Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 556 57 58 59 6079 80 81 82 83
Dacatch
14.09.2005 17:35:52
Mikäköhän vittu siinä on, etten saa ladattua noita patcheja? Downloader vain yrittää saada yhteyttä ja välillä lataa pari kilobittiä. Luonnollisesti ei voi pelata, kun ei patchia saa ladattua. Edellisenkin latasin DC:llä. Nyt vituttaa. Kaikki Blizzardin sivuilta kokeiltuja kikkoja on kokeiltu. Vittu.
Pääsis jo kotia...
Dj P.
14.09.2005 20:38:04 (muokattu 14.09.2005 20:41:42)
Mikäköhän vittu siinä on, etten saa ladattua noita patcheja? Downloader vain yrittää saada yhteyttä ja välillä lataa pari kilobittiä. Luonnollisesti ei voi pelata, kun ei patchia saa ladattua. Edellisenkin latasin DC:llä. Nyt vituttaa. Kaikki Blizzardin sivuilta kokeiltuja kikkoja on kokeiltu. Vittu.

Olisiko ruuhkaa servulla? Ite aloitin vasta nyt lataamaan päivitystä. Ei kyllä tule kuin 30-40 KB/s. Yleensä on tullut 100-200 KB/s.

Edit:
Näköjään vaihteeksi WoW:in foorumit nurin. Yritän sinne klikata, tai mennä suoralla linkillä niin saan "Tiedostoa ei löydy" -virheilmoituksen. Hihi.
En minä. Tai siis. Mitä?
Guitarist in the Night
14.09.2005 21:31:22

http://www.wowirc.com/download/WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exe

Koita jos tolla lähtis.
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
14.09.2005 22:15:24

Defiaksella on vähemmän ruuhkaa näemmä. Oon nimellä Bilzarh ja koklaan hunteria samalla.

Ite oon örkkiwarru nimeltä Drakhan.

Edit: defiaksella on vähän parempi meininki muutenkin imo.

Yllätyin itekin miten hyvä ja omgwtfpzrplololo??+-vapaa meininki siellä on.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Dj P.
15.09.2005 04:04:33
Päätinpäs kokeeksi aloittaa Defiakselle Tarum nimisen Tauren shamaanin.
En minä. Tai siis. Mitä?
Dacatch
15.09.2005 18:50:03
Koita jos tolla lähtis.

Kiitos! Miten minä en tällaista ole löytänyt lainkaan?
Pääsis jo kotia...
Bilharzia
15.09.2005 22:23:52
Zul'Gurubista ollaan saatu 3 bossia kuoliaaks killan kanssa. Tapettiin tänään se yks käärmemies ja se yks hämähäkkiakka. Akka oli erikoisen rankka. Hieno instance ja mun mielestä pesis UBRS:n ja Molten Coren persoonallisuudella 6-0. Plussaa siitä että siellä voi kulkee ratsuilla.

Jotain kertoo siitä etten oo Arathi Basinia vielä kertaakaan koklannu. PVE > PVP.
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
vanttera
16.09.2005 09:53:00 (muokattu 16.09.2005 09:53:23)
Guitarist in the night, viittitkö välittää Death Squadille tiedon että mun kone hajos, ja peliaika loppuu 24.päivä. Ahmalle tai Mightylle. Tuun joskus takas, eli ei tartte kickkiä ;)

Kiitos, katellaan joskus lähempänä juhannusta taas.
*h4liih*
Snowblind
16.09.2005 12:13:11

Zul'Gurubista ollaan saatu 3 bossia kuoliaaks killan kanssa. Tapettiin tänään se yks käärmemies ja se yks hämähäkkiakka. Akka oli erikoisen rankka. Hieno instance ja mun mielestä pesis UBRS:n ja Molten Coren persoonallisuudella 6-0. Plussaa siitä että siellä voi kulkee ratsuilla.

Jotain kertoo siitä etten oo Arathi Basinia vielä kertaakaan koklannu. PVE > PVP.

Ja vielä lisää plussaa siitä että Gurubista tippuu epiccimountteja! Se tikru ois himokas.

Niin ja joo, ei muakaan ainakaan tuo battleground "pvp" jaksa innostaa..
Guitarist in the Night
16.09.2005 17:43:10
Guitarist in the night, viittitkö välittää Death Squadille tiedon että mun kone hajos, ja peliaika loppuu 24.päivä. Ahmalle tai Mightylle. Tuun joskus takas, eli ei tartte kickkiä ;)

Kiitos, katellaan joskus lähempänä juhannusta taas.

Selkee!
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
16.09.2005 19:08:00
Ja vielä lisää plussaa siitä että Gurubista tippuu epiccimountteja! Se tikru ois himokas.

Oho! Tota en tiennykään.

Niin ja joo, ei muakaan ainakaan tuo battleground "pvp" jaksa innostaa..

Mua ei kiinnosta minkäänlainen PVP tässä pelissä enää.
Jackson Dinky
18.09.2005 00:41:25 (muokattu 18.09.2005 00:41:55)
Oho! Tota en tiennykään.

Mua ei kiinnosta minkäänlainen PVP tässä pelissä enää.

Mitä helvettiä voiko lootata epic mountin??????????

edit eiku siis tohon vähä ylempään.
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
Dj P.
18.09.2005 11:31:13
Juu'uh. Tässä jonottelen AD:lla Arathi Basiniin. Jono näyttäisi olevan 1 tunti ja 17 minuuttia. Tuollaiset ajat ovat aina lupaavia. Saattaa vaikka päästä odottelematta kahdeksaa tuntia. WSG:hen en edes yritä, sinne saa odottaa sen 8+ tuntia...
En minä. Tai siis. Mitä?
Snowblind
18.09.2005 13:24:58

Juu'uh. Tässä jonottelen AD:lla Arathi Basiniin. Jono näyttäisi olevan 1 tunti ja 17 minuuttia. Tuollaiset ajat ovat aina lupaavia. Saattaa vaikka päästä odottelematta kahdeksaa tuntia. WSG:hen en edes yritä, sinne saa odottaa sen 8+ tuntia...

Stormilla saat enintään pari minuuttia odotella että sisään pääsee..

On muuten kiva tuo warlockien uusi instacast conflagrate. Ihan uskomatonta burstidamaa saa sen ja parin nightfall proccauksen kanssa.
Dj P.
18.09.2005 13:34:39
Stormilla saat enintään pari minuuttia odotella että sisään pääsee..

Nyt 2 ja puoli tuntia jonossa... Argent Dawnilla on vähän hankala päästä noihin kun Alliancen puolella on pirun paljon enemmän väkeä kuin Hordella. Horden puolella varmaan pääsisi pienellä odottelulla...
En minä. Tai siis. Mitä?
Bilharzia
18.09.2005 15:35:55
Nyt 2 ja puoli tuntia jonossa... Argent Dawnilla on vähän hankala päästä noihin kun Alliancen puolella on pirun paljon enemmän väkeä kuin Hordella. Horden puolella varmaan pääsisi pienellä odottelulla...

Al'Akirilla on taas täysin toisinpäin, Horde joutuu odottaan Alteraciin 2-5 tuntia kun ei alienseja kiinnosta. Ne on hävinny kaikki matsit lukuunottamatta paria.
Guitarist in the Night
18.09.2005 16:55:43 (muokattu 18.09.2005 20:39:07)
Al'Akirilla on taas täysin toisinpäin, Horde joutuu odottaan Alteraciin 2-5 tuntia kun ei alienseja kiinnosta. Ne on hävinny kaikki matsit lukuunottamatta paria.

Ihan sama juttu Bloodscalpilla.

Joo, eilen oli aika hardcore Molten Core-ilta. Tapettiin kaikki bossit Shazzrahiin asti, tämä mukaanlukien. Koko aikana tuli vaa yks wipe ja sekin Geddonissa.

Sunnuntai-iltaisin näyttäisi Bloodscalpilla olevan 800 jonoa.
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
18.09.2005 21:16:04

Göh, piti mennä koittelemaan taas ragnaa mutta jo majorhomo aiheutti ongelmia kun ei tahtonut priestejä löytyä.. Sit se tiputti sash of the whispered secretsin mutta toisella lokilla joka halusi sitä oli enemmän dkp:tä ja se sai :(
Oli siitäkin hassu runi että warlockeja oli enemmän kuin rogueita mukana..
Bilharzia
19.09.2005 02:11:23 (muokattu 19.09.2005 02:56:46)
Kaiken sen lock-loven jälkeen ne tekee kipeesti enemmän damaa ainakin tuolla. Näin screenshotin 4.6k shadowboltista. Ambush tekee maksimissaan varmaan 2.2k tms. Toisaalta, crit-warru/shadow priest/fire mage tekee kaikki enemmän damaa pitkässä juoksussa kuin rogue. Mä en enää tajua yhtään miksi roguja sanotaan damage dealereiksi muuten kuin pvp-ssä. Cloth mageen saa nopeesti sen 3kiloo tehtyä, muuten sekin on hanurista.

Crit-warrut ja shadowpriestit on pellejä PVE:ssä. Mageilta (firemage = wtflol MCssä) ja lokeilta loppuu manat eikä niillä ole aggronvähennys-abilityä. Rougeilla on jopa kaks niitä: feint ja vanish. Rouget pystyy tekemään keskinkertasilla kamppeilla helvetinmoisen määrän damagee koska ne on siihen luotu. Rogue = #1 melee-damagedealer. Warru joka vetelee onnellisesti 2h-weaponilla jotain raidibossia turpaan agi ja +crit-kamoilla, mutta sitten kun se saa aggrot niin voi voi. Turpaanhan siinä tulee ja sitten se odottelee että joku ooc-resser nostaa sen ylös tuhlaten aikaa ja manaa siihen. Rogue painaa feinttiä tai vanishaa, menee taaemmas bandageen itteensä ja takas hommiin. Nou problem. Lokeilla ja mageilla on myös CC-skillit ja dispellaushommat hoidettavana raidauspuuhissa. Rouge on 24/7 damagea.

Sitten ihan sivuhuomautuksena että huntereista ihan tosissaan ollaan tekemässä ranged-rougee. Jos nyt haetaan hahmoluokkaa joka olis hamuamassa roguen paikkaa, niin se on hunter selvästi. Tykittää matkan päästä ja feign death jos mörkö tajuaa hyökätä kimppuun.

Edit: Iceblock oli mageilla, unohdin kokonaan. Se droppaa aggron kokonaan. Mutta sekin on talenttien kautta saatava ja isompi cooldown ku feintissä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)