Aihe: Vedonlyönti
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Veikko
19.09.2005 13:03:56
Mitäs mieltä tyypit on tiistain liigakierroksesta?.

Mielenkiintoinen, paljon "helppoa" rahaa jaossa. Ihmeen hyvät kertoimet peleissä.
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S. J. Lec
Valterr
19.09.2005 15:50:35
NHL on taatusti hyvä pelikohde nyt tulevalla kaudella, odotan kovasti.
-septimisti-
20.09.2005 07:16:09
No, no. Nyt spekulointeja ja vinkkejä.
Rakkikoira
20.09.2005 07:36:46
NHL on taatusti hyvä pelikohde nyt tulevalla kaudella, odotan kovasti.

Itse taas en oikein tykkää veikata NHL pelejä. Tuntuu tai sitten se on totta, mutta niissä voi käydä aina miten tahansa. Se tarkoittaa taas kyllä sitä että hyviä kertoimia tulee. Kai sitä voi joskus yhden kohteen ottaa mukaan.
Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen.
Ben_D
20.09.2005 08:44:00 (muokattu 20.09.2005 08:46:16)

Mutta sitten Bluesin, Tapparan ja HPK:n pelit onkin

Mun mielestä Bluesin ja HPK:n peleissä ei ole mitään vaikeeta. Aika selkeiltä ykkösiltä haiskahtaa. Samoin Jokerit.
-septimisti-
20.09.2005 09:42:38 (muokattu 20.09.2005 09:51:12)
HPK:n, Bluesin ja Jokereiden kotivoitot ei kyllä veikkauksen kertoimilla ole kovin fiksuja pelejä. Ei noista oikein edes varmoiksi ole kun liiga on niin alussa että joukkueiden pelin todellinen taso on hakusessa ja yllätyksiä suuntaan jos toiseenkin tulee helposti. Esimerkkinä nyt vaikka jokereiden tappio pelicanseille.

Täytyypi katsella miten noiden tulosvetojen kertoimet kehittyvät päivän mittaan. Nyt kun taas katselee pirtein silmin noita veikkauksen kertoimia, niin ei oikein ole pelattavaa.

Ite laitan todennäköisesti hokiliigasta vain tappara - tps alle 5,5 pari vetoa ja koitan kattella muualta sopivat kaverit.
Ben_D
20.09.2005 10:12:31 (muokattu 20.09.2005 10:19:07)

HPK:n, Bluesin ja Jokereiden kotivoitot ei kyllä veikkauksen kertoimilla ole kovin fiksuja pelejä. Ei noista oikein edes varmoiksi ole kun liiga on niin alussa että joukkueiden pelin todellinen taso on hakusessa ja yllätyksiä suuntaan jos toiseenkin tulee helposti. Esimerkkinä nyt vaikka jokereiden tappio pelicanseille.

Täytyypi katsella miten noiden tulosvetojen kertoimet kehittyvät päivän mittaan. Nyt kun taas katselee pirtein silmin noita veikkauksen kertoimia, niin ei oikein ole pelattavaa.

Ite laitan todennäköisesti hokiliigasta vain tappara - tps alle 5,5 pari vetoa ja koitan kattella muualta sopivat kaverit.

Ei ne kertoimet kauheen mieltäylentäviä ole, mutta osumatodennäkösyys on suhteellisen hyvä. Avauskierroksien perusteella mitään syytä, miksi HPK, Blues ja Jokerit eivät hoitaisi omaa ruutuaan. Tosin kaikkihan on mahdollista.

Näyttäs olevan taas suunta se, että lätkät pelataan PAF:lle ja fudikset Veikkaukselle.
Rakkikoira
20.09.2005 20:31:52
E: Pakko oli laittaa JYPille voitto myös.

Ei ollut tyhmin teko. Kyllä nyt vituttais urakalla. Vielä 2,5min.
IceChylos
20.09.2005 20:37:02
Ei ollut tyhmin teko. Kyllä nyt vituttais urakalla. Vielä 2,5min.

Kunhan tuo Hifki vielä ryhdistäytyis tosta..
Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped.
Rakkikoira
20.09.2005 20:53:25
JYP & Kärpät oikein ja kenosta 50 euroa. Rahan tuloa ei nyt voi estää. Huomenna kenoillaan taas.
IceChylos
20.09.2005 21:00:40
JYP & Kärpät oikein ja kenosta 50 euroa. Rahan tuloa ei nyt voi estää. Huomenna kenoillaan taas.

Millä tosta kenosta revit tuota rahaa noin..? Joop, Jokerien ja Tapparan matsit alle 5,5 osu.
Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped.
Rakkikoira
20.09.2005 21:09:40
Millä tosta kenosta revit tuota rahaa noin..?

Tuurilla laitan numeroita ja koitan välttää samoja numeroita eri riveillä. 4 riviä teen ja yleensä 10, 8, 7, 7 tasoilla. Harvoin tulee mitään suurempaa, mutta nyt tuntuu olevan onnea. Sellaista neljä numeroista lukua odotellaan vielä.
Veikko
20.09.2005 21:10:07
Veikkauksen livevedosta yli kymmenen kertoimella rahat takaisin. Kiitos Ex-Tapparan Jani Hassisen.
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S. J. Lec
-septimisti-
22.09.2005 12:34:21 (muokattu 22.09.2005 12:42:39)
Jahas. Se on liigakierros taas. Tuttuun ja turvalliseen tapaan septimistin huippuvinkit tulevalle kierrokselle.

Aloittakaamme katsauksemme jälleen kerran Turun poikien joukkueen ottelusta. TPS saa viljasiiloonsa vieraaksi viime kausien rakkaan paikallisvastustajansa bluesin. Blues on aloittanut kautensa varmasti, mutta nyt on tepsin aika voittaa. Jortikka on viimeistään tässä vaiheessa pitänyt kunnon palopuheen ja tps lähtee mun kirjoissani senverran suosikkina tuohon otteluun että veikkauksen kerroin 2.00 on juuri ja juuri pelattava.

Pelicans - HPK on mielenkiintoinen matsi. Onhan joukkueilla suuri tasoero mutta Pelikaaneilla on kotonaan suht hyvät mahikset. 3.30 on kyllä (ehkä) liian vähän. Tähän ois toivonu sellasta veikkausmausta 4,90 kerrointa. Sitten kärpät - jokerit. Jokereiden kerroin 4,55 on mun mielestä ihan pelattava. Jokereilta paska alkukausi, mutta en näe mitään syytä miksei vaikka nyt irtoaisi kärpistä voittoa. 3.00 jokruille ei olisi fiksu, muta 4,55 on.

Sitten otteluun ilves - kalpa, jossa kalpalle tarjotaan kerrointa 4,90. Ilves on vielä nollakerholainen, mutta on paperilla tasokkaampi joukkue, vaikka ihan paska onkin ;). Kyllä tonkin vois kuponkiin laittaa on siinä ylikertoimen makua.

Että semmosta. Niin ja en suosittele näillä 'vinkeillä' pelaamista.
Ben_D
22.09.2005 12:55:33

Mielestäni Tappara on HIFK vieraana pelattava keroimella 2.25. Toinen tän päivän valinta taitaa olla TPS-Blues alle 5.5 maalia.
Rakkikoira
22.09.2005 12:58:03
Ette uskalla pelata Ässiä.

Tappara tuntuu kieltämättä hyvältä.
Veikko
22.09.2005 14:06:38
Hyvän kertoimen saa tällä tärpillä:

99 Ilves - Kalpa 2 4,90
103 Kärpät - Jokerit 2 4,55
107 Pelicans - HPK 2 1,65

36,79

Kalpassa Kapanen palanee maalille, joten Ilveksestä ei löydy miestä joka pystisi tarvittavat maalit tekemään. Sen sijaan Kalpan nopeat nuoret pistää Ipan puolustajat koville.

Kakkoskohde on maalivahtien taistelu, Tässä ottelussa ei synny varmaan kuin pari maalia ja nekin ylivoimalla.

Kolmoskohteessa HPK, jolla ei pitäisi olla ongelmia Pelsujen kaadossa.
Ben_D
22.09.2005 20:48:05 (muokattu 22.09.2005 20:48:46)

Mielestäni Tappara on HIFK vieraana pelattava keroimella 2.25. Toinen tän päivän valinta taitaa olla TPS-Blues alle 5.5 maalia.

Ottiko kukaan meikäläisen ehdottamalla tuplalla riviä kiinni? Itse en sitten fiksuna pelannut ko. tuplaa, mutta Sampdoria-Tappara ja TPS-Jyp tupat toi tänään tilin.
IceChylos
22.09.2005 22:25:11
Ääh, oli tommonen omat takas kierros mulle. Varmoilla singleillä oli suht hyvät kertoimet. Muutamaan muuhun turhuuteen meni sitten voitot.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)