Aihe: ohjelmaa 60v juhlaan
1 2
artope
19.09.2005 17:38:13

Pieni probleema iski kun eräs trubaduuri peruutti tulonsa appiukkoni 6kymppisille lauantaiksi. Itse olen "tietysti" soittamassa tanssit siellä, mutta pitäisi saada jotakin muuta ajanvietettä ihmisille.
Olisko jollakin jotain hauskaa ideaa mitä siellä vois esittää/laittaa ihmiset tai juhlakalun tekemään. Itellä ku on pää aivan tyhjä kuten normaalistikin. Enkä nyt tarkota mitää tuttu jutta tai tuolileikkiä..
Saa laittaa pikaviestiäkin tulemaan!
-kaikki muu paitsi humpansoitto on turhaa-
KoskPaavo
19.09.2005 17:43:22
60 pulloa kossua , niitä kaikkein pienimpiä, vaikka johonkin vanhaan kalareppuun ja niitä appiukko saa jaella juhlaväelle.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
backwood
19.09.2005 17:58:03
60 pulloa kossua , niitä kaikkein pienimpiä, vaikka johonkin vanhaan kalareppuun ja niitä appiukko saa jaella juhlaväelle.

kuulin että taannoin Hjalliksen synttäreillä kun porukka tuli sisään,saivat ovella pullon kossua ja pillin....aika hyvä.sorry,ei tainnut vastata kysymykseen mutta mietitäänpä ohjelmaa.
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
baron
19.09.2005 20:39:39

Pieni probleema iski kun eräs trubaduuri peruutti tulonsa appiukkoni 6kymppisille lauantaiksi. Itse olen "tietysti" soittamassa tanssit siellä, mutta pitäisi saada jotakin muuta ajanvietettä ihmisille.
Olisko jollakin jotain hauskaa ideaa mitä siellä vois esittää/laittaa ihmiset tai juhlakalun tekemään. Itellä ku on pää aivan tyhjä kuten normaalistikin. Enkä nyt tarkota mitää tuttu jutta tai tuolileikkiä..
Saa laittaa pikaviestiäkin tulemaan!

Yksillä 60:llä missä mä olin soittamassa, juhlakalu harrasti tanssia ja sitä oli monessa muodossa, toisessa taas jatsia.
Mitä appi harrastaa, kalastusta, kaljanjuontia, puutarhanviljelyä, perhostenkeräilyä?

Eikö siitä saisi jotain ideoitua?
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
baron
19.09.2005 21:49:06

Sehän säväyttäis varmasti, jos vävypoika tilais paikalle stripparin.

Vähän kevyempi, yks mun tuttu tilasi appiukolleen itämaisen napa (vai onko se vatsa) tanssijattaren.
En ollut paikalla, mutta näin videon ja vaari oli kovin innostunut.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
Jami
19.09.2005 22:14:26

Härmäs on tapana jotta häjyt viaraaloo kaikemmoosis juhulis. Sakki raavahia miähiä tuloo laulaa roikastaan, särköö eteeses jo ensimmääsen pöyrän tai pari tualia, vaatii kestitystä ja juhularauhan takaavat ku juhulakalu laulaa porukas tai sen akka tanssii häjyjen kans. Juhulaväjen ne tiätysti panoo oikee halavalla ja epäälöö suurehen äänehen niiren kykenevääsyyttä arjen askareehin juhulasta puhumattakaa.

Annan niille vinkin ku sanot mihinä juhulitahan.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
jon lord
19.09.2005 22:22:20
Kevennä heti tunnelmaa ja käyt ostamassa kaupasta 60 W. lampun.Sitten pidät puheen syntymäpäivä sankarille ja sanot ettet tiennyt mitä olisit ostanut joten soitit Airamille ja tekivät sinulle ihan uniikki lahjan....60 W lampun.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
aisa
19.09.2005 22:28:04
Kevennä heti tunnelmaa ja käyt ostamassa kaupasta 60 W. lampun.Sitten pidät puheen syntymäpäivä sankarille ja sanot ettet tiennyt mitä olisit ostanut joten soitit Airamille ja tekivät sinulle ihan uniikki lahjan....60 W lampun.

toi on hyvä keksintö!!!
aion hyödyntää jos tulee joskus tilanne päällensä.
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
artope
20.09.2005 07:45:58

Tää on kyl hyvä! Lisää hyviä ideoita mitä olette lauteilta nähneet...
pekkajau
20.09.2005 09:36:07
Tämän kun lukee oikein hitaasti ja rauhallisesti juhläväelle niin toimii...jos toimii!

Kirje kuluttaja-asiamiehelle

Toivoisin, että voisit ottaa kantaa, onko seuraava tapahtuma sellainen, että voisin vaatia vahingonkorvauksia Helsingin tavaratalo X:stä menetetystä tyttöystävästä:

"Halusin taannoin ostaa syntymäpäivälahjan tyttöystävälleni. Koska kyseinen nainen on tunnetusti herkästi kiivastuvaa sorttia ja lahjojen suhteen kranttu, päätin kerrankin olla tahdikas ja käyttää harkintaa. Mietittyäni asiaa, päätin ostaa vaaleat hansikkaat, romanttinen muttei liian henkilökohtainen lahja.

Tyttöystäväni Helsingissä asuva pikkusisko lupautui lähtemään kanssani X:lle valitsemaan naisten käsineitä. Sisko osti samalla itselleen pikkupöksyt. Kassalla myyjä sekoitti ostokset; pikkuhousut joutuivat tyttöystäväni pakettiin ja hansikkaat lähtivät siskon mukaan. Virhettä silloin kuitenkaan huomaamatta lähetin syntymäpäivälahjan tyttöystävälleni Turkuun ja kirjoitin korttiin:

Valitsin nämä, koska olen huomannut, ettei sinulla kovin usein ole niitä, kun menemme ulos iltaisin. Muistan myös, että kun kerran pitelin sinun vanhojasi, jotta olisit voinut paremmin maksaa taksikuskille, ne näyttivät jo aavistuksen verran kuluneilta. Olisin ostanut pitkät vetoketjulliset, mutta siskosi pitää lyhyitä, helpommin riisuttavina ja hän suositteli niitä ja näytti minulle omansa, miten helppo ne on riisua, kun on kiire.

Nämä ovat kyllä aika aran väriset, mutta myyjätär näytti minulle omansa, joita hän oli pitänyt jo kolme viikkoa, eivätkä ne olleet kovin pahasti likaantuneet. Hän sovitti vielä tätä sinun lahjaasi ja näytti oikein fiksulta. Myyjä kuitenkin varoitti, että kun työnnät sormesi niihin, et saa käyttää voiteita, koska rasva saattaa tulla ikävästi pinnan läpi.

Varo myös hankaamasta niitä mitään kovaa vastaan, koska ne ovat aika ohuet ja saattavat mennä kovasta hankauksesta puhki. Kun riisut ne, muista puhaltaa niihin kevyesti, sillä ne ovat varmastikin kosteat pitämisen jälkeen.

Myyjä sanoi, että ne saattavat tuntua alussa tiukoilta mutta koon pitäisi kyllä olla oikea. Jos et kuitenkaan jaksa odottaa, että ne venyvät, voit pyytää vaikka isääsi tai veljeäsi työntämään kätensä varovasti niihin.

Toivottavasti panet ne minua varten perjantai-illaksi.

Ps. Viimeisintä muotia on pitää niitä hieman ylöskäännettyinä niin, että vähän karvaa näkyy sisältä."
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Martso
20.09.2005 09:40:29
Harvoin tälläsille tulee annettua +, mut nyt olit pekka ansainnu.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
pekkajau
20.09.2005 10:36:39
Semmonen kilpailu kun "Miehuuskoe" saa yleensä naiset nauramaan niin että jopa Tenat fuskaa!

Otetaan ihan tavallinen katuharja. Sitten se laitetaan miehen jalkojen väliin niin että harjapää on alaspäin perseen takana. Sitten määritellään vauhtirata joka on yleensä muutama metri. Kilpailijan on otettava vauhti harjan varsi eteen päin jalkojen välissä sojottaen ja koettava koskettaa harjan päällä tökkäämällä mahdollisimman ylös seinään tai puun kylkeen ilman että käyttää käsiään apuna!( Voi myös pitää käsiä taskussa) Se voittaa "miehuuskokeen" joka saa harjana pään koskettamaan korkeimmalle!
KoskPaavo
20.09.2005 13:04:38
Tilaat sen säkkipillinsolittajan Muusikkojen liiton freelancer-palstalta soittamaan. Tunti riittää ihan hyvin .
pekkajau
20.09.2005 13:30:38
Tilaat sen säkkipillinsolittajan Muusikkojen liiton freelancer-palstalta soittamaan. Tunti riittää ihan hyvin .

Ha ha haa! Siinähän menee kai jo melkein tunti kun se säkkipilli herätellään ensin henkiin... eli puhkutaan se pussi täyteen jota pumpataan kainalossa!
Sertzo S
20.09.2005 13:34:24
Mä oon 56v. ja lähden nyt mökille. Huomenna ollaan taas linjoilla. Moi!
KoskPaavo
20.09.2005 14:10:56
Mä oon 54 vee ja olen mökissä.
artope
20.09.2005 14:13:01

Mä oon 54 vee ja olen mökissä.

ja mä 39 vee ja töissä ja odottelen lisää hyviä ehdotuksia..
Jäärä
20.09.2005 14:49:59 (muokattu 20.09.2005 15:09:56)
Juhlaväki varmaankin on myös aika ikääntynyttä, joten:

1. "Korkein verenpaine-kisa": Juhlaväeltä mitataan kaikilta paineet Omronilla ja korkeimman tuloksen tauluun lyönyt voittaa hyvän mielen ja Orionin lahjakortin.

2. "Vaiva-Bingo": Bingoemäntä/isäntä luettelee listalta yleisiä vaivoja ja tauteja (sappikivet, sepelvaltimon ahtauma, kihti, eturauhasvaivat, rintasyöpä, aikuistyypin diabetes, impotenssi ym. ym. You name it, aina uppoaa!) joita bingoon osallistujat ruksaavat papereihinsa. Osallistujan saatua täyden rivin, hän kiekaisee kuuluvalla ja selkeällä äänellä "Bingo".

3. "Dementia-piiloleikki": Muutama juhlaväen joukosta löytyvä dementiaa poteva henkilö kuskataan muutaman sadan metrin päähän läheiseen metsään ja poistutaan vaihvihkaa paikalta. Ootetaan tunti, jonka jälkeen juhlakalu yrittää löytää piilossa olijat. Löytämisen riemua! Dementikot voivat vaihtoehtoisesti vaikkapa tunnistaa sukulaisensa valokuvista.

4. "Tunnista suonikohjut-leikki": Juhlaväen joukosta tarvitaan nyt viisi naispuolista henkilöä (mukaanluettuna juhlakalun emäntä). Heidän suonikohjunsa tallennetaan esim. A4:lle siten, että paperi asetetaan heidän suonikohjujen raiskaamille pohkeilleen ja ikäänkuin hiljaksiin väritetään paperia vaikkapa hiilellä. Näin suonikohjut piirtyvät paperille tummempina kohtina kuin sileä iho. Nämä kuvat heijastetaan piirtoheitinkankaalle ja juhlakalu yrittää tunnistaa emäntänsä suonikohjut. Leikin jälkeen emännän suonikohjuja kuvaava piirros voidaan kehystää ja asettaa muistoksi kodin parhaalle paikalle.

Juhlatunnelman nostajaksi musiikin keinoin on koko Matin ja Tepon tuotanto ihan omiaan, "Et voi tulla rajan taa" iskee kuin miljoona volttia. Harmoonilla esitettynä tietysti.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
faith
20.09.2005 15:19:11

Joo ja samoilla linjoilla voit sitten kertoa olevas niin ilonen että heität juhlakalun kunniaksi puoltoista volttia. Ja sitte valmistaudut henkisesti, otat maton alustaksi, pyydät avustajaa olemaan valmiina soittamaan hätänumeroon - - ja heität 1,5voltin patterin sinne matolle.
(voi toteuttaa myös muun kokosilla pattereilla; 3; 4,5.. tai sitte useampi, esim 9volttia on kova suoritus...) =)
Riippumatta tukan väristä, kaikki naiset ovat blondeja, joko priimaa tai värivikaista sekundaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)