Aihe: Jani Wickholm
1 2 3 4 5 6 7 8
backwood
19.09.2005 17:48:25
Tässä yhtenä elokuun iltana oltiin keikalla eräässä kyrpylässä ja basistimme oli vetänyt sellaisen 5 päivän bakteerin tappokuurin. Ajateltiin että onnistuukohan ilta. Miehekkäästi veti 5 tuntia vaikka välillä nieleskeli suuhun noussutta ...jotain. Lauloikin välillä, sanoi vain mulle että pudota terssi tai kvartti alaspäin. Urhea kundi...tässä todiste vain siitä että kova rutiini voi myös joskus pelastaa tilanteen ja hoidetaan homma fiksusti ettei kukaan huomaa. By the way..Bäccäri tai Macki ainakin tietää kokemuksesta mistä puhun.

jees,komppia...samoilla linjoilla ollaan.juopasta voi mutta kuitenkin pitää muistaa että töissä ollaan ja SE on pääasia eikä juominen.lärvit voi vetää vapaallakin jos on tarvetta.tuosta solistin selostamisesta mikkiin bändin sisäisistä asioista wikholmin tapauksessa en pidä mutta eiköhän tuo yleisöllekin ollut melko selvä että kaveri on aivan out.huono homma.noin ei vaan saisi käydä ammattilaiselle.
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
turhala
19.09.2005 18:26:40
Täähän on niitä ikuisuus kysymyksiä tällä palstalla ja
jokainenhan tekee niin kuin tykkää mutta kun töissä ollaa niin viinaa ei juoda . Minusta asia on aika yksinkertainen.
Kännissä soittaminen ei oo edes hauskaa.
''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt" Bestman häissä 2005
R.Syke
19.09.2005 19:10:15
Lauloikin välillä, sanoi vain mulle että pudota terssi tai kvartti alaspäin..

Hui. Im tiefen Keller.
texjazz
19.09.2005 21:44:02

Onkohan muusikkous jokin erillinen saareke, jossa pätee eri moraalisäännöt kuin muussa elämässä? Itsekin toki on tullut jopa kumottua harrastelijabändimme keikoilla ilmaista kaljaa pukuhuoneissa; vaan ei se sitä hyväksytymmäksi tee, varsinkin, kun olemme keikasta asianmukaiset korvaukset saaneet. Jos taas opetustyössäni ilmestyisin töihin jurvanassa, seurauksena olisi potkut.

Lipunmaksajana olisin täysin vttunut, jos bändin keikka peruutettaisiin menovettä hallitsemattomien muusikoiden vuoksi.
Begemoth
20.09.2005 03:21:59
Ihan kauheeta tuo alkkoholi. Eihän se maistu edes hyvältä. Ei mulle, kiitos.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
garyfey
20.09.2005 12:54:45
kovaa peliä,kerrasta poikki,jaa-a,kyllä jokainen ansaitsee toisen mahiksen.

Kyllä se vaan on näin että eka kerrasta jätkää pihalle jos alkoholilla keikan pilaa! Onhan noita tullut nakeltua...
uruttaja
20.09.2005 13:18:19
Kyllä se vaan on näin että eka kerrasta jätkää pihalle jos alkoholilla keikan pilaa! Onhan noita tullut nakeltua...

Varmaan ihan kaaressa asti.
Tankero
20.09.2005 13:43:15
Mikähän heitto on ollut kyseessä ja migi, vaiko hidari-puolelle? ;)

Taitaa olla enempi niitä jiujitsu miehiä
japiman
20.09.2005 13:48:29
Aromilasista!!!

Ei ku Aromipesästä. :)
www.sepijapi.com - Siellä ne pöljät pojat on !
aisa
20.09.2005 14:05:47
täällä hän on ollu jollain "bändiliiderillä" takki auki ja vielä nakkausasennossa...
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
vesku.ka
20.09.2005 16:04:20
No otetaanpas tässä vielä tällainenkin, Kännissä keikalla ei oo kenellekään mukavaa, ei yleisölle(sillä kyllä ne huomaa), bändikavereille tai järjestäjille. Suurimmassa osassa tulee aina sanomista, kukaan ei osaa näytellä selvää kun on kännissä vaikka kuinka niin luulee.

Miksi yleensäkään keikalla pitää vetää pellit kiinni? Itsekin joskus tulee illan aikana tauolla olut tai ehkä kaksi maisteltua, mutta siihen se jää. Rumpalistimme vetää hatunnoston arvoista linjaa, ei viinaa keikoilla. Keikan jälkeen tosin joskus hänkin liittyy mukaan jos olusille mennään.

Henk.koht minulla vit..taa jos keikalle lähtiessä ollaan krapulassa ja siihen vedoten karsitaan omia soololauluja tai jotain "pahoja" biisejä ohjelmistosta.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
uruttaja
20.09.2005 16:08:52
Alkoholi on hieno ja jalo asia, mutta vain niissä piireissä joissa annostelu pysyy optimaalisena.
mr.muzak
20.09.2005 16:13:43
Henk.koht minulla vit..taa jos keikalle lähtiessä ollaan krapulassa ja siihen vedoten karsitaan omia soololauluja tai jotain "pahoja" biisejä ohjelmistosta.

Tiettykin. Mutta se on musta oma valinta miten oman nestetasapainonsa hoitaa niin kauan kun hommat hoituu kuten kuivin suinkin.
v_m_kangas
20.09.2005 16:35:18

Tiettykin. Mutta se on musta oma valinta miten oman nestetasapainonsa hoitaa niin kauan kun hommat hoituu kuten kuivin suinkin.

Muistakaahan ottaa huomioon sellainen juttu, että jos jollakin taholla (toimistolla, järjestäjällä, sulla itsellä) sattuisi olemaan tapaturmavakuutus, korvaako se jos telot itsesi kännissä?
Humppaa tai soita humppaa
v_m_kangas
20.09.2005 16:39:12

Alkoholi on hieno ja jalo asia, mutta vain niissä piireissä joissa annostelu pysyy optimaalisena.

Ja annostelussa tapahtuu aina tapaturmia. Jollei teillä ei vielä ole tullut, niin kannattaa koputtaa puuta.

Mutta jollei anniskella mitään, ei voi mennä annostelutkaan pieleen ;) Olen nähnyt hlökohtaisesti annostelun epäonnistuvan, josta syystä en kulje porukoissa joissa anniskellaan työaikana.
Humppaa tai soita humppaa
M.i.k.key
20.09.2005 16:41:15
Tästä ollaan kiistelty jo runsaasti aikaisemminkin. Kukin tyylillään. Itse kannatan piiskaa ja paria keikkakaljaa.
Mä lopetan nää hommat!
uruttaja
20.09.2005 17:01:44
Tästä ollaan kiistelty jo runsaasti aikaisemminkin. Kukin tyylillään. Itse kannatan piiskaa ja paria keikkakaljaa.

Komppia. Tästä on turha jauhaa.
ninmari
20.09.2005 17:03:56
Täähän on niitä ikuisuus kysymyksiä tällä palstalla ja
jokainenhan tekee niin kuin tykkää mutta kun töissä ollaa niin viinaa ei juoda . Minusta asia on aika yksinkertainen.
Kännissä soittaminen ei oo edes hauskaa.

Turhalalle tästä + =)
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
uruttaja
20.09.2005 17:48:53
Ja annostelussa tapahtuu aina tapaturmia. Jollei teillä ei vielä ole tullut, niin kannattaa koputtaa puuta.

Mutta jollei anniskella mitään, ei voi mennä annostelutkaan pieleen ;) Olen nähnyt hlökohtaisesti annostelun epäonnistuvan, josta syystä en kulje porukoissa joissa anniskellaan työaikana.

Tapahtuu. Alkoholisteilla ja amatööreillä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)