Aihe: Surkein bändi!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Tankero
14.09.2005 15:09:30
Tane soitti 70-luvulla Vinkin ja Jääskeläisen Pepen kanssa. Ja se oli VAARALLINEN ryhmä.

Ottohan kävi kans 16/17 vuotiaana keikoilla Vinkin ja Pepen kans. Kertoo joskus hurjia juttuja. On siinä ollut nuorelle pelaajalle aikamoinen koerkeakoulu.
uruttaja
14.09.2005 16:14:45
Tane soitti 70-luvulla Vinkin ja Jääskeläisen Pepen kanssa. Ja se oli VAARALLINEN ryhmä.

Ottohan kävi kans 16/17 vuotiaana keikoilla Vinkin ja Pepen kans. Kertoo joskus hurjia juttuja. On siinä ollut nuorelle pelaajalle aikamoinen koerkeakoulu.

Sinäpä se sanoit.
Sertzo S
14.09.2005 16:17:53 (muokattu 14.09.2005 16:18:37)

Sinäpä se sanoit.

Mulla on sellainen muistikuva Pepestä, että kävi aikoinaan täällä Savonlinnassakin Seurahuoneella jotain showta vetämässä ja sillä oli pieni boa-käärme kaulassaan, jota esitteli mullekin. Vuotta en kuolemaksenikaan muista. Missähän ukko huitelee nykyisin?
PQ
14.09.2005 16:49:16
Tietääkö kukaan sellaista porukkaa kun Toni Laakso ja Humupekka? Löysin muutama vuosi sitten yhden kasetin jonka kyseinen porukka on joskus julkaissut, ja se oli aivan hirveetä kuraa. Soiko kenelläkään kellot?

Ettei vaan kyseessä olisi Länsi-Suomen lahja maailmanmusiikille? Yhden Toniksi itseään tituleeraavan (taiteilijanimi) kanssa olen itsekin soitellut - mukava mies! Bändin nimenkin olen kuullut, mutta nähnyt en ikinä.
Soy el son fan.
uruttaja
14.09.2005 17:25:39

Mulla on sellainen muistikuva Pepestä, että kävi aikoinaan täällä Savonlinnassakin Seurahuoneella jotain showta vetämässä ja sillä oli pieni boa-käärme kaulassaan, jota esitteli mullekin. Vuotta en kuolemaksenikaan muista. Missähän ukko huitelee nykyisin?

Manan majoilla.
sampsa007
17.09.2005 22:58:49

110=4
R.Syke
18.09.2005 06:25:54 (muokattu 18.09.2005 06:29:59)
110=4

se on väärin, koska 110 = 6 ja 100 = 4

t. mikrotuki
työläinen
21.09.2005 00:28:00
Mikä sitten on "surkea". Jos vedossa on tarpeeksi camp-arvoja voi aika uskomattomat jutut jäädä elämään, otetaan tuosta Maaret & Hyväkkäät tai Jalo Etelämäki. M.A. Nummista lainaten: "Ruma se vasta on hupaista!"
Mitä musiikki on sinulle? Tulevaisuuden ammatti
Chysleri
21.09.2005 00:51:46
Ei ole yhthän muusikkoa,jolta ei oppis jotaki...!Sano mulle kerran yksi opettaja!....ja aika hyvin sanottu.
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
uruttaja
21.09.2005 08:16:39
Mikä sitten on "surkea". Jos vedossa on tarpeeksi camp-arvoja voi aika uskomattomat jutut jäädä elämään, otetaan tuosta Maaret & Hyväkkäät tai Jalo Etelämäki. M.A. Nummista lainaten: "Ruma se vasta on hupaista!"

Maaret on legenda, joka on kait hautautunut jo muistoihin, koska sitä bändiä ei ole kukaan tunnistanut. Jotain muistelusta olis että se ois kotoisin jostain Tornionjokivarresta?

Jalo on kova. Tangomarkkinoille pyrkinyt pystösolisti. Laitetaan lisää vettä kiukaalle, omista arkistoistani kaivelen seuraavan taidepläjäyksen;

Karate-Pekka, Tarja & Tahdikkaat, Aleksi Aromi, Inkeri Kauppinen, Oiva Kaltiokumpu ja Ceres.
KoskPaavo
21.09.2005 08:46:13
Mulle on jäänyt mieleen Onno Toivola ja Alaska. Onnilla oli tauolla Airamin termos ja tummaa leipää ja läskiä päällä.Vanha metsuri kuulemma, oli vaan reilun näköistä meininkiä,
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
uruttaja
21.09.2005 10:06:48
Mulle on jäänyt mieleen Onno Toivola ja Alaska. Onnilla oli tauolla Airamin termos ja tummaa leipää ja läskiä päällä.Vanha metsuri kuulemma, oli vaan reilun näköistä meininkiä,

Mä muistan kans sen Onnin, saatta olla että olen kompannutkin häntä joskus. Tummatukkainen tuiman tangon tulkitsija.???
Martso
21.09.2005 10:12:51

Työkaveri osallistu aikoinaan huumorimielellä johonki valssikilpailuun nimellä: Onni Purhola ja Yläskä. :) Ei pärjänny.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
jjussila
21.09.2005 11:07:43
Jossain takahuoneessa muistan nähneeni Onni Toivola ja Alaskan väännetyn muotoon Sonni Toivola ja Valaskala..joo
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
Tankoprinssi
21.09.2005 21:29:11 (muokattu 21.09.2005 21:29:38)

Tuli mieleen, etten ole muistanut kertoa kesäistä tarinaa meiltäpäin.

Viime kesänä meidän kaupungissa kiersi markettien ovella joku "itäblokin" porukka "katusoittajina". "Paras" näistä oli eräs naishenkilö joka päivätolkulla "soitti" kaupan ovella säälittävä ilme päällään. "Soittaminen" tapahtui hanurilla, jota hän veteli edestakaisin koskematta näppäimiin. Hattu oli vieressä, johon ohikulkijat heittivät lantteja (taisi jotkut antaa jopa seteleitäkin).
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
työläinen
21.09.2005 21:37:31
Karate-Pekka, Tarja & Tahdikkaat, Aleksi Aromi, Inkeri Kauppinen, Oiva Kaltiokumpu ja Ceres.

Taimo Löfin yhtye basistinaan Aarre Huttunen on tiukin livenä kuultu meininki.
Mitä musiikki on sinulle? Tulevaisuuden ammatti
snowballed
21.09.2005 22:36:59

Modern Method of Humppa-Bass!!
diid-daa did-dad-daa did-dad-dad-dad-daa...
saattaa olla että en ehkä oo ihan varma..
uruttaja
21.09.2005 23:06:00

No mutta nämähän on erikoismiehiä parhaasta päästä.
Mynthor
22.09.2005 00:26:18
Modern Method of Humppa-Bass!!
diid-daa did-dad-daa did-dad-dad-dad-daa...

Tuuheuttaa humppasi ja antaa kanssasoittajien otsaan kiiltoa.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)