Aihe: Kieliä napsahtelee
1 2
Jööhannes
02.09.2005 22:53:30
en osaa tähän muuta sanoa kuin 1.että jos kitarasi on ylävireessä niin ei mikään ihme jos napsahtelee, josset saa niitä sopivasti alavireeseen floikalla niin ota takakotelo pois ja kiristä ruuveja ruuvarilla=Tämä ainakin minulla toimi (sain sen alhaisempaan vireeseen)
2. jos ostat aina "samoja" kieliä, jos teet näin niin kokeile jotain muuta.

---------------------------------------------

Jos sul on liian ohuet kielet?

Vire on E, enkä tartte alempaan vireeseen, yksi keppi jo on. Ja tallan säätämisen kyllä osaan. :) Kieliä olen käyttänyt Blue Steeliä, EXL:ää ja Skull Stringsiä, ja paksuus on tuolla kepillä ollut aina 0.09.

Antaa olla tämän keskustelun, pistäkää vaan lukkoa tälle. Kiitos. :)
Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään.
TheRagDoll
02.09.2005 23:16:11
---------------------------------------------

Vire on E, enkä tartte alempaan vireeseen
Antaa olla tämän keskustelun, pistäkää vaan lukkoa tälle. Kiitos. :)

Ei Ei Ei Tarkoitin jos sulla on YLÄ vireessä
Mua Saa Pelätä.
-Kitaristi-
03.09.2005 15:27:10
Ööh, ongelma alkaa selvitä... Se nimittäin on aina aika tarkalleen siitä missä demmppauskäsi on. On niitä kyllä yläkieliäkin katkeillut, mutta yleensä alakielet on juuri katkennut tuosta. Mutta pitää keksiä jotaki muuta sen (himputin) hikinauhan tilalle, semmosta minä en sorkkaani tunge. Ne on semmosta teiniX-tavaraa, että itseään kunnioittava yläasteelta lukioon siirtyvä ihminen ei semmosta ranteeseensa päästä. :)

Katos Maidenia livenä ni on joka soittajalla hikinauhat ranteissa. Eikä taida mitään "teinejä" olla.
Mauno
J_Havoc
20.09.2005 14:59:16

Osta D'addarion 0,10 kielisetti! Ne kestää lähes mitä vaan.
Saatana on herra!
Börje
21.09.2005 13:45:16
Hikinauhat on semmosta teiniX-tavaraa, että itseään kunnioittava yläasteelta lukioon siirtyvä ihminen ei semmosta ranteeseensa päästä. :)

http://www.hi.is/~kristiy/muzik/dimebag.jpg

No niin no.
"Juhani sano mulle kesällä että saan olla täällä. Heti ku ylläpito lähettää mulle privatviestiä tyyliin: "nyt helvetiin" niin lähen heti." -Mahe
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)