Aihe: Pakettiauto keikkakäytössä..
1 2 3
Jalmus
18.09.2005 19:30:31 (muokattu 18.09.2005 19:31:28)
"vitsin ei tarvitse olla hyvä, kun se on huono" hohhoo !

No arvasinhan mä että tuttuja tässä ollaankin! Muistit nimittäin ihan itse keksimäni sloganin!

Oletko itse kuvannut tuon linnun?
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
manjaana
18.09.2005 19:31:18
Argh! Paras ajettava.

Mä pidän Volvosta, on kyllä ihan namu ajettavaks..
Olo kuin Aku Ankalla...
uruttaja
18.09.2005 19:32:41
Kyllä Merssu on Merssu. Siviiliautonakin vai mitä Edge?
stagestar
18.09.2005 19:37:31
No arvasinhan mä että tuttuja tässä ollaankin! Muistit nimittäin ihan itse keksimäni sloganin!?

no peeerhana !

joo ihan itse fotoama ! eikö ole hieno tipu !
rok rok !!!
riff
18.09.2005 19:42:55 (muokattu 18.09.2005 19:43:14)
Kyllä Merssu on Merssu. Siviiliautonakin vai mitä Edge?

No nyt on uruttajan avattaressa meidän kaikkien suosikki! Ja miten tää liittyy mersuihin, en tosiaankaan tiedä!:-0
Positiivisuus on perseestä!
uruttaja
18.09.2005 19:43:51 (muokattu 18.09.2005 19:44:09)
No nyt on uruttajan avattaressa meidän kaikkien suosikki! Ja miten tää liittyy mersuihin, en tosiaankaan tiedä!:-0

Keikka-autona Merssu.

Pentti on paras joka tapauksessa.
riff
18.09.2005 19:44:57 (muokattu 18.09.2005 19:46:06)
Pentti on paras joka tapauksessa.

Nenästä miestä!

Edit: Paasilinnan uusin kirja on ihan luettava. Ja nimeltään Suomalainen Kärsäkirja;-)
Positiivisuus on perseestä!
Jalmus
18.09.2005 20:08:28
no peeerhana !

joo ihan itse fotoama ! eikö ole hieno tipu !

On! Ja hyvä kuvakin vielä kaupan päälle. Missäs otit?
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
stagestar
18.09.2005 20:26:33
On! Ja hyvä kuvakin vielä kaupan päälle. Missäs otit?

tais olla savonlinnassa
rok rok !!!
faith
18.09.2005 20:30:45
Mä pidän Volvosta, on kyllä ihan namu ajettavaks..

Niimpä. On "autoja" ja sitte autoja eli Volvoja. Ja nehän on sitäpaitsi blondi- ja basistiystävällisiä ;) Mikäs malli sulta löytyy? =)
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
manjaana
18.09.2005 20:38:08
Niimpä. On "autoja" ja sitte autoja eli Volvoja. Ja nehän on sitäpaitsi blondi- ja basistiystävällisiä ;) Mikäs malli sulta löytyy? =)

Eipä löydy enää mitään mallia ;o((( Vaan kunhan on koulu käyty, niin jos sit taas löytys ihan iso tila-autoki, nyt pistän menee Micralla..
Olo kuin Aku Ankalla...
toyopet
18.09.2005 21:15:35
Unohda!

Volkkari Transporter. Kestää ja toimii.

Niin varmaan.

OSta Jussi semmoin transitti. Varmasti kestää. Vähän karkeasti tehty mutta toimii.
Itse kyllä suosin enempi noita vähän suurempi moottorisia mutta kun pelkäätte kuitenkin polttoaineen kulutusta ja mukamas vikoja.
Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa.
klunssila
18.09.2005 21:53:09 (muokattu 18.09.2005 21:54:16)
tais olla savonlinnassa

Ei tarvii tänne tulla meidän "tipuja" kuvailemaan, senkin vanha perverssi!!! ;)
Olen humppamies jazz-miehen valepuvussa!
Väliaikaista kaikki on vaan... (3,4 mb)
manjaana
18.09.2005 21:56:30
Ei tarvii tänne tulla meidän "tipuja" kuvailemaan, senkin vanha perverssi!!! ;)

*tirsk*
Olo kuin Aku Ankalla...
isojussi
18.09.2005 21:57:51
...OSta Jussi semmoin transitti.....

Pää oli kyllä melkein katossa, mut muuten oli kohtuullisesti tilaa.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
klunssila
18.09.2005 22:16:31
OSta Jussi semmoin transitti. Varmasti kestää. Vähän karkeasti tehty mutta toimii.

Haluan esittää erivän mielipiteeni tähän kohtaan: oltiin keikalla Laukaalla muistaakseni 2001. Olimme joutuneet ottamaan autoliikkeestä transvestiitin pikkubussin vuokralle, koska oma keikka-automme (chevy van) oli joutunut pajalle huoltoon automaattilaatikon reistailun takia. Kyseessä oli hääkeikka, joka meni oikein nappiin ja juhlat olivat muutenkin onnistuneet erinomaisesti. Ainoastaan majoitus orkesterille puuttui, joten 250 km ajomatka takaisin Joensuuhun oli edessä. Jo menomatkalla oltiin ihmetelty pientä ääntä etupäässä, mutta ajateltiin sen kuuluvan transun ominaisuuksiin. Jumaleisson, 50 km ennen Joensuuta etupyörän laakeri alkoi hirttämään kiinni. Savu nousi , laakeri lämpeni ja koko vanne oli aivan tulessa. Kello oli 5 aamuyöllä, eikä fiilis ollut enää katossa. Väkisin sitä transua ajettiin parin kympin vauhtia, välillä pysähdyttiin jäähdyttämään kaatamalla limonaadia, vissyä ja vettä laakerin päälle. Nesteet kuitenkin loppuivat, ainoastaan olutta oli muutama pullo jäljellä. Laakeri kävi niin kuumana että sulatti jarruletkun ja jarrunesteet valuivat tiellä. Tosin mitäs niillä etujarruilla enää tekikään, kun vauhtia ei voinut pitää. Aikamme aprikoitiin, josko tuota olutta laitettaisiin sihen laakerin jäähdytykseen. EI KYLLÄ LAITETA, tuli napakasti soittajan suusta. NO MITÄ SITTEN? Joudaan se olut ensin ja kustaan se siihen laakerille. Näin sitten toimittiin!!!! Lopulta päästiin perille, mutta oli sitten viimeinen kerta transitilla keikalla....

Joten isojii: varaa paljon olutta mukaan, jos tuollaisen transun meinaat hankkia. Onhan se kiva kuseskella auton renkaille, vaimokin varmasti tykkää...
Olen humppamies jazz-miehen valepuvussa!
Väliaikaista kaikki on vaan... (3,4 mb)
Simplex
18.09.2005 22:29:25

Oon tossa ruvennu miettiin Omegan korvaamista tiisselipakulla.

Pariin otteeseen oon nyt ollu vuokratransiitilla liikkeellä ja on kyllä kyyti kelvannu.

Mutta mites sit kamat pakkasella?

Nyt ostat Vanhalalta kuule hyvän pelin....
Ehdinpäs ennen Mikaa:-)
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
Puavali
18.09.2005 22:34:34
...Volkkari Transporter. Kestää ja toimii.

En omaksi ostaisi, kun on meinaan kallis pitää kunnossa. Vuokraamon pelinä menettelee.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Sertzo S
19.09.2005 07:05:52
Haluan esittää erivän mielipiteeni tähän kohtaan: oltiin keikalla Laukaalla muistaakseni 2001. Olimme joutuneet ottamaan autoliikkeestä transvestiitin pikkubussin vuokralle, koska oma keikka-automme (chevy van) oli joutunut pajalle huoltoon automaattilaatikon reistailun takia. Kyseessä oli hääkeikka, joka meni oikein nappiin ja juhlat olivat muutenkin onnistuneet erinomaisesti. Ainoastaan majoitus orkesterille puuttui, joten 250 km ajomatka takaisin Joensuuhun oli edessä. Jo menomatkalla oltiin ihmetelty pientä ääntä etupäässä, mutta ajateltiin sen kuuluvan transun ominaisuuksiin. Jumaleisson, 50 km ennen Joensuuta etupyörän laakeri alkoi hirttämään kiinni. Savu nousi , laakeri lämpeni ja koko vanne oli aivan tulessa. Kello oli 5 aamuyöllä, eikä fiilis ollut enää katossa. Väkisin sitä transua ajettiin parin kympin vauhtia, välillä pysähdyttiin jäähdyttämään kaatamalla limonaadia, vissyä ja vettä laakerin päälle. Nesteet kuitenkin loppuivat, ainoastaan olutta oli muutama pullo jäljellä. Laakeri kävi niin kuumana että sulatti jarruletkun ja jarrunesteet valuivat tiellä. Tosin mitäs niillä etujarruilla enää tekikään, kun vauhtia ei voinut pitää. Aikamme aprikoitiin, josko tuota olutta laitettaisiin sihen laakerin jäähdytykseen. EI KYLLÄ LAITETA, tuli napakasti soittajan suusta. NO MITÄ SITTEN? Joudaan se olut ensin ja kustaan se siihen laakerille. Näin sitten toimittiin!!!! Lopulta päästiin perille, mutta oli sitten viimeinen kerta transitilla keikalla....

Joten isojii: varaa paljon olutta mukaan, jos tuollaisen transun meinaat hankkia. Onhan se kiva kuseskella auton renkaille, vaimokin varmasti tykkää...

Nauratti plussan verran. Mitä sitä sanotaankaan, että vahingonilo on paras ilo. Ei vaiteskaan, ollaan vieläkin kavereita. ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)