Aihe: Nyt niitä saa..
1 2 3 4 5
Jag
13.09.2005 17:55:58

Syökö linjaa minkä verran?
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
fox
13.09.2005 18:14:03

Syökö linjaa minkä verran?

Äkkinäisellä kuuntelulla/testaamolla ei sen enempää ku normaali effu-purkki.. Tuskin tuohon hintaan siel mitään by-passeja on.. Itte elektroniikkapuolelle en oo vielä kurkannu, ainakin purkki on aukaistavissa.. Kaipa siel pintaliitos-pcb on ja potikat jotain skeleton-mallia, suoraa kortissa.. näin uskoisin..
Tuo Acoustic-jutska oli hyvän kuulonen, samoin tää ostamani Blues Overdrive, mutta juu, häiriöttömiä oli kaikki kyllä. Mitä pidän kohtuullisen tärkeenä. Mekaaninen kesto ja "road-worthy"- aspekti.. kuka tietää.. Niit täytynee pitää kuin "omiansa", eli huolellisesti. Varmaan just kotisoittoon oivia. Ulkoisin muodoin nuo ei kyllä minusta ollu mitään kovin suoria kopioita.. Poikkeevat niistä varhaisista kuvista joita olen nähny.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Hohhoijaa
13.09.2005 18:28:14
Kotiin sukatjalassa-soitteluun saattaisivat olla passeleita!
Sinä! Avatarin tarpeessa? Ota yhteyttä.
Saatavilla mm. kauhu- ja eläinaiheisia.
Trebla
13.09.2005 20:49:59
Behringerit ilmeisesti on toteutettu SMD-komponenteilla (pintaliitos). Kuinkas nuo niiden esikuvat? Eli tekeekös esim. Boss lootansa jalallisilla komponenteilla vai ovatko siirtyneet SMD-aikaan?
DAM: Mothers Against Dyslexia.
SirElwood
13.09.2005 20:58:26 (muokattu 13.09.2005 20:59:46)
Acoustic Simulator oikke hyvä..

Aiai Fox minkä teit. Ny mun on pakko saada tuo simulaattori. :)

Behringerit ilmeisesti on toteutettu SMD-komponenteilla (pintaliitos). Kuinkas nuo niiden esikuvat? Eli tekeekös esim. Boss lootansa jalallisilla komponenteilla vai ovatko siirtyneet SMD-aikaan?

Kaikki bossit joihin minä olen sisään kurkannut ovat olleet jalallisilla komponenteilla.
fox
13.09.2005 21:03:49

Kokeile ensin, jos mahollista.. :) Kyl me Hasan kanssa siitä pidettiin kovin, ihan oli kunnollista simulaatioo..Tuosta mekaanisesta kestosta sitte sen verran, että kannattaa olla huolellinen kun sitä patteri-osastoo availee, se on tosi kömsöst homma..

Kaikki bossit joihin minä olen sisään kurkannut ovat olleet jalallisilla komponenteilla.

Täytyyhän herrantähen jostain se säästö saada, muutenki kun väen palkoista.. En oo viel uskaltanu/ehtiny tuota Bluus-ouverdraivia avasta..
SirElwood
13.09.2005 21:09:31
Kokeile ensin, jos mahollista.. :) Kyl me Hasan kanssa siitä pidettiin kovin, ihan oli kunnollista simulaatioo..Tuosta mekaanisesta kestosta sitte sen verran, että kannattaa olla huolellinen kun sitä patteri-osastoo availee, se on tosi kömsöst homma..

Muuntajalla mennään, niin ei tuottane ongelmaa. Joku erillinen TBP boxikaan ei varmaan olisi pahitteeksi. Ei tule senkään kanssa yli 50€ pedaalille hintaa. :)

Täytyyhän herrantähen jostain se säästö saada, muutenki kun väen palkoista.. En oo viel uskaltanu/ehtiny tuota Bluus-ouverdraivia avasta..

Omassani on jalalliset komponentit. Pedaali ostettu '98 muistaakseni.
JartZA
14.09.2005 00:33:19
Onkos noita Helsingin musakaupoissa näkynyt?
"SG - nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann
HeavyMachinery
14.09.2005 17:31:14

Mulla on knas se akustis di vai mikä se oli ja soundi on kyllä jeeeeessssshhhh....
Minä tiedän - siis pelkään !
McNulty
14.09.2005 18:46:54
Tuo Acoustic-jutska oli hyvän kuulonen,

Minä en saanut tänään tuosta Acoustic Modellerista ulos yhtäkään akustista edes muistuttavaa saundia. Sähkis cleaneilla ja efekti päällä oli edelleen sähkis cleaneilla :) Ei se piezo-moodi ollut lainkaan sitä mitä odotin.

...tai sit mä en vaan osaa :)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
fox
14.09.2005 19:13:26

Minä en saanut tänään tuosta Acoustic Modellerista ulos yhtäkään akustista edes muistuttavaa saundia. Sähkis cleaneilla ja efekti päällä oli edelleen sähkis cleaneilla :) Ei se piezo-moodi ollut lainkaan sitä mitä odotin.

...tai sit mä en vaan osaa :)

Jos sä odotit liikaa.. eihäs se akustinen oo, vaan vähä sinne päin... 8)
McNulty
14.09.2005 19:17:00
Jos sä odotit liikaa.. eihäs se akustinen oo, vaan vähä sinne päin... 8)

Jep jep... taisin odotella liikoja. Mutta oli se kyllä HYVIN VÄHÄN sinne päin :)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
fox
14.09.2005 20:00:13

Jep jep... taisin odotella liikoja. Mutta oli se kyllä HYVIN VÄHÄN sinne päin :)

Oivia "helskytä helskyn" ylä-ääneksiähän se sinne muotoili kun Hasa Salmisen ja Jarin kans soiteltiin kilvan.. Ehkäpä..no, mullahan on tunnetusti kieroutunu huumorintaju..
McNulty
14.09.2005 20:08:31 (muokattu 14.09.2005 20:08:48)
Oivia "helskytä helskyn" ylä-ääneksiähän se sinne muotoili kun Hasa Salmisen ja Jarin kans soiteltiin kilvan.. Ehkäpä..no, mullahan on tunnetusti kieroutunu huumorintaju..

Jumaleissön... tätä en usko. Jari ei varmasti soitellut. Ja jos soitteli niin suutansa tai puhelinta... hehe

Minnuu harmitti se, kun en saanut sellaista steelstring-tyyppistä nilkutusta ulos sillä piezo-asetuksella. Tai sitten se mokkula oli defective jo valmiiksi :)
Peque
21.09.2005 22:36:48
Kuka näitä kukkaron ystäviä myy Helsingissä? Onko Delaysta kokemuksia?
gator
21.09.2005 22:55:42
SoundDatasta taitaapi saada. Huomenna tai perjantaina tarttee varmaan eqvalisaattori ostella.
Igori
21.09.2005 23:17:30

Tuossa od100 on kyllä hintaisekseen mureat heavyrock säröt, sillä od-puolella varsinkin. Sellainen tarttu tänään mukaan "vahingossa". Sattui sopivasti olemaan ylimääräistä 23 euroa
Enimmäkseen Harmiton
22.09.2005 10:33:06
Onkos kukaan vielä sen suuremmin testannut tuota EQ 700:sta? Onkohan se lähelläkään Bossin GE-7?

Pitäisi nimittäin ostaa jossain vaiheessa EQ ja hintaero noissa värkeissä on jotain 60 - 70 juuron luokkaa. Tosin pitkässä juoksussa tuo Boss luultavasti haukkuu hintansa, mutta alkuunsa ennenkuin rikastuu niin olisi mukava kopaista tuota EQ 700, jos sillä vaikka pärjäisikin niin saisipahan hankittua muuta rompetta tuollakin erotuksella :)
Tympee Huttunen
22.09.2005 10:34:27
Kurkatkaa nyt joku sinne sisälle. Miten potikat on kiinni ja millainen kytkin?
Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)