Aihe: Basistin kulkupeli
1 2 3 4 5 6
Boxeri
21.09.2005 11:47:51
Poromiehen Porche eli toijjota hijase -99. (Se muuten pitää lausua hijase eikä haieis!!) pitkämalli, 4D, vaneriverhoiltu kuljetustila.

Uskollinen ja varma sotaratsu. Ei mitään valittamista noin tekniseltä puolen. Ainut puute on istuinpaikkojen vähyys (1+2). Nyt pändi joutuu liikkumaan 2 autolla ja näillä löpöhinnoilla se ei kohta enää kannata.

Plan B on sitten MB-Sprintteri (kuorma-auto) (1+5 paikkaa). Tässä hommassa on se parasta että kuorma-auton saa tuodea verovapaasti ulkomailta eli saksasta. Autoon pitää suomessa ennen rekisteröimistä tehdä jotain "pieniä" muutoksia väliseinärakenteen ja turvavöiden suhteen. Näin ainaskin kaveri meinas joka tuo kyseisiä autoja maahan. Mutta sekään ei ole kustannuksena hankintasummaan nähden iso menoerä. Ainut rasite on sitten että porukassa pitää olla muitakin C-kortin omaavia kuskeja. Ei varmastikkaan aina nappaa olla ratissa.
"Alkoholi maistuu ja asiat tuntuvat luistavan"
NYdoll
21.09.2005 12:24:35

Lada 1200 L -88. Parhaimmillaan autossa on ollut reeneihin mentäessä. Nuppi, 2x10 ja 1x15 kaapit, basso, kaks kitaraa laukkuineen, rumpalin peltipussi, erinäinen määrä muita laukkuja ja neljä jätkää... Tilaihme! Tosin sillä toisella kitaristilla meinas olla hiukka hankalaa, ku se joutu könöttään siinä etupenkin jalkatilassa tuulilasin ja bassokaapin välissä :D
"Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless
Puavali
21.09.2005 12:35:02
Millä liikutte? Mahtuuks kamat? Onks hyvät stereot?

Meikä sijotti Volvo-farmariin...

Samoin minä, maksoin kuun alussa viimeisen osamaksuerän, eli oisko aika vaihtaa uudempaan? Stereot on riittävän hyvät.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
sirdickyj
21.09.2005 13:15:51
Samoin minä, maksoin kuun alussa viimeisen osamaksuerän, eli oisko aika vaihtaa uudempaan? Stereot on riittävän hyvät.

Kyllä velkaa pittää olla! Vaiha heti! Mikä Volvo?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Puavali
21.09.2005 14:06:32
Kyllä velkaa pittää olla! Vaiha heti! Mikä Volvo?

940 farmari, -95, 2,3 turrrbo intterkuuleri. Renkaatkin on uudet.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Nelikielipiru
21.09.2005 14:14:44

porvari.....
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
sirdickyj
21.09.2005 14:28:10

940 on homojen 850 (joka mul on), on vielä 2,5 litranen, nii! ei kyl turbo, prkl. Isompihan toi 940 on, oikeesti, ja vielä takavetonen.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
pardy
21.09.2005 14:31:06

940 on homojen 850 (joka mul on), on vielä 2,5 litranen, nii! ei kyl turbo, prkl. Isompihan toi 940 on, oikeesti, ja vielä takavetonen.

Minen tajuu tommosista mitn. Tääl on Pösö 405, vissii vm. 90. Muuta en tiiä. Ovet aukeaa sen verran hyvin että bassokaapit mahtuu sisälle, ja sehän riittää mulle. On sillä rumpuja ja pientä PA:takin kuljetettu samaan aikaan, mutta siinä vaiheessa ei kyllä kyytiin oikeen enää meinaa mahtua. Mulle passeli.
Puavali
21.09.2005 14:36:21
Minen tajuu tommosista mitn. Tääl on Pösö 405, vissii vm. 90. Muuta en tiiä. Ovet aukeaa sen verran hyvin että bassokaapit mahtuu sisälle, ja sehän riittää mulle. On sillä rumpuja ja pientä PA:takin kuljetettu samaan aikaan, mutta siinä vaiheessa ei kyllä kyytiin oikeen enää meinaa mahtua. Mulle passeli.

Pösö o hyvä, kunhan on sopivan vanha.
markotetri
21.09.2005 14:42:50
940 farmari, -95, 2,3 turrrbo intterkuuleri.

Kaiken musiikinsoittamisen perimmäinen tavoite on kartanoVolvo!

...Ja itsellä eli firmalla on se Mersun Sprintteri, 3+5-paikkainen, pitkäkorkea, suuri, kaunis, TV, jääkaappi, ilmastointi, automaattivaihteisto, lämmitettävä tuulilasi, Eberi, vakionopeudensäädin... Ja nopeudenrajoitinkin tarttee asentaa vasta ens vuoden loppuun mennessä.

Stereot vois olla paremmatkin. Nykyiset on liian pienet. Mielessä on kyllä käynyt telkkarin yhteyteen 5.1. -kotiteatterimeininki, mutta kun auton taustameteli on vähän turhan kova.

On muuten sitten liiketoimintaa, eli jos joku tarttee hyvää autoa keikalle niin laittaa vaikka viestiä. Kotipaikka Tampere.
Artificiality is normal to the medium.
M.Hanski
21.09.2005 14:44:09
Touran-volkkari vois olla seuraava kulkupeli.
jjylli
21.09.2005 16:18:56
spora, stoge, (keikka)dösä ja polokupyörä. voi aina kelaa, ku ei oo autolla, että lähtiskö himmaan vae dokkoomaan
tupac
21.09.2005 18:30:13

keikalle mennään keikkabussilla jonne kamat mahtuu mukavasti muuten basisti ja kitara mahtuu rakkaaseen lada 1200 L:ään..;-)
Wil-J
21.09.2005 18:37:14
Astro mulla oli ennen Volkkaria.
Ei moitteen sijaa. Oli ollut yhdellä omistajalla ennen mua (vanhempi mies) ja oli hyvin pidetty. Kaikki sähkölaitteet toimi (ikkunat, peilit, keskuslukko jne.) Mukava ajettava, eikä se kulutus mua huimannut.

Miinuksena amerikan poikien tyyli laittaa plyyssiä joka helvetin paikkaan, vaikea pitää puhtaana. Ja toinen miinus kevyestä perästä talvella.

Jäi vaan pieneksi, siksi meni vaihtoon.

Onkos noissa Chevyissä muuten ihan saatanallisen hintaset huoltokustannukset kun joku menee hajalle? On vissiin... Mutta ois silti ihq.
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
ahdistuska
21.09.2005 18:46:55
Onkos noissa Chevyissä muuten ihan saatanallisen hintaset huoltokustannukset kun joku menee hajalle? On vissiin... Mutta ois silti ihq.

Ei ole kalliita huoltaa kunhan ei vie merkkiliikkeeseen, mulla on jo toinen letukka eikä niissä ole varaosat yhtään kalliimpia ku japsissa, ainakin ovat pitempi ikäisiä ku japsit/euroautot.
Mistä se menee?
Wil-J
21.09.2005 18:48:36
Ei ole kalliita huoltaa kunhan ei vie merkkiliikkeeseen, mulla on jo toinen letukka eikä niissä ole varaosat yhtään kalliimpia ku japsissa, ainakin ovat pitempi ikäisiä ku japsit/euroautot.

Ok. Eli oikeastaan ainoa huonompi asia on isompi kulutus, mikä sekään ei paha Astrossa ole.
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
Diablero
21.09.2005 19:38:49
Mazda 323 familia vm. -95
Just on korjauksessa, laturi pamahti
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
NYdoll
21.09.2005 20:04:01

ainii... mun autossa on väärinpäin asennettu kasettisoitin ja autossa on tasan yksi kasetti: Stray Catsin Blast Off!
"Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless
JTS
21.09.2005 20:27:40

Volvo 460 GLE -90. Helmi, aj. 125tkm ja täysin ruosteeton. Karvanopat, takasiipi ja aluvanteet. Kamat kulkee kohtuullisesti. Kuusysit, 5" Pinohiiret ja Sonyn MP3- soitin. Uu mama!
-Your anger is a gift-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)