Aihe: Basisteilla yhdistystä?
1 2
Johannes_t
11.06.2003 10:10:05

Tuossa tuo rumpalimme hehkuttaa, kuinka hän ja hänen rumpali-kollegansa kokoontuvat suomalaisten rumpaleiden yhdistyksen (daf ry) sivuilla hehkuttamaan kapuloiden kulumisesta ja muista mieltä liikuttavista aiheista.

Eli, onko meillä basisteilla vastaavaa sivustoa missään, siis, suomalaista sellaista?
mz
11.06.2003 10:10:52
Hoho, luin "Deaf ry" ja ajattelin, että onpa kuvaava nimi.
hemmo
11.06.2003 14:57:08

Eli, onko meillä basisteilla vastaavaa sivustoa missään, siis, suomalaista sellaista?

Ei taida olla. Et viitsi perustaa sitä SBY ry:tä? Oon messissä.
Lisää säröä, pyydän!
Joonas
11.06.2003 20:37:18
MENSA?

Joonas.
"I´m just a musical prostitute my dear" -Freddie Mercury
bassline
15.06.2003 11:27:11
juu..mä oon myös varmasti tarpeeksi tyhmä liittymään siihen...
bassline
hullu....
Nasu
16.06.2003 12:56:24
Tuossa tuo rumpalimme hehkuttaa, kuinka hän ja hänen rumpali-kollegansa kokoontuvat suomalaisten rumpaleiden yhdistyksen (daf ry) sivuilla hehkuttamaan kapuloiden kulumisesta ja muista mieltä liikuttavista aiheista.

AA
Aurabasisti
16.06.2003 14:04:20
On basisteille oma yhdistys. Sen minkä tiedän on kyllä tarkotettu lähinnä ammattibasisteille/ammattiin aikoville (ja siis ihan opistossa opiskelleet ammattilaiset). Niillä on kokouksia sillointällöin ja lehti on mut ei se oo kovin aktiivinen. On se kuitenkin jo toiminu kymmeniä vuosia, vaarivainaakin oli kyseisessä kerhossa ja vanhoja kerholehtiä on tullu lueskeltuu. Mut joo, et varmaan kyseisen tyylistä kuitenkaan tarkoita mutta kerroin kuitenkin että virallinen basistien kerho on olemassa!
Aura - the basisti
Bassballs
16.06.2003 14:41:26

Pitäisi perustaa oma yhdistys meille wannabe-kurkoille basisteille..hehheeee.. Toki kitaristiystäväni saisivat liittyä siihen ja pian se olisikin sekasiittoinen retku-yhdistys.
Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen.
erno p
16.06.2003 14:42:21

Pitäisi perustaa oma yhdistys meille wannabe-kurkoille basisteille..hehheeee.. Toki kitaristiystäväni saisivat liittyä siihen ja pian se olisikin sekasiittoinen retku-yhdistys.

Yhdistävänä tekijänä wannabe-kurkous. I'm in!
Bassballs
16.06.2003 14:48:07 (muokattu 16.06.2003 14:48:53)

Kun saadaan parisenkymmentä nimeä(nimimerkkiä) listaan ja keksitään nimi, niin siitä se lähtee.
Päästään puhumaan sormenpäiden/plekun kulumisesta ja muista yhtä henkevistä aiheista.

EDIT: selvensin juttua.
Juudas
16.06.2003 15:24:23

Mä oon kans ihan kybällä messissä!
Eiköhän se rokki ole kuultu jo... Soittakaa nyt vittu jotain muutakin! -Minä
Taru
16.06.2003 22:03:59
Joo. perustetaan yhistys.
Teijo K.
17.06.2003 11:10:35

Tuossahan on ajatusta. Saisi se ikuinen kielimääräkeskustelukin arvoisensa foorumin. Ja kyllähän minäkin olen wannabe-kurko, ainakin luulisin.
"You have to give some skin to get some tone.": Will Lee
Niskamies
17.06.2003 11:22:14 (muokattu 21.06.2003 11:46:57)
yksi wannabe-kurko lisää yhdistykseen!
I do man's sports, like football and hop-scotch.
Pänkäle
18.06.2003 23:20:52
o/ Count me in!
Kvaak kvaak kvaak kvaak, minä olen mies.
Jabbe
18.06.2003 23:39:34
Hoho. Ei voi muuta sanoa.

Anteeksi, olen aina vittuilemassa basisteille. :)
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
hörhö
18.06.2003 23:49:19

Miekinhaluun!1!1
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara
Aurabasisti
19.06.2003 11:13:06
Tässä juuri muistin että pari vuotta sitten yks kaverin kaveri perusti basistien klubin, omat kotisivut ja kaikki. Kyl siel muutama kymmen tyyppi olikin sitten (minä ihan ekoja jäseniä) ja listassa luki basistin ja basson nimi (siis lempinimi, ristimänimi, kaverinimi...). Mut se tais sitten vähän kuolla se juttu. Hauska idea sinänsä mut mitä hyötyy siit olis? Kai pitäs jotain miittejäkin olla tms.
Aura - the basisti
Bassballs
19.06.2003 14:20:59

Tässä juuri muistin että pari vuotta sitten yks kaverin kaveri perusti basistien klubin, omat kotisivut ja kaikki. Kyl siel muutama kymmen tyyppi olikin sitten (minä ihan ekoja jäseniä) ja listassa luki basistin ja basson nimi (siis lempinimi, ristimänimi, kaverinimi...).Hauska idea sinänsä mut mitä hyötyy siit olis? Kai pitäs jotain miittejäkin olla tms.

Tosiaan hauska idea. En kyllä keksi mitä hyötyä moisesta "järjestöstä" olisi, mutta ehkä joku muu keksii. Minusta ei ole minkään yhdistyksen perustajaksi, mutta jos joku urhea vapaustaistelija astuu valokeilaan ja on valmis nostamaan meidät sorron ikeestä, niin tuen kyllä häntä täysin voimin.

Viva revolution!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)