käykö Kuhilas siellä henkilökunnan huoneessa yhtymässä nettiin vaiko ihan virelessillä omassa huoneessa?
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Tankero
22.09.2005 19:06:23
Käykö Kuhilas siellä henkilökunnan huoneessa yhtymässä nettiin vaiko ihan virelessillä omassa huoneessa?

Sekä henkilökunnanhuoneessa että päivisin toimintaskeidassa oon ruukannu käydä. Kui?
Simplex
22.09.2005 22:44:58

nipo , mikä nipo, ei saa rosckihommissa nipottaa, hunppa o toinen juttu, -siellä >>>>>>EI pämpätä, rosckissa kuuluu asiaan, kaikki lavalla kanttu vei, sen parempi...

Rokki onkin paskaa, sitä pystyy vetää vaikka seljällään maaten mutta humppa, saatana, on miesten laji eikä siinä hommassa pärjää keskenkasvuset, meikatut ja vetelät räkänokkarokkarit. Sitäpaitti Wickholm on muusikko, ei rokkari.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
Sertzo S
23.09.2005 07:09:43 (muokattu 23.09.2005 07:10:44)
Rokki onkin paskaa, sitä pystyy vetää vaikka seljällään maaten mutta humppa, saatana, on miesten laji eikä siinä hommassa pärjää keskenkasvuset, meikatut ja vetelät räkänokkarokkarit. Sitäpaitti Wickholm on muusikko, ei rokkari.

Huomenta!
Jotenkin minä tykkäsin tästä provosoivasta kommentista plussan verran ainakin. :)
baron
23.09.2005 08:51:02 (muokattu 23.09.2005 08:51:38)

Mä oon soittanut rokkareitten kanssa humppaa ja humppaajien kanssa rokkia ja saanut kuvan, että jälkimmäinen genren vaihto onnistuu paremmin.

Siis kyllähän kunnon humppamuusikolta pitää taittua mikä vain.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
garyfey
23.09.2005 09:34:34
Kokemuksesta täytyy sanoa että rokki-taustan omaava humppamuusikko kelaa paremmin kuin ilman.
baron
23.09.2005 10:20:39

Kokemuksesta täytyy sanoa että rokki-taustan omaava humppamuusikko kelaa paremmin kuin ilman.

Mut jazz-taustaiset on parhaita:-)
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
garyfey
23.09.2005 10:23:12

Niin, kyl määkin ite asiassa haluisin soittaa jatsia...
Simplex
23.09.2005 11:10:54

Itte itteäni siihen suuntaan koulutan koko ajan että olisko rokki-humppa taustainen jazzari miitään? Oikeastaan omat kokemukset myös sieltä New Orleansin suunnalta tulleiden tuuraajien kohdalla on aika vaisut. Niin kauan kun pysytellään perus tanssikamassa niin kaikki on paremminkin kuin ok mutta iskeppäs mikki jazzarin nenän eteen ja sano jotta "laula", mitä? et osaa? Jannuulla menee ruoto kurkkuun.... Niin ja bile/rokki osasto menee ihan toivomiseksi. On tietty poikkeuksia mutta yleensä nää jazzarit on niin jazzfriikkejä ettei ne koskaan oo malttanu treenata paljon muuta kuin jaskaa ja nuotit, sikäli ihan hieno homma mutta ei niillä pärjää koko illan viihdytyskeikalla jos paikalla on muutakin kuin keski-iän ylittäneitä paritanssin ystäviä.
Joku Marzi Nymanin kaltainen muusikko joka hallitsee kaiken, olisi optimaalisin vaihtoehto.
vanhami
23.09.2005 11:36:11
Itte itteäni siihen suuntaan koulutan koko ajan että olisko rokki-humppa taustainen jazzari miitään?

.... ja kerroppa biisi, millä vedit pääsykokeet nk. himaan...

kerro kerro kerro...
Simplex
23.09.2005 11:43:34

.... ja kerroppa biisi, millä vedit pääsykokeet nk. himaan...

kerro kerro kerro...

Niin... sinänsä hauskaa että biisi joka ratkaisi pääsyni pop/jazz konservatorioon oli "Kisällit Kesällä" joka piti tempaista ennalta suunnittelemattomasti kun raati pyysi että: "vedäs jotain tanssikamaa". Tietysti muutakin kuului kriteereihin mutta raati kertoi juuri tämän ratkaisseen.
KoskPaavo
23.09.2005 12:46:07
Siis juuri sama pläjäys mihnä Mika laittaa savut.Noissa humpissakin on ihan perussovituksineenkin melkoisen mutkikkaita juttuja (siis mulle) esim. "Jimmyn banjon väliosa, Tahiti-humppa .Yms.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Sertzo S
23.09.2005 12:49:24
Siis juuri sama pläjäys mihnä Mika laittaa savut.Noissa humpissakin on ihan perussovituksineenkin melkoisen mutkikkaita juttuja (siis mulle) esim. "Jimmyn banjon väliosa, Tahiti-humppa .Yms.

Ne ovat stanan hyviä humpukaisia lajissaan.Iloisia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)