Aihe: Yamaha SE 700 E
1
Niq
20.09.2005 10:09:37

Mulla on luultavasti saman sarjan jammu, nimittäin SE 150. Omakuvassa näkyy, tosin tuota on modattu aika lailla: Väri oli alunperin metallihohtomusta, ainoastaan tuo humbucker mikkinä ja lapa juuri straton ja telen välimaastosta. Tossa on body todella kevyttä lehmusta(basswood), kaula on mahonkia, otelauta ruusupuuta. Soundit on hyvät ja kitara on helpposoittoinen. Maksoin joskus vuonna -99 800mk tuosta kitarasta. Kyseessä siis minun ensimmäinen sähkökitarani.
"I have a cunning plan" -Baldrick
januz
20.09.2005 11:51:53
Niin onko tossa modattu lapa? Ilmeisesti etäistä sukua, mutta näin pintapuolisesti aika vähän yhtäläisyyksiä... bodyn malli saattaa olla kohtuullisen lähellä, mutta kyselemässäni mallissa kulmikkaampi, koska varustettu reunalistalla. Materiaaleista en osaa sanoa juuri mitään. Ihmetystä herättää, ettei edes imeellisestä interneetistä löydy (ainakaan mun kyvyillä) juurikaan mitään tollasesta kepistä... nyt tarvittais todelliset "kitaranörtit" jeesaamaan...
"...vähän niinku tuplabasari, ja vähän niinku örr örr..." Humaltunut Rumpali, 2005
Niq
20.09.2005 20:30:17

Juu, lapa tuli muokattua joskus teininä ton näköseks, vituttaa nyt kun mieluummin ois semmonen alkuperänen...
"I have a cunning plan" -Baldrick
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)