vanhami 19.09.2005 08:49:54 (muokattu 19.09.2005 08:50:30) | |
---|
moka |
Sertzo S 19.09.2005 08:52:47 | |
---|
Et kehannut takyttaa, kaino kun olet;) |
Tankero 19.09.2005 13:43:06 | |
---|
Ei oo tähän mennessä vielä ollut. Ei niin ja muuan keikka on sulla jos mullaki takana. Eikä ole ollut ongelmia. Tai siis tuon asian takia. |
Tankero 19.09.2005 13:46:01 | |
---|
En omaksi ostaisi, kun on meinaan kallis pitää kunnossa. Vuokraamon pelinä menettelee. Entisessä elämässä niitä transporttereita oli töissä, eikä ollet kyllä kovin varmoja. Toisin kuin Hiacet. |
Tankero 19.09.2005 13:48:11 (muokattu 19.09.2005 13:48:59) | |
---|
Kokemusta kahdesta, yhteistä taivalta yli 200000km, ja olen varsin tyytyväinen. Tekniikka kuin autokoulun oppikirjasta ja varaosat halpoja. Hyvä ajaa ja helppo huoltaa. Transporter olis muuten pian myynnissä. Vm2000 1.9Tdi aj 200000km hp 1XXXX eur Kytkimet ja laturithan niistä löysäilee päntiönnään. Ja startitkin. PVO:ssa niitä oli vaikka kuinka paljon. Sai aika laajan otannan. |
vanhami 19.09.2005 14:04:29 (muokattu 19.09.2005 14:07:24) | |
---|
Kytkimet ja laturithan niistä löysäilee päntiönnään. T4 1,9D/TD "tarvike". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-1565 99.50 T4 1,9D/TD aito Sachs. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-2002 159.00 Ja startitkin. T4 1,9D/TD --12.94. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13-2694 124.00 PVO:ssa niitä oli vaikka kuinka paljon. Sai aika laajan otannan. 200000 km kokemuksella ei kumpaakaan noista ole mennyt kertaakaan kummastakaan autosta. Toki, kun autoja on paljon, niin niitä sitten alkaa kulumaan noin näennäisesti eri tahtiin. Ja tietysti se siellä pohjoisen tihissa asutuskeskuksissa on enemmän pätkäajoa ja ruuhkassa luistattelua, joten startit ja laturit kuluu enemmän, kun täällä helsingissä ;) Itse luovun pitkän pakuputken jälkeen pakusta, kun saan talon valmiiksi ja vaihdan farkkuun. Prheenlisäyksen johdosta ei mahduta enään kulkemaan pakulla, eikä ole mitään järkeä pitää kahta uudempaa autoa. Emännälle tiisselivolvo ja itelle joku ihan vanha paska, jossa on kytkin sileenä ja startti renaa. Olen syntynyt kiroamaan ja korjaaman vanhoja romuja. |
uruttaja 19.09.2005 14:08:57 | |
---|
Mulla oli Chevy Van, ajoin sillä vikana pro-vuotena 57.000 kilsaa. Se oli usein rikki. Jätti pari kertaa välillekkin. Tosi mukava auto ja hyvä ajettava, mutta tekniikka ryssi oikein komeasti. |
JK 19.09.2005 14:37:46 | |
---|
Kytkimet ja laturithan niistä löysäilee päntiönnään. Ja startitkin. Vuoden olen nyt ajellut astetta isommalla VW LTllä. Ostaessani oli laitettu kytkin, startti ja laturi. Mittarissa 260tkm. Saksantuontia joskus nelisen vuotta sitten. Vuoden aikana tehdyt "remontit" - Öljynvaihto - Lämppärin puhaltimen rele - Kilven valon polttimo Toimii kuin junan vessa. Tilaa riittää (2 + 4) + 2 metriä tavaratilaa. "Ei siinä isot tissit auta, jos korvien väli on tyhjä. Tai no, ehkä ne jonkin verran auttaa sietämään" - Nimeltä mainitsematon kollega |
toyopet 19.09.2005 16:42:05 | |
---|
Haluan esittää erivän mielipiteeni tähän kohtaan: oltiin keikalla Laukaalla muistaakseni 2001. LAUKAASSA! En minäkään käy Jyväskylällä töissä. Ei kai se laakerin hirttäminen transitin vika ole vaan laakerin. :) Transitista on kokemusta 200 tkm siitä vanhasta mallista eli 1983 ja se nyt on todella karu vehje. Siinäkään ei varsinaisesti vikaa ollut mitä nyt kannentiiviste meni kerran ja kun sitä tutkittiin, niin vika lienee ollut asentajassa (isäukko) siis se ostettiin toimivana ja isäukko tykkäsi varmuuden varalle tehdä siihen toisen koneen. Kaikkea pientä kulutusosaa nyt tietysti meni. Minun jälkeen se nyt on jatkanut uraansa edelleen isällä. Ruoste alkaa jo pahasti vaivata. Sedällä on sitten jo vähän tuoreempi malli ja sillä ajettu vain reippaat 500tkm ilman remonttia, paitsi ruoste se nyt siinäkin vaivaa. Oli meillä chevy van keikka-autona ennen. Mokomasta levisi kone vain 596 000 km ajettuna. Nyt on ollut niin köyhää, ettei ole vania saanut hommattua niin ajelen vain buick-farmarilla. Ei kyllä koukkua tuossa yksilössä joten keikat tehdään peugeot 406 farkulla (diesel) ja kärryn kera. Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
jon lord 19.09.2005 17:19:32 | |
---|
Mulla oli Chevy Van, ajoin sillä vikana pro-vuotena 57.000 kilsaa. Se oli usein rikki. Jätti pari kertaa välillekkin. Tosi mukava auto ja hyvä ajettava, mutta tekniikka ryssi oikein komeasti. Ainakin ne uudemmat mallit on jatkuvasti rikki. Meillä on se vanhempi malli ja toimii aika hyvin. Jotain pientä aina kuitenkin on ja usein sähköpuolella. Automaatti lisäksi on sellainen jota ei ole kyllä tehty talviajoon. Liukkaalla saa olla koko ajan varuillaan ja isoa D:tä ei kannata käyttää epävakaalla pinnalla. Muuten hyvä peli ja pitkällebaanalle ehdoton. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Jaskaa pakoon 19.09.2005 17:25:32 | |
---|
Dodgen Sportmanistä meni joskus etupyörän laakeri niin, että siellä tienoilla alkoi ihan oikeasta palaa. Ja sammutettiin kusemalla ja Coca Colalla. Tämä haaksirikko sattui ihan keikkapaikalle tullessa, matkaa n. 500 m. Herätti kommentointihaluja kummasti tilannetta katselleissa. |
backwood 19.09.2005 18:23:39 | |
---|
jos kamaa ei ole paljon voithan ajatella myös sellaita pikkubussi ratkaisua että kamat on kokoajan,siis ajon aikana lämpöisessä.mulla on ollut tän humppaamisen aikana 5 märssua eikä niistä ole muuta kun hyvää sanottavaa.yksi oli alkuaikoina 207 bussi.muutama penkki takaa pois ja kamat mahtui hienosti.joka autossahan noita pikkuvikoja on kun uuteen ei mulla ainakaan ole ollut varaa mutta mersu on ainakin varma työjuhta mutta joku tykkää äidistä joku tyttärestä.makuasioitahan nuo on. humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
Tankoprinssi 19.09.2005 18:48:14 | |
---|
Mä pidän Volvosta, on kyllä ihan namu ajettavaks.. Kyllä täytyy myöntää, että mustakin tuli vuosi sitten Volvo mies kun ensimmäisen farkku-Volvon ostin. Kyllä siinä häpeää Mersukin, joten paras auto mitä Detroitin itäpuolella on tehty. Sitä valmistetaankin vain siksi ettei BMW olisi huonoin saksalainen auto. Argh! Jumalauta rinssinakki, vähän rotia nyt! :) Paras ajettava. Sorry! Meinasin ihan unohtaa, että kaikista autoista kuitenkin tulee ennenpitkää Fordeja, jotkut hankkii sellaisen jopa jo uutena. Kaverilla on 2005 mallin Mondeo ja jäänyt välille jo 4 kertaa (eikä syy ole ollut bensan loppuminen). Ps. Nousisi nyt toi bensa edes 3 euroon litra, niin ei tulisi vastaan enää muita kuin tuttuja. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
manjaana 19.09.2005 20:29:23 | |
---|
Kyllä täytyy myöntää, että mustakin tuli vuosi sitten Volvo mies kun ensimmäisen farkku-Volvon ostin. Kyllä siinä häpeää Mersukin, joten paras auto mitä Detroitin itäpuolella on tehty.
Sorry! Meinasin ihan unohtaa, että kaikista autoista kuitenkin tulee ennenpitkää Fordeja, jotkut hankkii sellaisen jopa jo uutena. Kaverilla on 2005 mallin Mondeo ja jäänyt välille jo 4 kertaa (eikä syy ole ollut bensan loppuminen). Ps. Nousisi nyt toi bensa edes 3 euroon litra, niin ei tulisi vastaan enää muita kuin tuttuja. No nyt on miehen puhetta *virn* Olo kuin Aku Ankalla... |
Tankoprinssi 19.09.2005 20:33:02 | |
---|
No nyt on miehen puhetta *virn* Kiitos! (punastuu) Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
jon lord 19.09.2005 22:18:13 | |
---|
Sanovatten voortista että kun se lähtee sivuliukuun niin sitä ei oikaise Seppäsen Eerokaan ja Eero on sentään autopeltiseppä...... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Dodgen Sportmanistä meni joskus etupyörän laakeri niin, että siellä tienoilla alkoi ihan oikeasta palaa. Ja sammutettiin kusemalla ja Coca Colalla. Tämä haaksirikko sattui ihan keikkapaikalle tullessa, matkaa n. 500 m. Herätti kommentointihaluja kummasti tilannetta katselleissa. *repsis* Heh, voin silmissäni nähdä tuon tilanteen ja net kommentit. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
jjussila 20.09.2005 09:50:57 | |
---|
Sanovatten voortista että kun se lähtee sivuliukuun niin sitä ei oikaise Seppäsen Eerokaan ja Eero on sentään autopeltiseppä...... Tämän olen ennenkin laittanut, mutta : voortimiehet piäsevät kuulemma taivaaseen, koska ovat kokeneet maanpäällisen helvetin...joo Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |