da_Punk 09.06.2003 14:00:22 | |
---|
toimiiko WinMX Windows XP pro versiossa..?? olen kuullut ettei toimisi Jokainen meistä on alasti, vaatteidensa alla |
Lekuri 09.06.2003 14:19:53 | |
---|
Älä poika wareta. kOIRA oN eLÄIn. |
Enpä tiedä tuosta prosta, mutta home editionissa pelittää ihan hyvin. "liquor and guns" |
magic 11.06.2003 09:03:51 | |
---|
toimiiko WinMX Windows XP pro versiossa..?? olen kuullut ettei toimisi Puhujassa tai kuulossa vikaa jos sellaista kuuluu, nimittäin kyllä pelittää Prossa ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin missä tahansa Windowsissa ! |
Breezer 11.06.2003 18:11:51 | |
---|
Kyllä toimii. Tuo WinMX ei vain ole kovin hyvä ohjelma, paljon parempiakin nimittäin löytyy. |
Dj.Dumbass 13.06.2003 19:25:53 | |
---|
Hyvin pelaa professionalissa! Tuota. Olen kokeillut monia vastaavia ohjelmia ja winmx on paras. Muut aiheuttaa syystä tai toisesa hirveästi ylimääräistä työtä ja tukkivat koneen, winmxllä ei näitä ongelmia. toimii kuin junan vessa ja löytyy ihan hyvin biisejäkin...siis suomalaisia että ulkomaalaisia. Nyt näyttää siltä että ei hyvältä näytä. |
AoA 13.06.2003 19:44:29 | |
---|
Mikä milloinkin tulee tarpeeseen. En osaa sanoa mikä noista paras. |
Kulkunen 13.06.2003 20:22:40 | |
---|
Jep, hyvin toimii. Juuri päivitettiin konetta ja äxpee pro käyttiksenä. WinMX toimii ihan yhtä hyvin kuin vanhan koneen 98:ssa tai NT:ssä. Ja WinMX ei ainakaan pukkaa spywarea tai muuta sheittia koneelle, kuten esim. Kazaa. Minä menen nyt hetkeksi kellariin ja jos minua kysytään, niin ette sitten tunne minua... |
Rikke 14.06.2003 01:50:08 (muokattu 14.06.2003 01:50:50) | |
---|
Ja WinMX ei ainakaan pukkaa spywarea tai muuta sheittia koneelle, kuten esim. Kazaa. Hanki Kazaa Lite, siinä ei ole mitään spywarea tai muuta ylimäärästä.
Ai mitä hä? |
Vilhelmus 14.06.2003 07:57:07 | |
---|
Hanki Kazaa Lite, siinä ei ole mitään spywarea tai muuta ylimäärästä. Tai jätä hankkimatta. Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan. |
booster 14.06.2003 13:22:31 (muokattu 14.06.2003 13:22:42) | |
---|
Niin, tämä on MUUSIKOIDEN.net. Ei ehkä paras mahdollinen paikka kysellä ja suositella muusikoiden leipää syöviä softia. Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä.. |
kid ego 14.06.2003 13:39:30 | |
---|
Niin, tämä on MUUSIKOIDEN.net. Ei ehkä paras mahdollinen paikka kysellä ja suositella muusikoiden leipää syöviä softia. Allekirjoitan. Do you really want to funk with me? |
qfleax 14.06.2003 17:04:27 (muokattu 14.06.2003 17:09:43) | |
---|
Niin, tämä on MUUSIKOIDEN.net. Ei ehkä paras mahdollinen paikka kysellä ja suositella muusikoiden leipää syöviä softia. Niin tai muusikoiden leipää leventäviä softia. Niin ainakin mun kohdalla. Montaa hienoa bändiä on löytynyt, joiden levyä en olisi uskaltanut ilman ennakkokuuntelua ostaa. Ei kaikki ole niin mustavalkoista kun Teosto asian väittää olevan. Eikös Suomessakin tässä julkaistu tilastoja joiden mukaan levymyynti on kivassa nousussa? (vai muistanko väärin) Ja joo - tiedän.. Se on mega-artisti vetoista nousua, johon suuri osuus on tämänvuotisilla isoilla stadion tms. keikoilla kuten Brucen. LISÄYS: Niin eiköhän levy-yhtiöt itse aikatavalla ole muusikoiden leipää vieneet. Monet lafkoista ovat kansainvälisiä ja sitten siellä auvotaan rahanyörejä tyyliin Williams & Carey ja ihmetellään miksi pitää porukkaa heittää pihalle. Kyllä on niin törkeetä meininkiä muusikkoja ja muuta äänitealanihmisiä kohtaan että pistää v*tuttamaan.. Ja hyvinhän osaavat olla myös asiakaslähtöisiä. Peliliikkeet äänitepiratismiä vastaan: -huononnetaan tuotetta (turhat suojausyritykset tms.) -pidetään kalliit hinnat yllä vaikka pitäisi osata reakoida Näin imho |
Vilhelmus 14.06.2003 17:10:29 | |
---|
Näin imho Jep, onhan tuosta keskustelu, mutta mielestäni olisi silti fiksua pitää kaikki waretustouhut keskustelun ulkopuolella, vaikka jotkut harvat vain siten ostoksiaan esikatselevat. Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan. |
m6mm 16.06.2003 09:29:37 | |
---|
tuota kautta kyllä löytyy yleensä biisit mitä tarvitsee kuunnella ja jos ne on hyviä voi ostaa levyn. No pain, no game... |
Rikke 17.06.2003 01:47:45 | |
---|
Tai jätä hankkimatta. Totta... Mutta voi sitä käyttää hyväänkin niin kuin tuossa ylempänä sanottiin. Jos kuulen jostain bändistä, lataan pari biisiä ja jos on hyvä niin sitten ostan levyn. Mulle on tärkeetä, että on se cd kansilehtineen siellä levyhyllyssä. Onko muuten musiikkivideoiden/live videoiden lataaminen netistä laitonta puuhaa? "I love the funk, I'm loyal to the funk, I am the funk." -Flea |
Lennu 17.06.2003 08:39:15 | |
---|
Onko muuten musiikkivideoiden/live videoiden lataaminen netistä laitonta puuhaa? Yhtälailla ne on tekijänoikeuslainsäädännön piirissä. Eli kuten telkkarista nauhoitettaessa: voit nauhoittaa telkkarista livekeikan kasetille, mutta et saa esittää sitä esimerkiksi koulussa, tai muuten julkisesti. Voit myös lataa sen omalle koneellesi, mutta jos se on siellä jaossa, niin se on laitonta. Se on ns julkista esittämistä.
|