Aihe: Soittajan vaimo
1 2 3 4 5
ninmari
18.09.2005 14:43:05
Tällainen biisi on olemassa..Mutta nyt ei ole kyse siitä.Tuolla Idols osiossa lipsahti juttu tähän aiheeseen,joka on minua mietityttänyt jo moneen otteeseen vielä lyhykäisen keikkailu-urani aikana.

Eli monenko täällä vaikuttavan soittajan vaimo/tyttöystävä/ex tms.
on ollut mustasukkaista sorttia siihen malliin,että keikalle on vaikea päästä lähtemään?

Mun bändin/tuntemieni soittajien eukoissa tämä näyttää olevan huvittavan yleistä.Jotkut saavat kyllä lähteä keikalle,mutta yöksi ei saa jäädä.Eli nämä paavot ajaa helvetin pitkien matkojen takaa kotiin nukkumaan.=:o
Sitten on näitä,joiden eukko roikkuu mukana joka keikalla.=)
Ja sellaisia, joiden on "kysyttävä lupa.."
Eihän sitä voi koskaan tietää,mitä tuhmaa siellä keikoilla hommataan..=)=)

En käsitä tällaisia naisenpuolia.Itse koen homman työksi ja kai sitä töihin pitää päästä!Mulla kuitenkaan ei ongelmia asian suhteen ole,koska mieheke soittaa samassa bändissä.

Laittakaahan kokemuksianne puolin ja toisin.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
KoskPaavo
18.09.2005 14:58:40
Ihan jees emäntä mulla , 28 vuotta oon ollut pro ja pari lasta tehty tuossa välissä, aikuisia jo molemmat.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
kuunsirppi
18.09.2005 15:00:23
Mulla oli vähän aluks hankalaa, kun luulen, että homma oli siitä kiinni, että isäntä kuvitteli, että hän jää jotenkin toiseks, kun mulla on ympärillä ihmisiä, jotka osaa tehdä jotain sellaista, joka on mulle tärkeetä ja jota hän ei osaa.
Kun hommaa puhuttiin selväks ja hän tutustui kavereihin, niin ongelmaa ei ole ollut.

Nykyään homma toimii hyvin ja ehkä auttaa sekin, että hän on löytänyt harrastuksia itselleen ja on siis myös jotain omaa tekemistä.

Eihän siellä keikoilla mitään ihmeellistä tapahdu. Paskaa jauhetaan välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta siihen se kai sitten jää. Kyllähän sitä poikain kanssa halataan nähdessä ja kotiinlähtiessä, mutta halataanhan sitä tuttavien kesken muutenkin.

Mun eka porukassa oli kyllä soittajia, joiden piti aina kotona neuvotella, että voiko lähtee keikalle. Se oli kyllä aika rassaavaa :/
häläppääjä
18.09.2005 15:00:25
En käsitä tällaisia naisenpuolia.Itse koen homman työksi ja kai sitä töihin pitää päästä!Mulla kuitenkaan ei ongelmia asian suhteen ole,koska mieheke soittaa samassa bändissä.

Kyllähän se oli kovaa aikaa, siis sillon kun leipä tuli humpalla..Velat ja laskut tuli aikanaan, joten keikalla piti kulukia.Oli se ikävä lähtiä pariksi viikoksiki reissuun tappelulla..Ja mustasukkasuushommat oli mahottomia:"Vannotko, ookko käyny.." Ja samoten kopsunotosta oli jatkuva natina. Siis se ristiriitasuus, että keikkaa ois pitäny olla ja tehä että tallous pellaa, mutta silti olin ku suurin pahantekijä kun keikalla kuljin.
No, nyt on heleppua. Oon kaiken muun ajan kotona-mitä nyt tehtaalla kuljen leipätyösä.Mutta kuulostaahan tuo välillä, etten kuulemma oo kotona tarpeeksi? Aiai, alankohan sekuamaan
Taitaa alakaa olleen burnoutin merkkejä ilimasa....
Se oli ilmaa vain....mä jota luulin työksi haltijain..
häläppääjä
18.09.2005 15:01:30

Kyllähän se oli kovaa aikaa, siis sillon kun leipä tuli humpalla..Velat ja laskut tuli aikanaan, joten keikalla piti kulukia.Oli se ikävä lähtiä pariksi viikoksiki reissuun tappelulla..Ja mustasukkasuushommat oli mahottomia:"Vannotko, ookko käyny.." Ja samoten kopsunotosta oli jatkuva natina. Siis se ristiriitasuus, että keikkaa ois pitäny olla ja tehä että tallous pellaa, mutta silti olin ku suurin pahantekijä kun keikalla kuljin.
No, nyt on heleppua. Oon kaiken muun ajan kotona-mitä nyt tehtaalla kuljen leipätyösä.Mutta kuulostaahan tuo välillä, etten kuulemma oo kotona tarpeeksi? Aiai, alankohan sekuamaan
Taitaa alakaa olleen burnoutin merkkejä ilimasa....
häläppääjä
18.09.2005 15:02:02
Ai, se tuli kahteen kertaan..
Sertzo S
18.09.2005 15:03:13
Ymmärtämystä ollut jo 28 vuotta, enkä ole tuona aikana ollut kovinkaan helposti ymmärrettävissä. Paljon on tapahtunut, mutta menee tuonne henkilökohtaisuuksien puolelle, joten piste.
ninmari
18.09.2005 15:05:40
Mulla oli vähän aluks hankalaa, kun luulen, että homma oli siitä kiinni, että isäntä kuvitteli, että hän jää jotenkin toiseks, kun mulla on ympärillä ihmisiä, jotka osaa tehdä jotain sellaista, joka on mulle tärkeetä ja jota hän ei osaa.
Kun hommaa puhuttiin selväks ja hän tutustui kavereihin, niin ongelmaa ei ole ollut.

Niin anteeksi..olihan täällä meitä tyttöjä muitakin..En tullut ajatelleeksi otsikossa ym. myös naismuusikoita,kun itseä on koskettanut nuo miespuolisten kotiintuloajat.=)
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
kuunsirppi
18.09.2005 15:11:01
Niin anteeksi..olihan täällä meitä tyttöjä muitakin..En tullut ajatelleeksi otsikossa ym. myös naismuusikoita,kun itseä on koskettanut nuo miespuolisten kotiintuloajat.=)

:o) ei haittaa...sen verran oon lentojätkä, että heti vaan vastaamaan ...
Musiikkia korville
18.09.2005 15:52:13

Meillä ei kotona paljon musiikista puhuta, kun tuo emäntä on mustasukkanen sille. Siis lähinnä musiikille ja bändille. Kaipa se pelkää muitakin juttuja, mut ei silleesti suuremmin. Me ajellaan lähes aina kotiin "yöksi" (välillä kello on tosin jotain 9, kun ollaan kotona) ja keikoilla ei yleensä kupitella eli sen suhteen kotona ollaan tyytyväisiä. Lähinnä sitä rassaa yksinäiset illat ja ennenkaikkea viikonloput. Onhan meillä kolme pientä lasta eli ei sen puoleen tietysti helppoa kotipäässä oo, kun isäntä on aina reissussa.
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
R.Syke
18.09.2005 16:21:37 (muokattu 18.09.2005 17:08:22)
-Jaa-a. Nuoresta asti ollut ensin joukkuepeli- ja sitten musiikkiharrastus.

Levotonta ja värikästähän elämä tahtoi joskus olla ja kestokykyä mitattiin kotiväen suhteen kaikenpainoisilla punnuksilla...

Sanomisia puolin ja toisin ollut, mutta nyt ne ovat historiaa ja elämä soljuu rauhallisesti eteenpäin.

Tossa viime hääkeikalla joku kyseli, että onko luottoa. B totesi, että naama alkaa olla aika hyvä vakuus :)

edit: olla -verdi lisätty
isojussi
18.09.2005 16:23:33
Vaimolleni nostan kyllä hattua - ja korkeelle.

Hoitaa keikkavaatteet tip top.

Kattoo, että sataan hämärässä valaistuksessa erehdyttävästi muistuttaa ihmistä.

Yleensä ymmärtää vielä senkin, kun mä oon keikallelähtiessä helevetin hankala.

Ainoo, mistä on mustasukkanen on se. että mä pääsen kotoo pois muiden ihmisten pariin. Alkaa selkeesti omaishoitajalla kaatua kotiseinät päälle. Kun se nyt viä vähän aikaa jaksais ton pojan kans....
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
kuunsirppi
18.09.2005 16:29:15
Vaimolleni nostan kyllä hattua - ja korkeelle.

Hoitaa keikkavaatteet tip top.

Kattoo, että sataan hämärässä valaistuksessa erehdyttävästi muistuttaa ihmistä.

Yleensä ymmärtää vielä senkin, kun mä oon keikallelähtiessä helevetin hankala.

Ainoo, mistä on mustasukkanen on se. että mä pääsen kotoo pois muiden ihmisten pariin. Alkaa selkeesti omaishoitajalla kaatua kotiseinät päälle. Kun se nyt viä vähän aikaa jaksais ton pojan kans....

sulla on hieno vaimo!

Vaikkei mun mies ookaan muusikko, niin mä ruukaan tehdä noita samoja asioita. Nytkin, kun lähti koulutusristeilylle lauantaina, niin kyllä mä silitin paidat ja rässäsin housut, ajoin hiukset jne.
Mä taidan olla sen verran vanhanaikainen, että tuntuu, että on muijan häpee, jos ukko kulkee ryppysis vaatteis ja repuusin näkösenä :/ Vallankin nyt, kun oon kans päivät kotona ja jälkikasvukin asuu jo omillaan.
R.Syke
18.09.2005 16:32:03
..ajoin hiukset jne

Toi on mainio veto. Hyvä.
vesku.ka
18.09.2005 16:34:48
Mulla oli ymmärtäväinen avovaimo, ei valittanut pahemmin. mitä nyt joskus kun lähdin tunnin varotusajalla perjantaina iltapäivällä viikonlopuksi keikalle.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
kuunsirppi
18.09.2005 16:42:15
Toi on mainio veto. Hyvä.

jottei tuu väärinkäsitystä, niin en suinkaan vetäny sitä kaljuks, enkä tehny mitään jekkuja, vaan ihan asiallisesti.....*virn*
häläppääjä
18.09.2005 16:52:29
muijan häpee, jos ukko kulkee ryppysis vaatteis ja repuusin näkösenä
eh, emäntä joskus nakkasi autosta mun pukupussin pihalle, kun oli lähösä johonki.Sielä se sitte retkotti niin kauan, kunnes itellä sinni petti ja kävin hakemasa sen sisälle.Alko nimittäin satamaan...
uruttaja
18.09.2005 17:04:56
Eipä oo valittamista soittajan vaimosta.
Sertzo S
18.09.2005 17:07:54 (muokattu 18.09.2005 17:08:13)
Eipä oo valittamista soittajan vaimosta.

Ei täälläkään juuri. Normaalit vittuilut puolin ja toisin tarvitessa pitkäaikaisesta välijähtyneestä suhteesta johtuen, harmaata arkea. Mitäs näistä, sopeudutaan näillä kymmenellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)