Aihe: Peavey hurinat
1
Ose
09.08.2005 20:18:35
Oletteko te Peavey transtube-vahvistimien omistajat huomanneet hurinaa säröllä soitettaessa.

Ääni tulee siis käyttöäänestä. Voimistuu kun laittaa postgainia isommalle.

Mielestäni erittäin häiritsevä piirre. Tämän laitteen testasin eräässä musiikkiliikkeessä. Liekö vahvarissa ollut joku vika vai onko se vahv. ominaisuus.
Muuki
09.08.2005 21:55:04 (muokattu 09.08.2005 21:55:47)
En ole huomannut hurinaa, omistin aikoinaan Peaveyn transutuuppi vahvarin. Eikä se kyllä todellakaan taida kuulua vahvistimen ominaisuuksiin. Liekkö johdossa ollut vikaa? Tai sitten siinä vahvarissa joku homma.

Edit: Edit
''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä
Kampuzzjeah!
09.08.2005 22:00:22
mullo transtube studio pro 112 ja ei kuulu mitää ylimääräisiä ääniä.
oisko skebassa vikaa?
It's vähäinen määrä ihme että joten usea haikea laulelma hankkia penny aikana ikä jokseenkin Ranska iso kirjain, Pariisi. HOHO!
Ose
18.09.2005 21:31:45
Morjens vaan!

Nostan tään topicin uudelleen esille.

Toivoisin vastauksia siis kysymykseen. Kun laitatte Peavey transtube vahvistimen päälle esim. Studio, bandit niin lähteekö vahvistimisesta sellainen jännitteen ääni.

Ääni korostuu kun säröllä soitetaan.

Kiitos paljon avusta näin etukäteen.
Ose
18.09.2005 21:49:30
Onko kohina häiritsevä ?

Meinaan jos kotona näppäilet ja särökanavalle laitettaessa itse kohina peittää särösoundin niin kai sillon jotain on pielessä !

Onkohan kysymyksessä ns. tyyppivika.

Palstalla on kuitenkin kehuttu itse vahvistinta kaikesta huolimatta.

Itselläni Rolandin micro cube ja vast.vanlaisi surinoita ei kyllä ole.
aijr
18.09.2005 22:03:16
Transtubessa se on ominaisuus.
Älkää koskeko muutenkaan koko sarjaan, ihan susi.
Super-Jari
18.09.2005 22:05:30
Transtubessa se on ominaisuus.
Älkää koskeko muutenkaan koko sarjaan, ihan susi.

Mulla on ollu kaksi transtube-sarjan laatikkoa ja molemmat toimi hyvin.

Koskekaa vain, susikin on kiva eläin.
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko
RandomHero
18.09.2005 22:08:28
Juu mullakin semmonen Transtuuppi on tuolla pölyttymässä ja kyllä siinä tosiaan semmonen suhinaefekti on. Hommasin 4x12 kaapin ja koitin piruuttani peaveyn kans niin täytyy sanoo, että piristy vaffari kummasti ja särö kuulosti tosi hyvältä sopii kunnon mättöheviin. Slayeristä metallicaan.
Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered
Super-Jari
18.09.2005 22:11:55
Juu mullakin semmonen Transtuuppi on tuolla pölyttymässä ja kyllä siinä tosiaan semmonen suhinaefekti on. Hommasin 4x12 kaapin ja koitin piruuttani peaveyn kans niin täytyy sanoo, että piristy vaffari kummasti ja särö kuulosti tosi hyvältä sopii kunnon mättöheviin. Slayeristä metallicaan.

Tein samoin. 412 kaappi tuhahteli mukavasti.
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)