Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rauhanmerkki kaulaan
1 2
Mysli
15.09.2005 16:36:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin niin elikkä "peace-riipus" pitäisi jostain saada. Noita pentagrammeja on joka paikassa eri värisiä ja kokoisia, mutta perhana ei mistään löydy ihan normaalia peace-merkkiä, jonka saisi kaulaan roikkumaan. Kysymys onkin, että mistä sellaisen saisin? Netistä voisin tilata tai jos joku itse haluaa mulle sellasen myydä niin ostan mielelläni.
 
Saattaa pikkasen turha aihe olla, mutta on se vaan inhottavaa kun ei mistään löydä semmosta niin pitää nyt kysyä jos joku teistä osaisi sanoa.
 
Hassel
15.09.2005 17:52:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli sellanen mut en vaan nyt millään löydä sitä. Voisin kyllä myydä ihan pikkurahasta jos löydän sen.
 
Ei muuta kun happy rock and roll
Mysli
15.09.2005 17:58:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok. Jos löydät sen niin pistä vaikka pikaviestiä niin sovitaan kaupat. :)
 
ees
15.09.2005 21:08:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin niin elikkä "peace-riipus" pitäisi jostain saada. Noita pentagrammeja on joka paikassa eri värisiä ja kokoisia, mutta perhana ei mistään löydy ihan normaalia peace-merkkiä, jonka saisi kaulaan roikkumaan. Kysymys onkin, että mistä sellaisen saisin? Netistä voisin tilata tai jos joku itse haluaa mulle sellasen myydä niin ostan mielelläni.
 
Saattaa pikkasen turha aihe olla, mutta on se vaan inhottavaa kun ei mistään löydä semmosta niin pitää nyt kysyä jos joku teistä osaisi sanoa.

 
Ilmoittaudun vaikka tähän samaan... Itsekin olen tuollaista kaipaillut, eli jos löytyy toinenkin peace-riipus, niin minulle saa ilmoitella. Mutta etusijalla olkoon hän, joka ensimmäisenä ilmoitteli kaipauksestaan.
 
*epäselvä tuhru* Romantikkoitkijät #25
gandar
16.09.2005 19:38:03 (muokattu 16.09.2005 19:40:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Googleen peace-riipus, joksi sitä ilmeisesti nykyään kutsutaan, niin tulee vaikkapa nämä:
 
http://www.punanaamio.fi/lisainfo-asulisukkeet/1690F.htm
http://www.vastatuuli.fi/catalog/product_info.php?products_id=159
 
Toisaalta on noita näkynyt vaikkapa markkinoilla korukauppiaillakin.
 
Ceci n'est pas une signature
rheinone
17.09.2005 20:05:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisaalta on noita näkynyt vaikkapa markkinoilla korukauppiaillakin.
 
Pilailupuodista ostin sellaisen helvatan suuren kun olin menossa hippinaamiaisiin.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
hevipuudum
18.09.2005 11:45:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka sellasta kehtaa käyttää? Vähän sama kun ois joku pentagrammi kaulassa. Onhan niitä kaikenmaailman pentagrammihullujakin tosin, jotka maalaa auton oveenkin pentagrammin, ja katolle myös. Pitää olla niin truu.
 
Kapina
18.09.2005 18:35:46 (muokattu 18.09.2005 18:36:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka sellasta kehtaa käyttää? Vähän sama kun ois joku pentagrammi kaulassa. Onhan niitä kaikenmaailman pentagrammihullujakin tosin, jotka maalaa auton oveenkin pentagrammin, ja katolle myös. Pitää olla niin truu.
 
Mikä ettei? No ei ehkä mitään jumalattoman suurta, se on jo hankalakin. Ei se ole samma än pentagrammi (ihailkaa kielitaitoani!). Piis on jo niin käytetty ja korni, että siitä on tullut uudelleen hieno. Ympyrä on sulkeutunut.
 
Kirjaudu ulos.
rheinone
19.09.2005 19:10:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piis on jo niin käytetty ja korni, että siitä on tullut uudelleen hieno.
 
Eiku onhan se ollu hieno ihan koko ajan. Jos peace-merkin panee kaulaan, siinä täytyy kyllä sitten olla sydäntä/aatetta mukana. Sama juttu pätee mun mielestä pentagrammiin ja krusifiksiinkin; Ei niitä kannata turhan päiten ripustella.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Stain
19.09.2005 22:32:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos peace-merkin panee kaulaan, siinä täytyy kyllä sitten olla sydäntä/aatetta mukana. Sama juttu pätee mun mielestä pentagrammiin ja krusifiksiinkin; Ei niitä kannata turhan päiten ripustella.
 
Ihan sama. Mieluummin peace-merkki kuin jotain goddamn pentagrammeja.
 
We had some good times But they're gone The winter's comin' on Summer's almost gone
k1mm0
20.09.2005 03:28:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos peace-merkin panee kaulaan, siinä täytyy kyllä sitten olla sydäntä/aatetta mukana. Sama juttu pätee mun mielestä pentagrammiin ja krusifiksiinkin; Ei niitä kannata turhan päiten ripustella.
 
Ärsyttävää muuten, jos joku symboli sattuu vain yksinkertaisesti miellyttämään silmää, vaikkei kyseisen symbolin kantaman aatteen perään niin olisikaan. Minustakin esim. rautaristi tai "natsikotka" ovat hienon näköisiä, mutta eihän noita kehtaa julkisesti esitellä missään muodossa.
 
Kaikki paskanpuhujat joutuvat toivottavasti joskus syömään sanansa.
-Pelsi

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Mysli
20.09.2005 13:47:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin no. Onhan se ehkä joidenkin mielestä lapsellista tai jotain jos pitää tollasta kaulassa, mut musta se on hieno. Niin ja kyllä siinä on ihan hyvä idea, että en mä kai sitä ihan sen hienouden takia pitäisi... Vähän molempien.
 
arancia
20.09.2005 18:43:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiku onhan se ollu hieno ihan koko ajan. Jos peace-merkin panee kaulaan, siinä täytyy kyllä sitten olla sydäntä/aatetta mukana.
 
Näinhän se on melkeinpä kaikessa. Ensin aatteet ja sitten vaatteet.
 
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
peltikojootti
11.10.2005 08:53:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ärsyttävää muuten, jos joku symboli sattuu vain yksinkertaisesti miellyttämään silmää, vaikkei kyseisen symbolin kantaman aatteen perään niin olisikaan..
 
Tiedän tunteen..itselläni on jo nelisen vuotta roikkunut hopeaketjun jatkeena hopeinen pieni siro jin &jang koru..sain sen joskus äipältä kun se on siihen niin hurahtanut..Kasvoin isommaksi ja aloin myös sisäistää riipuksen merikyksen.
 
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
Mirrinsane
12.10.2005 06:04:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

näin joskus jossain kultasepänliikkeessä sellasen sentti*sentti rauhanmerkki-riipuksen. se oli hieno.
 
Omistan sellaisen nelisen senttiä halkaisijaltaan olevan. Hiton painava. Kirpputorilöytö, taisin maksaa siitä 50 senttiä.
Etsivä löytää.
aarghto
14.10.2005 09:08:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin Tampereella sellainen liike kuin Ninja, myy peace-riipuksia. Taitaa olla muutamaa eirlaistakin mallia.
 
prkl.
Mysli
14.10.2005 16:10:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, missäs tämmönen Ninja kauppa tarkkaan ottaen siaitsee?
 
Fortune
14.10.2005 16:20:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan sama. Mieluummin peace-merkki kuin jotain goddamn pentagrammeja.
 
Höh, voisihan tuota ostaa pentagrammin ihan vain sen takia, että mielestäni Pythagoras oli kova jätkä ja kultainen leikkaus on kiehtova asia.
 
Pentagrammissahan tuo kultainen leikkaus on luonnostaan:
 
http://www.contracosta.cc.ca.us/math/pentagrm.htm
 
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Ada
14.10.2005 17:46:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, missäs tämmönen Ninja kauppa tarkkaan ottaen siaitsee?
 
Itse olen myös Ninjasta tuollaisen ostanut. Täällä näkee myymälät: http://www.ninja.fi
 
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
Mysli
17.10.2005 14:53:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeps, kiitos.
 
Jos vaikka syyslomalla menis helsinkiin niin vois käydä tsekkaas.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «