morttimarkus. 19.09.2005 23:42:44 | |
---|
Kuka tykkää, kuka ei. Ite tykkään mm. A-vireestä.. Uuuh. Kuulostaa hyvältä esim. Deftonesilla. Melkein jokaisesta tiukasta alternativemetal pumpusta löytynee nykyään seiska. morti |
overtake 20.09.2005 00:15:55 | |
---|
Ilmoja pidelly |
McNulty 20.09.2005 00:52:26 | |
---|
Ilmoja pidelly joo, vähäsen oli lämpimämpi päivä tänään kuin koko viime viikolla. Ei maar... hauskaa että seiskat yhdistetään näihin Korn/LimpBizkit yms yms. menoihin. Eikös se ole niin että seiskat ovat jazz-kitaristien juttuja jonka sitten joku kurja jamppa jonka sukunimessä on kolme kirjainta otti sellaisen työpöydälle ja totes että sillähän saa taas levylle uusia omituisia saundeja. Pari kertaa olen kokeillut seiskaa enkä ymmärrä koko laitosta. Kuudessakin on riittävästi opettelemista ja baritonejakin löytyy markkinoilta. Niin ja bassoja :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
Jucciz 20.09.2005 01:55:25 | |
---|
Näin, bonecrusher, on. Lukkoa ja uutta säätiedotusta. |
Kimmo72 20.09.2005 02:20:23 | |
---|
Näin, bonecrusher, on. Lukkoa ja uutta säätiedotusta. Joo näin on.. Muuten punanen lukko olis kiva tänään? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
BMF 20.09.2005 04:09:09 | |
---|
Elekääs ny.. :) Osaisko joku tosiaan suositella hyvää seiska-kielistä laitosta. Kellään sen suurempaa kokemusta, vai mollataanko täälä ihan muodon vuoksi? Vois kai tuommonenkin ihan kiva leikkikalu olla. Itse en ole koskaan päässyt kokeilemaan, niin paha mennä sanomaan oikeastaan yhtään mitään, mutta kyllähän tuommosella voi soitella ihan, kuin 6-kieliselläkin. Ei sitä yhtä ylimääräistä pakko ole kokoajan sahata. :) Mielestäni Warlock 7-kielisenä on hieno. Widow-lapa toimii tässä, kuin muilla merkeillä se lapa tuppaa olemaan liian iso (palikka) minun makuuni. Shecterillä jopa aika huvittavan näköinen. =) Nämähän nyt on vaan mun mielipiteitä, ettei tartte kenenkään shecterin omistajan imasta porkkanaa snorkkeliin. :) En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
Super-Jari 20.09.2005 06:53:46 | |
---|
Mulla oli seittemänkielinen warlock. Muuten hyvä kebug, mutta se floikka pakotti laittamaan sen huutonettiin. "Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko |
BMF 20.09.2005 11:57:36 | |
---|
Mulla oli seittemänkielinen warlock. Muuten hyvä kebug, mutta se floikka pakotti laittamaan sen huutonettiin. Missä hintaluokassa tämä kitara mahtoi olla? En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
zorro 20.09.2005 12:23:06 | |
---|
joo, vähäsen oli lämpimämpi päivä tänään kuin koko viime viikolla. Ei maar... hauskaa että seiskat yhdistetään näihin Korn/LimpBizkit yms yms. menoihin. Eikös se ole niin että seiskat ovat jazz-kitaristien juttuja jonka sitten joku kurja jamppa jonka sukunimessä on kolme kirjainta otti sellaisen työpöydälle ja totes että sillähän saa taas levylle uusia omituisia saundeja. Pari kertaa olen kokeillut seiskaa enkä ymmärrä koko laitosta. Kuudessakin on riittävästi opettelemista ja baritonejakin löytyy markkinoilta. Niin ja bassoja :) kyllähän ne kornit summuut olisi aika paljon lussumman kuulosia perusvireisillä kitaroilla joten älkää valittako |
nahkalipsi 20.09.2005 12:55:02 (muokattu 20.09.2005 12:55:48) | |
---|
meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti ! |
Super-Jari 20.09.2005 13:00:44 | |
---|
Missä hintaluokassa tämä kitara mahtoi olla? Taisi olla 600e "Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
BaariMikko |
inot88 20.09.2005 14:24:37 (muokattu 20.09.2005 14:26:31) | |
---|
Mielestäni Warlock 7-kielisenä on hieno. Widow-lapa toimii tässä, kuin muilla merkeillä se lapa tuppaa olemaan liian iso (palikka) minun makuuni. Shecterillä jopa aika huvittavan näköinen. =) Nämähän nyt on vaan mun mielipiteitä, ettei tartte kenenkään shecterin omistajan imasta porkkanaa snorkkeliin. :) Sinne meni porkkana snorkkelii, että suhina kävi... Schecterin lapa on hieno:P Edit: Ainakin hienompi kuin ibanezin jääkiekko -lapa. Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu? |
Sinne meni porkkana snorkkelii, että suhina kävi... Schecterin lapa on hieno:P Edit: Ainakin hienompi kuin ibanezin jääkiekko -lapa. Hyvä tuo edit. Jos jotain kehuu on PAKKO haukkua jotain muuta samalla. Led Zeppelinillä on kyllä pari mukavaa biisiä, mutta Deep Purple on kyllä aivan vitun paska. "Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
BaariMikko |
inot88 20.09.2005 15:09:43 | |
---|
Hyvä tuo edit. Jos jotain kehuu on PAKKO haukkua jotain muuta samalla. Led Zeppelinillä on kyllä pari mukavaa biisiä, mutta Deep Purple on kyllä aivan vitun paska. en mie tosissaa:P tai ihan tosissaa, jotain perää kummiski Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu? |