Aihe: Kurt Cobain
1 2 3 4 520 21 22 23 2429 30 31 32 33
Kärpäsruoska
14.07.2005 17:51:05 (muokattu 14.07.2005 17:51:39)
Nirvanasta innostuin 6-7 -vuotiaana, kaverini kotonahan sitä luukutettiin enkä alkuun voinut sietää sitä. Vähitellen kuitenkin ihastuin siihen ja siitä tuili ensimmäinen aktiivisesti kuuntelemani bändi. Innostus on jatkunut siitä lähtien enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Viime aikoina myös Guns N' Roses on iskenyt todella kovaa, vaikka ennen en siitä juuri välittänyt. Tiedä häntä, mikä juuri näissä bändeissä, joiden suuruuden aikoihin olin vain muutaman vuoden ikäinen ('88-syntynyt) kiehtoo. Onhan saman tasoista musiikkia muinakin aikoina tehty, mutta mikään ei kuitenkaan ole koskaan iskenyt minuun yhtä kovaa kuin kyseiset yhtyeet. En ole psykologian asiantuntija, joten luultavasti tämä on puhdasta höpöä, mutta lienisiköhän mahdollista että tuossa muutaman vuoden herkässä iässä olisin joskus tätä musiikkia kuullut ja nykyinen diggailuni johtuu musiikillisten seikkojen lisäksi siitä? En tiedä.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Prome
17.07.2005 14:09:53
Taatusti maailman yliarvostetuin muusikko! Kerrassaan rasittavaa oli miehen melankoolinen määkiminen ja soittajanakin oli ihan kädetön tyyppi. Rasittavaa ku sitä aina hehkutetaan että "paras laulaja ja paras säveltäjä ym." Eihän se tehny ku yhen biisin, josta ne kaikki muut biisit on vaan vähän muunneltuja plagiaatteja.. Turha mies..

Haha
Krypto Niitti
17.07.2005 17:31:53 (muokattu 17.07.2005 17:34:22)
...mutta lienisiköhän mahdollista että tuossa muutaman vuoden herkässä iässä olisin joskus tätä musiikkia kuullut ja nykyinen diggailuni johtuu musiikillisten seikkojen lisäksi siitä? En tiedä.

Kaippa tuo on mahdollista.
Itse muistan elävästi nähneeni pienenä TV:stä Heart-Shaped Box:in musavideon. Ja sen on täytynyt olla aikavälillä 1-3 vuotta, jolloin asusteltiin helsingissä. Sillon nimittäin näkyi MTV.

Mystistä.
FlatOutFucked
20.09.2005 00:52:15
Eiks tää soitaki rumpui foofihgterseissä!?
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
inot88
20.09.2005 07:46:58
Ai Kurt?:D
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Stradlin
20.09.2005 09:17:48
Eiks tää soitaki rumpui foofihgterseissä!?

Eiku Kurdt soittaa nykyään Bon Jovissa huuliharppua ja svengaa ku hirvi
Ain't It Fun?
disarm
20.09.2005 11:45:58
Eiku Kurdt soittaa nykyään Bon Jovissa huuliharppua ja svengaa ku hirvi

Eipäs kun Kurt soittaa nykyään harppua taivaiden grungetribuutissa Layne Staleyn ja Joey Ramonen seurassa.
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
ten
20.09.2005 12:45:04
Ootte varmaan kaikki kuullu jo sellasta bändiä kuin Seether. Kuulostaa meinaan aika perkeleesti Kurtilta tuo laulaja kyseisessä bändissä. :)

www.seether.com
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
zorro
20.09.2005 13:04:30
Ootte varmaan kaikki kuullu jo sellasta bändiä kuin Seether. Kuulostaa meinaan aika perkeleesti Kurtilta tuo laulaja kyseisessä bändissä. :)

www.seether.com

joo tuo remedy tuli kerran radiosta.. siinä ehti jo käyä mielessä että tehty joku uus piisi nirvanan studioraidoista.
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
salmivaara
20.09.2005 13:22:43 (muokattu 20.09.2005 13:23:03)

Eipäs kun Kurt soittaa nykyään harppua taivaiden grungetribuutissa Layne Staleyn ja Joey Ramonen seurassa.

Mitä tekemistä Joey Ramonella on grungen kanssa?

EDIT: +J
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
HaloOfFlies
20.09.2005 13:36:42

www.seether.com

Eikä vain kuulosta vaan myös näyttää aika perkeleesti Kurtilta. Olemus on justiin samanlainen.
First they steal your mind and then they steal your soul
Angus
20.09.2005 13:39:26

Mitä tekemistä Joey Ramonella on grungen kanssa?

Samaa olin juuri kysymässä.
miscage
20.09.2005 13:48:22
Eikä vain kuulosta vaan myös näyttää aika perkeleesti Kurtilta. Olemus on justiin samanlainen.

Jos haluatte Kurt look-a-liken tsekatkaa El Caco, www.elcaco.com
Sieltä vaikka video "Someone New"...on niinkuin just eikä melkein. Ja hemmetin kova hyvä biisi.
"It's just a ride. And we can change it anytime we want. It's only a choice. No effort, no work, no job, no savings and money. A choice, right now, between fear and love." Bill Hicks 1961-1994
salmivaara
20.09.2005 14:08:16

Samaa olin juuri kysymässä.

"Noku Ramones oli Kurtin lempibändi ja siksi se on tärkee vaikuttaja koko krunke-skenelle!"
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
inot88
20.09.2005 14:16:43
Jos haluatte Kurt look-a-liken tsekatkaa El Caco, www.elcaco.com
Sieltä vaikka video "Someone New"...on niinkuin just eikä melkein. Ja hemmetin kova hyvä biisi.

Oi voi basisti laulaa, ei hyvä:D
inot88
20.09.2005 15:25:59
Kurtista puheenollen mitenkäs se herrasta kertovan leffan laita on? Onko kellään tietoa?
disarm
20.09.2005 15:35:58
"Noku Ramones oli Kurtin lempibändi ja siksi se on tärkee vaikuttaja koko krunke-skenelle!"

Kaveri kysyy ja vastaa omaan kysymykseensä. Kätevää..
emptiness is loneliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
salmivaara
20.09.2005 15:52:20

Kaveri kysyy ja vastaa omaan kysymykseensä. Kätevää..

Menikö arvaus sit oikein?
disarm
20.09.2005 16:45:10
Menikö arvaus sit oikein?

En tiedä.
emptiness is loneliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)