Duuri ja molli skaalojen suhteet:
Aduuri = F#molli A#duuri = Gmolli Bduuri = G#molli Cduuri = Amolli C#duuri = A#molli Dduuri = Bmolli D#duuri = Cmolli Eduuri = C#molli F duuri = Dmolli F#duuri = D#molli Gduuri = Emolli G#duuri = Fmolli
Nopeus on soittotaidon mittari. |
KanZuu 12.06.2003 18:30:15 | |
---|
Duuri ja molli skaalojen suhteet:
Aduuri = F#molli A#duuri = Gmolli Bduuri = G#molli Cduuri = Amolli C#duuri = A#molli Dduuri = Bmolli D#duuri = Cmolli Eduuri = C#molli F duuri = Dmolli F#duuri = D#molli Gduuri = Emolli G#duuri = Fmolli
En osaa kysymykeen vastata, mutta tätä kannattaisi kysyä varmaan mielummin teoria-palstalta. |
R.Cooley 12.06.2003 18:41:21 | |
---|
En osaa kysymykeen vastata, mutta tätä kannattaisi kysyä varmaan mielummin teoria-palstalta. Niin ehkäpä, mutta sillä alueella kestää 10 päivää ennenkuin joku huomaa tämän jutun. Nopeus on soittotaidon mittari. |
rattle 12.06.2003 19:06:40 | |
---|
No jos minä nyt sitten vastaan. Eli parhaiten säännön muistaa siitä, että C = Am (tai ainakin minä muistan). Sitten otat kitarasta kiinni ja huomaat, että C on 1,5 sävelaskeleen päässä A:sta eli kun etusormi on A:n kohdalla niin C on pikkurillin kohdalla (sormi per 0,5 sävelaskelta periaatteella). Tämä pätee sitten kaikkialla eli kun molli on etusormen kohdalla niin vastaava duuri on pikkurillin kohdalla. Nuo mitkä luettelit olivat oikein juu. Baton stick gets shorter --> Rudy gets taller |
lxi 12.06.2003 19:22:06 | |
---|
Niin, siis oliko tässä nyt joku kysymys? |
R.Cooley 12.06.2003 19:26:14 | |
---|
Niin, siis oliko tässä nyt joku kysymys? Anteeksi, eipä muuten ollut kun katsoin=) Halusin vain tarkastuttaa onko noi oikein, niin pääsen jatkamaan minun teoria kirjani tekoa. Nopeus on soittotaidon mittari. |
StoRBa 12.06.2003 21:20:32 | |
---|
Anteeksi, eipä muuten ollut kun katsoin=) Halusin vain tarkastuttaa onko noi oikein, niin pääsen jatkamaan minun teoria kirjani tekoa. Millon voin ostaa sen Fazer-musiikista? ; ) StoRBa |
R.Cooley 12.06.2003 21:32:58 | |
---|
Millon voin ostaa sen Fazer-musiikista? ; ) The book of knowledge ei varmaa myyntiin asti tule. hih Nopeus on soittotaidon mittari. |