Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Basistin kulkupeli
1 2 3 4 5 6
sirdickyj
20.09.2005 21:37:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millä liikutte? Mahtuuks kamat? Onks hyvät stereot?
 
Meikä sijotti Volvo-farmariin, ettei tarvi aina änkee niitä kamoja johki helvetin sedanin takaluukkuun, ja vain sivistymätön moukka ruinaa kyytiä joltain muulta. Paskat stereot, niinku autostereot ainaon mut mp3 soitin löytyy, minkä vuoks on koko Whitesnaken discografia yhellä CD:llä!
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
M.Hanski
20.09.2005 21:38:27 (muokattu 20.09.2005 21:41:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pasna Volvo 460 -raato. Ei oo hääppöset stereot. Kamat mahtuu ihan mukavasti varsinkin, kun PA-setti pieneni murto-osaan edellisen koosta.
 
Edit: Takaluukku on ton kokoseks autoks ihan kohtalainen, mutta peräaukko on vähän turhan pieni eli isoa tavaraa ei saa ängettyä, vaikka takapenkin saakin kokonaan nurin 1/3 - 2/3 -meiningillä. 440:een (hatchback) mahtuiskin jo vaikka mitä, kun koko persus aukeaa ja penkit saa kaadettua.
 
Teijo K.
20.09.2005 21:43:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Opel Kadet Caravan. Kamat mahtuu ok. apuna vielä hyvä kuomullinen peräkärry. Stereoissa ei ole hurraamista.
 
Jo miun taannoinen bassomaikka sanoi että basisteilla on usein vähintään farmariauto ja he ajavat niillä usein.
 
Munsta.
Karlsson
20.09.2005 21:47:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Virallinen Ördä-mobile on Mersun mannemallin piilofarmari. Kyllä mahtuu roinaa ja riiseli tuo tunnelmaa. Etukajarit on paskana, mutta takapaksiin on liian tilan vuoksi tungettu JPL:n pienet kotikajarit. 6 CD:n jukeboxi täynnä panomusaa.
 
"Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05
absqua
20.09.2005 21:53:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Polkupyörä sään salliessa, muutoin raitiovaunu. Keikkareissuilla vaihtelevat pelit, mutta ei omat. En tosin raitiovaunuakaan omista.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
poppamies
20.09.2005 22:30:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millä liikutte? Mahtuuks kamat? Onks hyvät stereot?...
 
Ei oo. Huonot stereot. Mutta siihen loppuu sitten valittaminen. Auto on korotettu Chevy Van 6.2 diesel neljällä kapteeninpenkillä + sohva jonka saa kädenkäänteessä petiks. Tietenkin ilmastointi ja cruise control. 7 ihmistä liikkuu mukavasti + henkilökohtaiset vahvistimet ja kitarat. Eli backlinekeikoille pärjäämme yhdellä autolla.
 
Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY*
JK
20.09.2005 22:38:31 (muokattu 20.09.2005 22:39:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VW LT 35, 2,5 litran tbodiisseli.
Rekisteröity 2 + 4, pehmeillä penkeillä. Jonkunlainen radio, ilmastointi, jääkaappi.
Kyytiin mahtuu bändi + kamat keikalle (tavaratilaa yli 2 metriä)
 
Jos oon oikein kiltti, niin saan lainata puolison pikkupösöfarkkua( 206 SW). Sillä itse asiassa olin keikalla Lahdessa viimeks.
Kyytiin mahtui 1kw Pa + bassokamat.
 
"Ei siinä isot tissit auta, jos korvien väli on tyhjä. Tai no, ehkä ne jonkin verran auttaa sietämään" - Nimeltä mainitsematon kollega
Pasifisti basisti
20.09.2005 22:44:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Polkupyörällä tai jalan tulee reeneissä käytyä.
Stereoina toimii yleensä kannettava cd-soitin joten onhan ne ihan hyvät :)
Keikoille mennään yleensä jonkun muun bändiläisen autolla + siihen liitetyllä peräkärryllä.
Hughes
20.09.2005 22:48:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Plymouth Gran Fury vuodelta -75 eli Blues Mobile viimeisen päälle. 5,9 litrainen viritetty V8 takaa liikkuvuuden ja hyvän soundin, ei siis tarvitse edes hyviä stereoita. ;) Ja väri on tietysti mattamusta.
 
Romua mahtuu konttiin hyvin ja takapenkille menee hienosti 4X12" kaappi ja vaikka yksi satsi PA-skobeja. Hienosti siis mahtuu autoon niin ruipelo basisti kuin kamatkin.
 
http://www.paalupaikka.com/galleria/displayimage.php?album=21&pos=41
 
MoParit on ihana asia.
omarklah
20.09.2005 22:49:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikkareissuilla kitaristin paku - muulloin Fiat Punto - penkit kumoon ja tilaa riittää - melkein rantasaunalle :o)
 
Tää sit sanois tälleen...
BassBeast
20.09.2005 22:57:49 (muokattu 20.09.2005 23:01:19)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nissan Sunny 1.6l 12V kat. hatchback vm.-90. Mahtuu sinne bassokamat. Eipä niitä tarvii onneksi koko ajan roudata. Kuljettiin bändin kanssa minun autolla 50km:n päässä treeneissä ja meitähän oli siinä kyydissä yhteensä 5 henkeä +basso+kitara+pedaalit+syntikka. Olihan siinä jätkillä hommaa ängetä ittensä sinne kyytiin.Stereot on mitä on. Pioneerin soitin ja 6x9" hattuhyllyllä, vahvistinkin on, muttei kärpäsen pierua kummempi, 2x50W.
 
parasta mitä voi housut jalasa tehä on basson soitto. ja sitä voi tehä kyllä iliman housujaki!
Meegs86
20.09.2005 23:38:33 (muokattu 20.09.2005 23:39:27)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruosteinen Toyota Corolla -90 FX
 
Pieni. Sinne menee parhaimmillaan kaks kaappia, mutta niitä ei saa sieltä pois. Mystistä? Ei minusta. Takakontissa kymppituumanen subbari ja hattuhyllyllä kaiuttimet, edessä ei mitään jonka takia auton hirveä suhina ja kohina peittää usein musiikista kaiken oleellisen, kuten kaiken, paitsi jos sattuu istumaan takana. Takakontissa ei voi kuljettaa mitään, koska sinne ei mahdu mitään, onhan siellä jo subbari. Bassolaukku takapenkin jalkatilaan. Etupenkille nuppi, epämääräisen näköinen pitkään mustaan sadetakkiin verhoutunut parrakas liftari voi pitää sitä sylissään.
 
Onneksi bändimme matkustaa useimmiten jollain muulla.
 
"Tykkään alapäästä"
ahdistuska
20.09.2005 23:43:16 (muokattu 20.09.2005 23:45:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chevrolet Caprise classic 5.0 V8,
hyvin mahtuu kamat kyytiin, jos ei tarvi muitten kamoja roudata.
Niin ja on ihan kuunneltava cd:n pyörittäjä (ei mikään hifi)
 
Mistä se menee?
Nelikielipiru
21.09.2005 08:14:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuoden '91 460 volga, joka on ihme kyllä täysin ruosteeton. Viime talvena ostin sen keula kolaroituna ja duunasin kuntoon töissä, kyllä olen autopeltiseppä ammatiltani, väritään se on kalpea valkoinen. Omat kamat mahtuu kyytiin hienosti jotka on 4x10lx hartke ja pari vahvistinta jotka on sijoitettu 4U Gator räkkiin, ja viellä aina pari passoo laukkuineen mukana.
 
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Wil-J
21.09.2005 10:06:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo. Huonot stereot. Mutta siihen loppuu sitten valittaminen. Auto on korotettu Chevy Van 6.2 diesel neljällä kapteeninpenkillä + sohva jonka saa kädenkäänteessä petiks. Tietenkin ilmastointi ja cruise control. 7 ihmistä liikkuu mukavasti + henkilökohtaiset vahvistimet ja kitarat. Eli backlinekeikoille pärjäämme yhdellä autolla.
 
Tollasesta oon haaveillut! onko mahtipeli? Kelannu et pitäis Chevrolet Astro hommata joskus...
 
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
J.Hollström
21.09.2005 10:31:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tollasesta oon haaveillut! onko mahtipeli? Kelannu et pitäis Chevrolet Astro hommata joskus...
 
Joo, toi on vielä kotona asuvan kollin unelmapeli, puhumattakaan viriileistä ukkomiesbasisteista.
 
(sohva jonka saa kädenkäänteessä petiks)
 
John Jason.
21.09.2005 10:37:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras basisti mobiili on mun mielestä. Fiat Uno Fire. Mulla se palveli vuosia. Ei maksanu juuri mitään ei kuluta juurikaan bensaa. Vähän kusee tankkiin välillä ni hyvin taas mennään kilometrejä;) Pirun hyvä kaupunki auto mahtuu mistä vaan ja voi jättää mihin vaan, ei sitä ketään pölli. Ite en jaksanu ees lukita juurikaan ovia. Sinne mahtuu oikeesti tosi paljon tavaraa takaovesta kun vetää takapenkin alas. Eli tosi kompakti. Ikinä ei loppunu tila. Ei sillä tottakai pidemmälle keikka reissulle lähetä, mutta ei henkilöautot olekaan sitä varten, vaan sitä varten on pakettiautot ja keikkabussit.
 
Mut nyt abaut kuukausi sit se vuosien hyvän palvelun jälkeen leikkaskiinni. En ikinä unohda sitä:( sniif.
 
nykyään pösö
 
Poppamiehellä on mahtava keikkaauto.
Hughes autolle annan tyylikkyys pisteitä kans.
 
\"I´m the LizardKing I can do anything\"
JK
21.09.2005 11:37:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tollasesta oon haaveillut! onko mahtipeli? Kelannu et pitäis Chevrolet Astro hommata joskus...
 
Astro mulla oli ennen Volkkaria.
Ei moitteen sijaa. Oli ollut yhdellä omistajalla ennen mua (vanhempi mies) ja oli hyvin pidetty. Kaikki sähkölaitteet toimi (ikkunat, peilit, keskuslukko jne.) Mukava ajettava, eikä se kulutus mua huimannut.
 
Miinuksena amerikan poikien tyyli laittaa plyyssiä joka helvetin paikkaan, vaikea pitää puhtaana. Ja toinen miinus kevyestä perästä talvella.
 
Jäi vaan pieneksi, siksi meni vaihtoon.
 
"Ei siinä isot tissit auta, jos korvien väli on tyhjä. Tai no, ehkä ne jonkin verran auttaa sietämään" - Nimeltä mainitsematon kollega
Volle
21.09.2005 11:41:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millä liikutte? Mahtuuks kamat? Onks hyvät stereot?
 
Tampereen kaupungin liikennelaitoksen linja-autoilla. Stereot on paskat ja niistä tulee välillä jopa Mambaa. Kamat eli yksi basso laukkuineen mahtuu hyvin, mutta sekin on nyt pysyväisluontoisesti reenikämpällä, koska sen ronttaaminen alkoi korpeamaan. Tilaa ehkä olisi, mutta en välttämättä kovin isoja kamoja lähtisi bussilla viemään.
 
Keikoille menen muitten autoilla. Myös isompia tavaroita kotoa reenikämpälle siirrellessä pyrin yleensä lainaamaan auton jostakin.
 
Nam.
Royal Banzai
21.09.2005 11:45:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mumokonkeli.
 
Aika heikosti mahtuu kamat. Siihen tarakan alla olevaan laatikkoon vois vaikka plektroja laittaa.
 
Surprise, cockfag!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «