Aihe: Jelppivä!!
1
Reaper_Man
18.09.2005 10:17:36 (muokattu 18.09.2005 10:17:53)
Eli pieni hurina kuuluu kun en soita, ja mikki on pahempi kirkumaan ku tuo jacksonin alkuperäinen (JH-1 vai oliko se J4-1).

Kyseessä on varmaan maadoitusräihiö, itselläkin Hz-h4 tekee noin kovilla voluumeilla, jumalatonta kirkumista ku koskenkin kieleen.
Are You Dead Yet?
spede from hell
18.09.2005 12:45:56

Kyseessä on varmaan maadoitusräihiö, itselläkin Hz-h4 tekee noin kovilla voluumeilla, jumalatonta kirkumista ku koskenkin kieleen.

Kävin kyllä kaikki maat läpi ja tinasin varmuudella ton humbuckerin uudestaan... Ei auttanut kovinkaan paljoa.
Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B.
Reaper_Man
18.09.2005 14:10:30
Kävin kyllä kaikki maat läpi ja tinasin varmuudella ton humbuckerin uudestaan... Ei auttanut kovinkaan paljoa.

Itsellä lähtee kait huomenna kitara korjaukseen Topsoundiin, siellä on kai joku plugin johto aivan riekaleina..
Are You Dead Yet?
Super-Jari
18.09.2005 14:17:01
Mulla hurisi kans ikävästi. Maadotushan siellä kusi.
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko
spede from hell
19.09.2005 07:01:55

Itsellä lähtee kait huomenna kitara korjaukseen Topsoundiin, siellä on kai joku plugin johto aivan riekaleina..

Mulla on plugit vaihdettu vasta, ja en kyllä haluais millekään "asiantuntijalle" viedä ku ne vie rahat. Täytyy itse tutkia...
Super-Jari
19.09.2005 07:04:11
Mulla on plugit vaihdettu vasta, ja en kyllä haluais millekään "asiantuntijalle" viedä ku ne vie rahat. Täytyy itse tutkia...

Se on semmonen 20e
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
BaariMikko
spede from hell
19.09.2005 07:35:39

Se on semmonen 20e

Jossain päin maailmaa, ehkä... Mutta kyllä mä kokemuksesta tiedän ettei alle 60e:n selviä. Kapitalistipaskat repii sen mun selkänahasta vaikka väkisin ja korjaus on tyyliin suihkaus minicleaneria tai crc:tä. Mieluiten laitan itse... Edellisen keppirempan piti maksaa 60e. Ja käteen tuli 93e:n lasku... Että sillä tavalla täällä.
Super-Jari
19.09.2005 19:15:27
Jossain päin maailmaa, ehkä... Mutta kyllä mä kokemuksesta tiedän ettei alle 60e:n selviä. Kapitalistipaskat repii sen mun selkänahasta vaikka väkisin ja korjaus on tyyliin suihkaus minicleaneria tai crc:tä. Mieluiten laitan itse... Edellisen keppirempan piti maksaa 60e. Ja käteen tuli 93e:n lasku... Että sillä tavalla täällä.

Oho!
Oulussa Rauno Härönen tekee edullisesti mainiota työtä.
KMT
BaariMikko
spede from hell
20.09.2005 06:24:07

Oho!
Oulussa Rauno Härönen tekee edullisesti mainiota työtä.

Niinhän se tekee, mutta näillä bensan hinnoilla ei viitsi 100km ajaa pikkurempan takia... No, mä suihkutin itse sinne minicleaneria, joka poistaa statisoinnin ja putsaa paikat, ja hurina putosi ainakin puolella. Välttää mulle tällä haavaa...
Reaper_Man
20.09.2005 15:15:52
Joo kitara on nyt huollettavana Topsoundis, saan loppuviikosta.. Kitara ainaki hienoviritetään, vaihdetaan kielet, korjataan maadoitushäriö + muuta jota en muista... Mutta kitaralle tehdään täys remontti, ja lasku sen mukainen..
Are You Dead Yet?
Velli
21.09.2005 10:48:10
Kitara ainaki hienoviritetään, vaihdetaan kielet, korjataan maadoitushäriö + muuta jota en muista... Mutta kitaralle tehdään täys remontti, ja lasku sen mukainen..

Sille ei siis toisin sanoen tehdä yhtään mitään mitä kuka tahansa ei osaisi itsekin tehdä?!? En ymmärrä miksi haluat maksaa hommasta jonka tekee tunnissa itsekin. Voisin lyödä melkeinpä vetoa että eivät jaksa edes puhdistaa otelautaa saati sitten kiillottaa nauhoja.
Reaper_Man
21.09.2005 15:54:08 (muokattu 21.09.2005 16:05:32)
Sille ei siis toisin sanoen tehdä yhtään mitään mitä kuka tahansa ei osaisi itsekin tehdä?!? En ymmärrä miksi haluat maksaa hommasta jonka tekee tunnissa itsekin. Voisin lyödä melkeinpä vetoa että eivät jaksa edes puhdistaa otelautaa saati sitten kiillottaa nauhoja.

Mikäs siinä kun isä maksaa :)

Edit: Siis nuo mitä tuossa oon listannu niin on ne pikkuhommat, koko kitara huolletaan ja tehdään samalla nuo pikkuhommat. Kitara laitetaan kuulemma parhaaseen mahdolliseen kuntoon, eli myyntikelvolliseksi..
Are You Dead Yet?
oiva tumpeloinen
21.09.2005 19:55:19
Voisin lyödä melkeinpä vetoa että eivät jaksa edes puhdistaa otelautaa saati sitten kiillottaa nauhoja.

En tiedä, miten teillä siellä päin hommat etenee, mutta kyllä täällä päin ainakin huoltajat pitävät kiinni ammattiylpeydestään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)