mr_b 19.09.2005 10:35:03 | |
---|
Vanhalta suosikiltani Grandaddyllä on tulossa uutta materiaalia. Ensin näemmä tulee 7 biisin EP "Excepts from the diary of Todd Zilla" ja joskus sitten kokopitkäkin. Todd Zilla on paluuta hiukan raaempaan GD-soundiin (hyvä!) ja näytteitä voi kuulla täällä: http://www.myspace.com/grandaddy Ja hyvin toimii. Assume the position! |
ydinaukio 19.09.2005 10:59:06 | |
---|
Joo tuon EP:n olen jo todennut melko hyväksi. Vaikka tykkään kyllä myös Sumdayn pehmeästä peruspop-saundista. |
parinc. 19.09.2005 10:59:15 | |
---|
Ihanaa! Sumday vei hetkeksi suurimman innon Grandaddyyn, mutta reilun vuoden tauon jälkeen kuunteluun otettu Sophtware Slump muistutti taas mahtavuudesta. Todd Zilla ennakkotilauksessa, CDWow:lla 6.99£ muistaakseni (incl. posti). |
Mainiota! Sophtware Slump on soinut aika taajaan viime aikoina, ja tällä nimenomaisella hetkellä kuuntelen Western Freewayta. Hyvä yhtye! Ja hyvältä kuulostaa uuden EP:n biisitkin. Joka biisissä oli jotain, mikä pisti hymyilemään. |
Lähikauppias 19.09.2005 15:56:29 | |
---|
Mahtista! Summer here kids! Mun mielestä Sumdaykin on ihan loistava levy. Jonkin verran iisimpi ja popimpi kuin aiemmat, mutta kyllä sekin on mulle kovin rakas. Kuuntelen juuri noita myspace -näytteitä, ja hyvältähän tuo kuulostaa. Vähän enemmän Sophtware Slumpia kuin Sumdayta tosiaan. |
mr_b 20.09.2005 15:29:53 | |
---|
Nyt Myspacessa on näemmä kaikki ep:n biisit esillä. Assume the position! |