Aihe: Pari nuottia haussa!
1 2 3 4
Sandy
15.09.2005 20:54:02
Täältä kun tätä nuottiapua ovat niin monet saaneet, niin koitan minäkin.. Löytyiskö keltään lappua Vaya Con Diosin biisistä "Nah Neh Nah"? Haussa on myös Tuula Amberlan Pienet sanat ja/tai Tyttö kampaa märkää tukkaa.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Pula-Aho
17.09.2005 14:39:50 (muokattu 17.09.2005 14:49:10)
Täältä kun tätä nuottiapua ovat niin monet saaneet, niin koitan minäkin.. Löytyiskö keltään lappua Vaya Con Diosin biisistä "Nah Neh Nah"? Haussa on myös Tuula Amberlan Pienet sanat ja/tai Tyttö kampaa märkää tukkaa.

Ainoa mitä löytyy on jonkinlainen sointulappu tuohon Tyttö Kampaa Märkää Tukkaa. Pahoitellen toteaa hän. Mukava ralli muuten. Alihanka tehnyt hyvän suomennoksen.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
KMT
17.09.2005 21:19:40

Eikös tämmööset thriidit kuuluis tuonne tabulatuuri tms palstalle?
kova meno. pattoni soitti lattarikomppia atrian lihalootaan. -reijoteppo-
baron
17.09.2005 21:22:10

Älä viitsi sensuroida Tm-palstaa, tänne kuuluu hyvinkin ihmeellisiä asioita.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
R.Syke
17.09.2005 21:26:51 (muokattu 17.09.2005 21:27:21)

Kyllä Sandylle jostain laput kaivetaan :) Baron, tutki arkistos ensin.
KMT
17.09.2005 21:30:07

Mie e ymmärrä ku koko palsta o muille palstoille kuuluvia thriidejä. Aroma-killan ymmärrän ku kiipparipalstalla ja bassopalstallaki o.
kova meno. pattoni soitti lattarikomppia atrian lihalootaan. -reijoteppo-
baron
17.09.2005 23:07:30

Kyllä Sandylle jostain laput kaivetaan :) Baron, tutki arkistos ensin.

Mä oon mökillä ja täällä ei oo kuin jatsia, tää on "pyhä paikka"
baron
17.09.2005 23:08:26

Mie e ymmärrä ku koko palsta o muille palstoille kuuluvia thriidejä. Aroma-killan ymmärrän ku kiipparipalstalla ja bassopalstallaki o.

Aloita sä joku tälle palstalle kuuluva säie!
uruttaja
17.09.2005 23:27:10

Mikäs se on`?
baron
17.09.2005 23:34:44

Ei me mistään tabuista olla kiinnostuneita, niitä käyttää nistit.
ÄM
18.09.2005 02:35:24

Ei kannata lähteä merta edemmäs kalaan. Täällä TM-palstalla on vähän oma elämänsä.

Tosta "Nah neh nah" biisistä kääntyis kyllä midi nuotiks, mutta tulee vähän sekavaa ja ilman sanoja tietty.
R.Syke
18.09.2005 05:42:16 (muokattu 18.09.2005 05:49:25)

Mitä ihm. onko bassobastalla oma veljeskunta? Mikä se on? Tabu-kilta?
R.Syke
18.09.2005 05:47:25
Mä oon mökillä ja täällä ei oo kuin jatsia, tää on "pyhä paikka"

Pyhäpaikka eli Sunday-Place.

Niin, aivan...

Huomenta. Varttitunti jo ylhäällä kahvitellen. Runsas työmäärä, jota on hyvä purkaa heti aamusta.

Huomasin, että Alihankaa on ollut ohjelmistossa, mutta kansio, jossa on nuo Amberlan Lulut ja muut märät tukat, on lainassa.

Epäilen kuitenkin, että Sandylle lähtee nuotit ma iltaan mennessä?
Sandy
18.09.2005 23:24:11
Vielä ei oo lapun lappua näkynyt, olisin kyllä iki-onnellinen jos jotain irtois! Pamautan plussat heti sille joka mua avittaa! Ja vaikka pusun poskelle jos törmätään! :)
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
M.i.k.key
18.09.2005 23:53:58
Panokset kovenee...jään vielä odottamaan taka-alalla vähäksi aikaa, ja isken kun aletaan pääsemään asiaan.:)

Jep, sama taktiikka :)
Mä lopetan nää hommat!
WanhaWetäjä
19.09.2005 02:34:07

Eikös sun orketissasi ole ketään joka noista nuottihommista/ohjelmistosta huolehtisi???

Ei nuo niin vaikeita biisejä ole,ei tosiaankaan,pistä äijät hommiin,ilmeisesti kuitenkin omistat esitykset ko biiseistä??

Mutta hei...kyllä mä voin tehä,paljonko maksat???Lähetä biisit ja kerro sävellajit,niin nou problem,ja tarviiko minkämoiset arrit,riittääkö melodia,basso,soinnut...oisko 15€ biisi?

Tai vaihda sellaset ukot bändiis notta ohjelmisto hoituu kuntoon,mä en käsitä tota touhua ollenkaan,mitään ei viittitä tehä ite...
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Janus
19.09.2005 03:59:30

Eivät. Sitä palstaa ei lue kukaan, joka osaisi tämän (ja muutaman muunkin asiaan kuuluvan) genren nuottitoiveissa auttaa. Ja kyseessä ovat nimenomaan nuotit, ei väärin plokatut kämäiset ASCII/Guitar Pro -tabit. Parhaimmillaan TM-palstalla apu tulee todella nopeasti.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
Sandy
19.09.2005 13:25:40
Eikös sun orketissasi ole ketään joka noista nuottihommista/ohjelmistosta huolehtisi???

Ei nuo niin vaikeita biisejä ole,ei tosiaankaan,pistä äijät hommiin,ilmeisesti kuitenkin omistat esitykset ko biiseistä??

Mutta hei...kyllä mä voin tehä,paljonko maksat???Lähetä biisit ja kerro sävellajit,niin nou problem,ja tarviiko minkämoiset arrit,riittääkö melodia,basso,soinnut...oisko 15€ biisi?

Tai vaihda sellaset ukot bändiis notta ohjelmisto hoituu kuntoon,mä en käsitä tota touhua ollenkaan,mitään ei viittitä tehä ite...

Noo just. Koskaan ikinä en ole täältä mitään pyytänyt, ajattelin nyt kun täältä niin monet ovat apua kysyneet ja saaneet, että jos onnais. Kyllä mulla on bändissä myös henkilö, joka tekee nuotteja. Ajattelin vaan, että jos löytyis joltain valmiina.
Kyllä ne sitten itse tehdään varmaan joka tapauksessa..
ÄM
19.09.2005 17:16:58

Noo just. Koskaan ikinä en ole täältä mitään pyytänyt, ajattelin nyt kun täältä niin monet ovat apua kysyneet ja saaneet, että jos onnais. Kyllä mulla on bändissä myös henkilö, joka tekee nuotteja. Ajattelin vaan, että jos löytyis joltain valmiina.
Kyllä ne sitten itse tehdään varmaan joka tapauksessa..

Saahan sitä totta kai kysyä. Nyt ei vaan keltään vissiin löytynyt. Mä rupesin jo sitä Nah Neh Nahia tosiaan kääntämään midistä lapuks, mutta siinä oli jotain feelua, olis menny liian työlääks. Eli ei muuta kuin blokkaamaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)