Aihe: MP3 soitin pirssiin
1
Aakoo
20.09.2005 15:49:51
Aamulla duuniin lähdössä sanoi vanha cd soitin autossa sopimuksensa irti. Ei yksinkertaisesti inahtanutkaan. Pitää nyt vielä tutkia onko kyseessä virtapiuha irti vika vai jotain muuta.

Anyway, kun en autostereoista juuri mitään tajua, kuten mistään muustakaan niin tännehän mä kysymykseni suuntaan.

Linkkejä verkkokauppoihin kaipailisin, joista autolaitteita voisi kurkkia. Samoin jos jollakulla on kokemuksia laitteista joita voi ehdottomasti suositella ( hyvä hinta-laatusuhde siis ), tai mitä ei ikipäivänä kannata hankkia, niin olisin kiinnostunut kuulemaan, niin laittakaas tähän viestiä. Soittimessa pitää olla hyvä radio ja cd&mp3 soitin. Ja tiesti ei saa maksaa mitään.

Tuollaista olen ajatellut. Mukavaa siinä on hinta + usb / SD muistikortin käyttö mahdollisuus:
http://www.pixmania.com/fi/fi/11432 … h-b/cd-mp3-autoradio-usb-ca-5.html#

Kommentteja?

Vanha soitin autossa oli joku pionerin 4x45W mosfet vekotin. Kaiuttimia siis on 2 edessä ja 2 takana. Kaiuttimista en muuta tiedä, kun en oo kattonut koteloiden sisään. Niitä en myöskään aio vaihtaa.
Landola59
20.09.2005 16:41:54
Noh jos ihan lähretää pohjilta niin Alpine ja Philips alkaa olemaan laatu kamaa, ja tätä pohja sakkaa edustaa joku akai(japanilainen laatu) tai jotku lidlin ihme merkit. Tuo kyseinen jota vilautit näytti hinnaltaan ihan kohtuulliselta, mutta se että onko se sitte kovin laatu peli niin on ihan eri asia. Näitähän pystyy nykyään koekuunnella kaupoissa, että jos netistä tilaat niin kattele vastaavaa laitetta ensin kaupasta ja tutustu tarkemmin. Mutta kokeilemalla (oma kohtaisesti olen tehny) kaikki selviää...
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. Punttisika #7
nicholai
20.09.2005 17:35:29
Pioneeria itse ajattelin tilata saksanmaalta, kunhan rahat saan kokoon. Jonkun verran edullisempaa ja käsittääkseni Euroopanlaajuinen takuu?
tsekkaas http://www.caraudio24.de/autoradios/index.htm
-!Ei hötkyillä!-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)