Aihe: kysymys demo ohjelmista.
1
LamaAjanElvis
14.09.2005 12:39:05
eli, sutasin tehdä biisin n-Track Studio demoversiolla jonka löysin tuolta ylempää. kävi niin että sitten kun talletin biisin wav muotoon ja kuuntelin media playerillä, huomasin että ohjelma oli lisännyt keskelle biisiä pari vittumaista "dilledong" midiääntä pilaamaan kokonaisuuden siinä toivossa että hommaisin kokoversion jolla homma toimisi täydellisesti. (en meinaa hankkia)

onko olemassa ilmaista ohjelmaa jolla saisi biisin nauhalle ja kuunneltavaan kuntoon?
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
jannu
14.09.2005 13:14:22
Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä?
Jouni Antero
14.09.2005 13:23:10
Voitko kierrättää miksauksen äänikortin kautta yhdeksi stereo-raidaksi muiden rinnalle ja sitten hakea sen raita-arkistosta? Ite kokeilisin sitä ensimmäisenä.
PIM
14.09.2005 13:42:28
Audacity on kans yks ilmainen vaihtoehto.
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS...
LamaAjanElvis
14.09.2005 15:33:33
kiitoksia! sain sen biisin n-trackistä äänikortin kautta kierrättämällä johonkin vanhaan yksiraitaiseen ohjelmaan ja siitä kuuntelukelpoiseks.
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
lindo
15.09.2005 00:39:42
Tuo häiriöäänen lisääminen demo-ohjelmiin on oikeesti ihan perseestä. Ei varmaan tule kokeiltua edes sitä 30 päivää jos heti ekassa äänityksesä on jotain piippauksia tms.
Ja kun ei huvita kokeilla niin ei varmaan myöskään osta ko. softaa.
Se taas että softa toimii moitteettomasti esim 30 päivää, antaa siitä hyvän kuvan ja varmasti kiinnostaa hankkiminenkin enemmän.
I don't belive anything, if i don't see it first
-septimisti-
15.09.2005 01:24:02
Itellä on just nyt testissä G-median ImpOscar syntikka. Vähän aikaan meni kelaillessa että mikähän on pielessä, mutta sitten keksin että syntsahan pitää demoversio-rajoituksena ~30 sekunnin välein hiljaisen hetken. Kovasti on ärsyttänyt ja häirinnyt minua tuo. Hyvältä soundaa silti.
Fortune
17.09.2005 10:34:53
Tuo häiriöäänen lisääminen demo-ohjelmiin on oikeesti ihan perseestä. Ei varmaan tule kokeiltua edes sitä 30 päivää jos heti ekassa äänityksesä on jotain piippauksia tms.
Ja kun ei huvita kokeilla niin ei varmaan myöskään osta ko. softaa.
Se taas että softa toimii moitteettomasti esim 30 päivää, antaa siitä hyvän kuvan ja varmasti kiinnostaa hankkiminenkin enemmän.

No höö, tuo piippaus-dingelidong tulee kuitenkin tuossa ohjelmassa vain ja ainoastaan mixdown-tuotokseen, kyllä siinä aika hyvin saa ohjelman kyvyistä kuvan, kun itse biisin kasaaminen ei sisällä häiriöääniä.

Parempihan se on noin toteuttaa kuin aikarajalla. Monestikohan on käynyt niin, että olen ladannut demoversion jostakin ohjelmasta, unohtanut sen olemassaolon ja sitten kun yritän ajan x päästä kokeilla sitä, se on jo lukkiutunut.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
lindo
18.09.2005 15:16:12
No höö, tuo piippaus-dingelidong tulee kuitenkin tuossa ohjelmassa vain ja ainoastaan mixdown-tuotokseen, kyllä siinä aika hyvin saa ohjelman kyvyistä kuvan, kun itse biisin kasaaminen ei sisällä häiriöääniä.

Ehkä jossain softassa noin, mutta ainakinkun kerran kokeilin FLStudioon tuollasta kun Slayer plugaria niin kyllä tuli ihan playbackkiinkin tuo kuuluista PIIP.
Ei viihtynyt koneella sitten sen kauempaa se.
lindo
20.09.2005 12:00:57 (muokattu 20.09.2005 12:01:48)
Heh. Kuunneltiin kerran keikkabussissa jossain peräkylillä paikallis ta radioasemaa, jonka limitterin tms. koeaika oli ilmeisesti umpeutunut. Häiritsi hieman ohjelmavirtaa se 45sekunnin välein
toistuva piippi soundi.

HEhee ... oikeesti vai? Kaikkea sitä kuuleekin.
Mahtaa olla kannattava radioasema :P

Ajattelin vielä lisätä tuohon Fortunen juttuun että mun tietääksenii se demo softa ei mene vanhaksi jos sen vaan lataa mutta ei asenna. Asennuksen jälkeen alkaa kello tikittämään.
Fortune
20.09.2005 14:49:37

Ajattelin vielä lisätä tuohon Fortunen juttuun että mun tietääksenii se demo softa ei mene vanhaksi jos sen vaan lataa mutta ei asenna. Asennuksen jälkeen alkaa kello tikittämään.

Tiedetään. Tulee usein samoin tein asennettua ja päätettyä, että "kokeilenpa sitten myöhemmin".

Purkamattomassa asennuspaketissa tosiaan harvemmin mitään laskuria on :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)